Seguiment material de Rodalies Catalunya

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon

Què us sembla el nou esquema de color de Rodalies?

Brutaaaal, original i llampant!!!!
11
14%
Maco, sense més
33
41%
Pse, m'agradaria més en tons fosforito
3
4%
Ni fu ni fa
20
25%
Una birrrrriaaaaaaaaaaaa, canta com una almejaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13
16%
 
Vots totals: 80
UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dissabte 25/12/2010 13:08

Mako448 ha escrit:Un altre tren que té decoració de Rodalies Catalunya:465.254.

A Aquest pas,haurem de fer seguiment d'unitats amb decoració Renfe Operadora >:( ,no m'agradaria que desapareguès la decoració de Renfe Operadora en els trens de Rodalia :'(
Ja veus, per mi m´agrada més Renfe Operadora que la cutre R :avall !



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dissabte 25/12/2010 13:34

UT447Barcelona ha escrit:
canalcole ha escrit:Aquesta tarda feia serveis la 465.245, amb la nova decoració de RdC, a l'R2 Sud amb una altra companya, la 238.
Segurament, el pròxim en sortir, serà el 256.

També dir que el Civia que estava ''dormint'' al túnel de Gornal, continua allà.
Que hi fa allá aquell Civia ???
Home, doncs deu estar "fora de servei", igual que moltes altres locomotores o trens...

Bon Nadal a tothom! :brindis



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 25/12/2010 17:43

UT447Barcelona ha escrit:
Mako448 ha escrit:Un altre tren que té decoració de Rodalies Catalunya:465.254.

A Aquest pas,haurem de fer seguiment d'unitats amb decoració Renfe Operadora >:( ,no m'agradaria que desapareguès la decoració de Renfe Operadora en els trens de Rodalia :'(
Ja veus, per mi m´agrada més Renfe Operadora que la cutre R :avall !
Doncs per mi si desapareix molt millor, voldrà dir que renfe fot el camp, una empresa (junt amb adif i la resta del govern messetàri) que ens pren per rucs, i, que fins fa quatre dies (abans de l'entrada de la generalitat, que no ha fet gaire cosa, excepte millorar "alguna cosa" la informació) oferia un servei penós a l'usuari.


Salutacions,

Oriol

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dissabte 25/12/2010 19:03

oriolp13 ha escrit:
UT447Barcelona ha escrit:
Mako448 ha escrit:Un altre tren que té decoració de Rodalies Catalunya:465.254.

A Aquest pas,haurem de fer seguiment d'unitats amb decoració Renfe Operadora >:( ,no m'agradaria que desapareguès la decoració de Renfe Operadora en els trens de Rodalia :'(
Ja veus, per mi m´agrada més Renfe Operadora que la cutre R :avall !
Doncs per mi si desapareix molt millor, voldrà dir que renfe fot el camp, una empresa (junt amb adif i la resta del govern messetàri) que ens pren per rucs, i, que fins fa quatre dies (abans de l'entrada de la generalitat, que no ha fet gaire cosa, excepte millorar "alguna cosa" la informació) oferia un servei penós a l'usuari.
Renfe no fot el camp ni Adif, Adif te les vies i Renfe els trens. Si Rodalies de Catalunya, no té trens, Renfe s´emporta el Civies, 447, 450/1, cap altres nuclis, llavors tenim que comprar trens xD.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 25/12/2010 21:14

UT447Barcelona ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
UT447Barcelona ha escrit: Ja veus, per mi m´agrada més Renfe Operadora que la cutre R :avall !
Doncs per mi si desapareix molt millor, voldrà dir que renfe fot el camp, una empresa (junt amb adif i la resta del govern messetàri) que ens pren per rucs, i, que fins fa quatre dies (abans de l'entrada de la generalitat, que no ha fet gaire cosa, excepte millorar "alguna cosa" la informació) oferia un servei penós a l'usuari.
Renfe no fot el camp ni Adif, Adif te les vies i Renfe els trens. Si Rodalies de Catalunya, no té trens, Renfe s´emporta el Civies, 447, 450/1, cap altres nuclis, llavors tenim que comprar trens xD.
Al seu dia (crec) es va acordar que si es decidia que el servei fos operat per una altra companyia, renfe cediria els seus trens a aquesta (com ha passat en el cas de la línia de la Pobla...)


