Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
subwayworld
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona-Pep Ventura
Contacta:

Entrada Autor: subwayworld » Diumenge 26/08/2007 15:18

Fa temps vaig veure una composició molt extranya. S'havia que per la linia de Mataró quan s'acavaba el servei de rodalies, la línia servia per fer-hi pasar mercants direcció Maçanet. Un dia, ja molt tard a la nit, em va semblar veure una 319.200 amb vagons de balast. Algú en té cap mena d'informació :?:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/08/2007 17:45

Fa uns anys es va fer un sanejament de la via entre Blanes i Maçanet. Potser es tractava d'un tren de balast.

En tot cas, dubto gaire que es faci servir la línia de Mataró de forma habitual perquè suposa donar una volta de mil dimonis respecte la de Sant Celoni.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/08/2007 20:35

aarongilp ha escrit:Que bonito...las 440R ex-Cercanías Madrid traspasadas a Media Distancia reciben asientos dignos, pero las 440R ex-Cercanías Barcelona traspasadas a Media Distancia siguen con los cutre asientos duros de cercanías. Y luego para que digan que es en Catalunya donde más se invierte!
Fomentavedif no té en compte totes aquelles despeses inútils per a carraques que utilitza la pobrissalla. :twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Rafa Monty
N6
N6
Entrades: 167
Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC

Entrada Autor: Rafa Monty » Dimecres 29/08/2007 23:35

Avui he vist una 448 pintada de blau passant per els afores de La Garriga,
si trobo una foto d' aquesta unitat us la poso...


PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 30/08/2007 0:00

Rafa Monty ha escrit:Avui he vist una 448 pintada de blau passant per els afores de La Garriga,
si trobo una foto d' aquesta unitat us la poso...
:?

Jo avui he vist una Mikado que passava sense parar per Pl. Catalunya.

:mmm



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 30/08/2007 1:04

- Ús compulsiu d'emoticons

- Textos sense gaire sentit

- Llengüatje plà i de poca formalitat

- Curta edat del usuari


A altrès fòrums això té un nom i está molt mal vist:

PE-NE-QUE :x



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 30/08/2007 1:43

victorcasta ha escrit:
Rafa Monty ha escrit:Avui he vist una 448 pintada de blau passant per els afores de La Garriga,
si trobo una foto d' aquesta unitat us la poso...
:?

Jo avui he vist una Mikado que passava sense parar per Pl. Catalunya.

:mmm
Avançant per les vies del metro? :D



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dijous 30/08/2007 9:49

Rafa Monty ha escrit:Avui he vist una 448 pintada de blau passant per els afores de La Garriga,
si trobo una foto d' aquesta unitat us la poso...
trobar la foto et serà fàcil de la 448 pintada de blau, i encara més si poses el teu "copirait". Jo també en tinc d'aquesta unitat...ara bé, si la tens fotografiada a l'estació de la Garriga serà per fer-te un monument :avall :avall :avall

PS: no has pogut veure "una" 448 pintada de blau...hauries d'haver vist "la"...només es va pintar 1 sola de color blau...


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
Rafa Monty
N6
N6
Entrades: 167
Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC

Entrada Autor: Rafa Monty » Dijous 30/08/2007 10:12

Fotografiada a l' any 2000 a Sant Andreu, m' ha costat molt trobar-la.
Fitxers adjunts
448 Renfe.jpg
448 Renfe.jpg (37.7 KiB) Visualitzat 7068 cops



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 30/08/2007 10:46

Rafa Monty ha escrit:Fotografiada a l' any 2000 a Sant Andreu, m' ha costat molt trobar-la.
Sureeeee :x :x

t'ha costat tant com buscar a qualsevol pàgina amb fotos de trens xDD, hauràs suat una mica oi? pobret...

no si al final segur que es creu les seves pròpies vejanades, ja no dir mentides jeje

Sergio

EDITAT: al arribar a casa us he de buscar la foto d'un Velaro que hi havia a Montcada Sant Joan en colors estrella
evarujo l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 30/08/2007 10:48, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dijous 30/08/2007 10:47

Rafa Monty ha escrit:Fotografiada a l' any 2000 a Sant Andreu, m' ha costat molt trobar-la.
I aquí tens l'estat "actual" (agost 2005) de la mateixa 448-014 amb l'esquema actual de pintura.

I doncs, quina has vist avui de blau per La Garriga :?: :?: :?: :?: :?

EDITAT: Jo us he de buscar una foto exclusiva d'una 2100 pintada en colors de rodalies. Renfe a mitjans dels '90 va voler crear una linia de rodalies amb trens de 2 pisos de Lleida a La Pobla :x :x :x xD

PS: perdona per copiarte, evarujo, però es que m'he rigut molt imaginant-me el Velaro!!!! :D
Pep l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 30/08/2007 11:04, en total s’ha editat 1 vegada.


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 10:57

No ha vist res, a La Garriga. Allí no puja res més que 440R i 447 (i alguna 440 sense reformar). Suposo que, com el 432 en els colors originals deu ser un farol...

