TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 12/06/2007 18:14

Jo ahir a la tarda ja el vaig anar a veure, també portava el torn 124.
A les 17:30h hi vaig poder pujar desprès de esperar 20 minuts a Sagrera.
Al arrivar a Arc de Tromf hi van accedir 3 homes més de TMB i un portava els cartells de l'índex de qualitat del servei de la L-1, al passar a la cabina l'últim ja no hi tenia lloc i va deixar la port oberta(eren 8 o 9 allà dins).Em vaig fixar amb el pupitre de conducció i sembla més estret que els del 5000. Al arrivar a Espanya en van sortir 3 o 4 i van tancar la porta. Al sortir de Santa Eulàlia el tren va arrivar als 82Km/h. De fet va estar tot el trajecte ente 60-80Km/h.
Vaig arrivar a Hospital de Bellvitge a les 18:00.
Al tornar direcció Fondo un home dels que hi havia va dir que en teoria el tren sortiria aquesta setmana de 10h a 12h i de 16h a 19h.
Desprès vaig vaixar a Catalunya cap a la L-3 per anar a les cotxeres de Sant Genis.
Algú sap d'un túnel que al sortir de l'estació Universitat enllaça per la dreta amb la via de la L-1?(Direcció Hospital de Bellvitge)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 12/06/2007 18:47

Jo avui he estrenat 6000. Efectivament, portava el número de torn 115 o 116, i l'he agafat al voltant de les 18:00 hores.
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram" xD



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 12/06/2007 19:48

wefer ha escrit:Jo avui he estrenat 6000. Efectivament, portava el número de torn 115 o 116, i l'he agafat al voltant de les 18:00 hores.
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram" xD
A la L4 també anuncien "enllaç amb tram"



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dimarts 12/06/2007 20:05

Tram es la marca comercial del tranvía, igual que anuncian "enllaç amb línia 6, línia 7 i altres línies d'FGC" o "enllaç amb Rodalies Renfe i altres línies de Renfe". Por cierto, que en Pl. Catalunya la megafonía debe de ser una letanía...



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 12/06/2007 21:07

Avui he vist el 6000 a Fabra i Puig (dir. Hospital de Bellvitge) a les 18.45 h. Portava el torn 124 (crec que era aquest) i no admetia passatge.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/06/2007 21:12

Pere ha escrit:
wefer ha escrit:Jo avui he estrenat 6000. Efectivament, portava el número de torn 115 o 116, i l'he agafat al voltant de les 18:00 hores.
Interiorment és idèntic a un 5000, però bastant més ample. Han posat una peça longitudinal de plàstic al sostre interior a cada costat per arribar a l'amplada del 6000, així que la línia de fluorescents queda una mica més centrada, mentre que tota la resta és idèntica.
M'ha fet gràcia la megafonia que anuncia "Correspondència amb tram", la primera vegada que ho sento. Trobo que seria més adequat dir "tramvia", ja que al principi m'he quedat pensant què deuria voler dir allò de "amtram" xD
A la L4 també anuncien "enllaç amb tram"
Igual que a la L3, a Maria Cristina i Palau Reial, però només als 5000.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 12/06/2007 23:02

U-Bahn ha escrit:Avui he vist el 6000 a Fabra i Puig (dir. Hospital de Bellvitge) a les 18.45 h. Portava el torn 124 (crec que era aquest) i no admetia passatge.
Si que admetia passatge ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 12/06/2007 23:12

Jo he anat amb el 6000 fins a Sagrera (dir. Fondo) i eren sobre les 17.45. Potser a l'arribar a Fondo, ha estat retirat a cotxeres.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 12/06/2007 23:21

Aixo si, porta el número 124, pero en cap cas vol dir que vagi darrera del 123. Es un tren especial i el poden treure en qualsevol moment: ahir per exemple anava darrere del 119 i avui anava darrere del 114, demà no podem saber on esta si no es preguntant amablement a algun motorista i confiar en la seva paraula


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/06/2007 23:21

Guigui ha escrit:
Jordilar ha escrit:Veig que ja li han col·locat els vidres opacs >:(
On ho veus? Per la foto que ha fet en juanka mirant endavant, més aviat diria el contrari. :nose
Bé, per les fotos que en Denisuko ha fet, especialment la segona que publica en aquest missatge, queda meridianament clar que els vidres del 6000 duen les franges opaques anti-friki. :emprenyat


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 12/06/2007 23:28

Guigui ha escrit: duen les franges opaques anti-friki. :emprenyat
:):):):):):):)

He penjat les fotos a l'altre fil perquè com ja estaven les fotos del Jordilar, crec que era un bon lloc per penjar-les encara que aqui tampoc hauria estat malament


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 13/06/2007 9:16

Denisuko ha escrit: ahir per exemple anava darrere del 119
No em diguis això!! que jo vaig agafar el 118!! jo pensava que anava darrere del 123.... si ho arribo a saber m'espero una mica i l'agafo :x



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 13/06/2007 13:50

L'he vist aquest migdia amb el numero de torn 124.

Salut,



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 13/06/2007 14:49

Denisuko ha escrit:
U-Bahn ha escrit:Avui he vist el 6000 a Fabra i Puig (dir. Hospital de Bellvitge) a les 18.45 h. Portava el torn 124 (crec que era aquest) i no admetia passatge.
Si que admetia passatge ;)
Doncs a l'andana posava "Proper tren no admet passatge" i anava quasi buit, només portava dos VJ ( o TMBeros, no ho recordo bé).



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 13/06/2007 15:06

També cap la posibilitat que fós el segon 6000 fent proves.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 13/06/2007 15:35

Estic convençut que era el primer, més que res perquè vaig veure el 6001.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dimecres 13/06/2007 18:54

8-) servidor ya ha tenido su particular estreno del 6000 esta tarde a eso de las 16.30, en la estacion de glories.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 14/06/2007 18:15

Ja l'he estrenat ! He agafat un 4000 amb el número de torn 123 a Arc de Triomf i he anat fins a Glòries on he baixat per esperar a veure si per alguna casualitat aquest cop l'havien ficat darrere el 123. Bé, doncs he tingut la sort de que al poc temps de baixar-me ha aparegut per l'altre via, així que l'he agafat i he anat fins a Universitat on he donat la volta i he tornat cap a casa ja que anava força ple i gràcies als vidres "anti-friki" que algú comentava abans poca cosa es podia veure....



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 15/06/2007 10:59

Miquel ha escrit: Algú sap d'un túnel que al sortir de l'estació Universitat enllaça per la dreta amb la via de la L-1?(Direcció Hospital de Bellvitge)
és un "apartaderu"


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 15/06/2007 11:11

Mortadel·lo ha escrit:
Miquel ha escrit: Algú sap d'un túnel que al sortir de l'estació Universitat enllaça per la dreta amb la via de la L-1?(Direcció Hospital de Bellvitge)
és un "apartaderu"
Sí, però té un origen molt interessant: http://transport.cat/viewtopic.php?p=46209#46209


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”