Salutacions,

Oriol

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 25/12/2010 21:37

Jo prefereixo què el servei l'operi la Generalitat (Rodalies de Catalunya). Encara què no ho sembli, ha anat millorant molt poc a poc (alguna cosa és). S'ha de tenir en ment, què en 1 any o menys, no es pot donar la volta a la truïta, tot són canvis petits, com la millora d'horaris, de les velocitats en l'R3, un semi-directe i un proper semi-directe fins La Molina durant la temporada d'hivern, informació de les incidències més destacables (com de 15-20 minuts o superior), més seguretat en els trens i estacions... Deixem un parell o 3 anys més de "marge", i ja es notaran visiblement, les millores ,ja què Renfe, no fotia res en la xarxa de Rodalies de Barcelona, absolutament res.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dissabte 25/12/2010 22:38

PoLeTe124 ha escrit:Jo prefereixo què el servei l'operi la Generalitat (Rodalies de Catalunya). Encara què no ho sembli, ha anat millorant molt poc a poc (alguna cosa és). S'ha de tenir en ment, què en 1 any o menys, no es pot donar la volta a la truïta, tot són canvis petits, com la millora d'horaris, de les velocitats en l'R3, un semi-directe i un proper semi-directe fins La Molina durant la temporada d'hivern, informació de les incidències més destacables (com de 15-20 minuts o superior), més seguretat en els trens i estacions
Com a millores es poden afegir els grafitis als trens, que em sembla que últimament estan disminuïnt. Fa poc vaig parlar amb un vigilant a l'estació de Martorell Central Renfe i em va explicar que la seva feina no era ni vigilar la gent que es cola darrere els altres sense bitllet, ni vigilar que la gent creui les vies, etc etc., sinó que es tractava de vigilar que no pintéssin els trens. Em va dir que quan un tren estava parat (encara que només fóssin quinze minuts), veníen cinc tios i et feien un mural...
Sobre això de creuar les vies, una vegada acabava d'arribar un rodalies en direcció SVC a Martorell, i mentre era parat, un noi va creuar les vies per davant del tren; un vigilant el va veure i es va dirigir cap a ell mentre aquell imprudent passava les reixes de seguretat. No sé què li va dir però semblava que aquell noi s'ho prenia en broma però al vigilant, serietat no li faltava.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dissabte 25/12/2010 23:41

Jacob.CH ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:Jo prefereixo què el servei l'operi la Generalitat (Rodalies de Catalunya). Encara què no ho sembli, ha anat millorant molt poc a poc (alguna cosa és). S'ha de tenir en ment, què en 1 any o menys, no es pot donar la volta a la truïta, tot són canvis petits, com la millora d'horaris, de les velocitats en l'R3, un semi-directe i un proper semi-directe fins La Molina durant la temporada d'hivern, informació de les incidències més destacables (com de 15-20 minuts o superior), més seguretat en els trens i estacions
Com a millores es poden afegir els grafitis als trens, que em sembla que últimament estan disminuïnt. Fa poc vaig parlar amb un vigilant a l'estació de Martorell Central Renfe i em va explicar que la seva feina no era ni vigilar la gent que es cola darrere els altres sense bitllet, ni vigilar que la gent creui les vies, etc etc., sinó que es tractava de vigilar que no pintéssin els trens. Em va dir que quan un tren estava parat (encara que només fóssin quinze minuts), veníen cinc tios i et feien un mural...
Sobre això de creuar les vies, una vegada acabava d'arribar un rodalies en direcció SVC a Martorell, i mentre era parat, un noi va creuar les vies per davant del tren; un vigilant el va veure i es va dirigir cap a ell mentre aquell imprudent passava les reixes de seguretat. No sé què li va dir però semblava que aquell noi s'ho prenia en broma però al vigilant, serietat no li faltava.
Aixo si es veritat que veig menys graffitis als trens!