El que si que puc assegurar que va ser real, farà uns 10 anys...una tarda vaig veure pujar cap a Lleida un 444 en simple via Terrassa. Evidentment no en puc dir més cosa, però em va extranyar de veure un CEX per allí.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 30/08/2007 11:09

Ja ho porto dient fa temps, però la gent opina que "és injust". Com podeu veure l'edad de participació sí que importa i que la participació d'un nen de menys de 14 anys és nociva pel fòrum, no tan sols per la seva actitud, si no pels seus coneixements que fan que les aportacions siguin gairebé nules i sigui un estorb a la recerca de la veritat.

Així que proposo que s'expulsi aquest usuari per edat prematura.

Salut,



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 30/08/2007 12:05

Lo que faltava. Que ara es facin discriminacions en funció de l'edat. Hi ha persones molt vàlides de totes les edats, i també "cardos borriqueros" de totes les edats, només faltaria que un estingui que esperar a certa edat per participar en un fòrum de transport públic. A més, que no t'adones que a través d'Internet no es pot saber l'edat que té cadascú? O es que ara proposes que ens anem a registrar personalment a una oficina mostrant el DNI? Vinga, sisplau...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 30/08/2007 12:12

L'edat mínima no forma part de les normes del fòrum (oi? és que no me les he llegit, je je...), de manera que no té sentit demanar que un foraire sigui expulsat per això. Si de cas, proposar un tal canvi en les normes seria un tema pel subfòrum d'habituals, a.k.a. La Cámara de los Lores o La Real Academia Fotracatense :D

Tanmateix, hom pot no reconèixer una 448 als 11 anys o als 57, si no és massa aficionat als trens o no es preocupa d'aquests detalls (la qual cosa implicarà normalment que no és massa aficionat als trens). El que ens hauríem d'acostumar (tots) és a distingir quan podem opinar d'una cosa (que normalment sempre o gairebé sempre es pot), o quan es tracta d'emetre una informació, i en aquest cas decidir si tenim el coneixement suficient per fer-ho, o "más vale callarse y parecer tonto, que decir algo y despejar las dudas" (estic parafrasejant, simplement)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 30/08/2007 12:24

Jo penso igual, discriminar les persones per la seva edat no està bé ja que una persona menor pot saber, i de fet hi ha molts que en saben, més que algun adult com jo al meu cas, se'ls ha de tractar a tots per igual i si no en saben, ensenyar-los, mai fotren's del que no en sap; area bé, si és algú que va soltant vejanades a propòsit, proposo que se li doni un "toque". Si fa cas omís, se'l baneja i au...
Pep ha escrit:
Rafa Monty ha escrit:Fotografiada a l' any 2000 a Sant Andreu, m' ha costat molt trobar-la.
I aquí tens l'estat "actual" (agost 2005) de la mateixa 448-014 amb l'esquema actual de pintura.

I doncs, quina has vist avui de blau per La Garriga :?: :?: :?: :?: :?

EDITAT: Jo us he de buscar una foto exclusiva d'una 2100 pintada en colors de rodalies. Renfe a mitjans dels '90 va voler crear una linia de rodalies amb trens de 2 pisos de Lleida a La Pobla :x :x :x xD

PS: perdona per copiarte, evarujo, però es que m'he rigut molt imaginant-me el Velaro!!!! :D
no et preocupis per copiarme, em dona igual, és prou bona la teva també eh jajaja, de fet, imagina't que es donés els casos proposats xDD un Velaro fent expressos a puigcerda i la tor i els 2100 fent rodalies xD mare meva... es podria crear un fil de vejanades jeje

Saluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 12:43

Jo opino més o menys com vosaltres, però hi ha casos flagrants on l'edat és un factor clau a l'hora d'entendre un -mal- comportament. Tots quan hem sigut criatures hem fet alguna cosa així. Jo no crec que la solució sigui l'expulsió, però un petit toc d'atenció per part de l'administració jo no veig que estigués de més. Ara bé, sí que és veritat que comportaments així no son bons pel fòrum (vinguin d'algú de 10 anys com d'algú de 50) i si comptem que hi ha gent que arriba a aquest fòrum en recerca d'informació, pot entendre (erròniament) que ha passat tal o qual cosa ja que han estat explicades com si de realitats es tractéssin.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 30/08/2007 12:53

Sempre es pot crear un nou fil dins el subfòrum 11 (suggeriments i proves) on hi vagin a parar totes aquestes informacions "molt dubtoses".



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 30/08/2007 16:35

Crec que el debat de l'edat mínima al fòrum és prou interessant com per obrir-ne discussió al fòrum d'usuaris habituals. Així ho faré en uns minuts.

:topic



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dijous 30/08/2007 16:52

entfe001 ha escrit:Crec que el debat de l'edat mínima al fòrum és prou interessant com per obrir-ne discussió al fòrum d'usuaris habituals. Així ho faré en uns minuts.
:topic
I els que no som habituals no tenim dret a veu? :( (només dic veu..no vot).

PS: ja vaig llegir el fil sobre la consideració d'usuari habitual ;) i tots tenieu raó, establir uns paràmetres "objectius" és difícil!


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”