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 26/12/2010 1:29

Sí que és cert que s'han fet diverses millores en els darrers mesos, falta saber però quines d'aquestes millores eren coses en curs, i quines eren coses previstes i quines són coses noves.

El servei semidirecte a la línia de Puigcerdà de qui conec un cas d'un que en fa crítiques hipòcrites i ferotges (el critica a mort però l'agafa asíduament), és el que té només saber repetir com un lloro les coses, és clarament una decisió actual, determinades millores es fan dintre de les possibilitats que permet la infrastructura i el punt de partida del material mòbil, i les millores en els horaris sobretot en franges nocturnes i posar algun tren més també.

Coses com la informació o que es vegin menys graffiti pot tenir a veure o poden ser coses previstes o fins i tot una conjunció de les dues coses.

Evidentment els canvis no es veuran d'un dia per l'altre.

I quan al que déiem a mi personalment m'agrada la decoració de Rodalies de Catalunya, les de Renfe, pràcticament no me n'agrada cap dels 90 en endavant, amb alguna excepció.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Diumenge 26/12/2010 12:06

josep_serre ha escrit:I quan al que déiem a mi personalment m'agrada la decoració de Rodalies de Catalunya, les de Renfe, pràcticament no me n'agrada cap dels 90 en endavant, amb alguna excepció.
A mi personalment, no sé quina m'agrada més, si la decoració Renfe Operadora o Rodalies Catalunya. La de Rodalies Catalunya, per ser recent crec que atrau més, en part perquè mai havia vist un tren de color taronja fosforito.
A mi no m'agrada, ara que ja ha canviat la imatge de tooooooots els trens de Renfe, la decoració original de les 446/447/450/451; aquella decoració només tenia un blanc i un vermell molt cutre.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 26/12/2010 12:26

La veritat, sí que han reduït molt el nombre de grafits als trens, però ara veig més guixots, per dir-ho d'alguna manera, als vidres de les 447 i Civia.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dilluns 27/12/2010 19:51

PoLeTe124 ha escrit:La veritat, sí que han reduït molt el nombre de grafits als trens, però ara veig més guixots, per dir-ho d'alguna manera, als vidres de les 447 i Civia.
Això no es res perquè té un plastic els vidres per situacions como aquesta, els treuen i posen un altre de un i llestos!



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 28/12/2010 17:36

Afegir una altra 447 amb decoració RdC, la 058R (115M - 116M), avistada ahir fent serveis a la R1.
http://listadotren.es/foro/viewtopic.ph ... ead#unread


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 29/12/2010 19:19

Avui he vist una doble de 447 amb decoració Rodalies de Catalunya circulant per la R3, segurament amb el L'hospitalet(16:58)-Puigcerdà(20:03). Llàstima que no les he pogut identificar...



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 29/12/2010 21:28

El 465.239M i el 465.254 fent serveis tot el dia a l'R7. La 447.038R ha pujat fent el semi-directe Hospitalet-Puigcerdà.



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dijous 30/12/2010 0:40

En efecte una ha pujat a Puigcerdà amb el que arriba a les 20:03, la 155R. El que marxa de la capital ceretana a les 19:01 anava servit per la 447.058R, la última en lluir els colors de Rodalies de Catalunya per ara.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 01/01/2011 0:09

Actualització 1/1/2011:

447: 038R,057R,058R,065R,066R,067R,070R,154R,155R
451: 005,011M
465: 237M,238M,239M,240M,242M,243M,245M,250M,254M



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 05/01/2011 21:01

La 447-154R 307M/308M con decoración Rodalies de Catalunya, presenta una novedad. En el motor 307 encima de la pintura han aparecido unos vinilos azules que cubren todo el vagón, (al estilo FGC Vallés) con el logotipo "TEMPS DE NEU", no sé si se refiere al programa de TV3 o es una unidad fija que va a Ribes/Puigcerdà. Ahora mismo está en una de las vías muertas de L´Hospitalet.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/01/2011 21:05



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 05/01/2011 21:40

Efectivament, jo ho he vist de nit i impactava menys, la veritat.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”