TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Era d'esperar

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 03/03/2008 16:51

Peter ha escrit:Aquest matí, el 6030 anava amb els vidres d'una de les portes completament ratllats. És una llàstima que tant nou com està i amb el poc temps que té el comencin a vandalitzar.
Malauradament, cal comptar amb coses com aquestes. Per tant, TMB hauria de posar-hi més vigilància i fer pagar fins a l'últim cèntim el marrà que atrapi fent aquestes malifetes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 19/03/2008 20:50

Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/03/2008 21:05

U-Bahn ha escrit:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica! :secret


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 19/03/2008 21:20

Guigui ha escrit:
U-Bahn ha escrit:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica! :secret
Sí, és igualet però més ample, òbviament. No l'he pogut observar a fons, però.

Interior:
Imatge
Imatge
Imatge
Exterior:
Imatge
Imatge

I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:
Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/03/2008 22:00

U-Bahn ha escrit:I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:
Precisament a aquest prodigi de disseny feia referència, sobre tot. :(


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 20/03/2008 11:58

Quina unitat és?
T'has fixat si aquest té termometres nous (amb l'enllaç indicat a Marina amb el Tram).
Aixó em recorda que encara haig de pasar encara per la cotxera de Sant Genís :'( .


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 20/03/2008 12:28

La unitat crec que és la 4064-R4316-4063/4062-4061. Porta els termòmetres típics dels 4000, sense enllaç a Marina.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 25/03/2008 3:42

Encara no l'he enxampat...
:(
M'encanten els seients longitudinals però odio la rampa d'intercomunicació entre cotxes!
:x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/03/2008 18:27

Avui mateix l'he agafat jo, i cert, la rampa fa bastanta ràbia. Quan he pujat, he pensat que era un 6000, al no veure-li el tester, i després he vist les "diferències".



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 26/03/2008 23:03

Hi han gaires més de trens reformats a la L1?


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 26/03/2008 23:16

sortrens ha escrit:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
No. De moment només n'hi ha un.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/03/2008 23:50

victorcasta ha escrit:
sortrens ha escrit:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
No. De moment només n'hi ha un.
Però n'amenacen amb més. :miedo


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 27/03/2008 0:18

I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui ha escrit:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/03/2008 0:29

victorcasta ha escrit:Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Però segur que no ho deixaran en aquesta unitat solitària...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dijous 27/03/2008 23:23

victorcasta ha escrit:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui ha escrit:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/03/2008 23:56

Busman ha escrit:Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
No ho crec pas, perquè hi ha un 4000 no reformat però lleugerament tunejat, amb el terra blau i espai al primer cotxe per a deixar-hi bicicletes, cadires de rodes, etc. Aquesta mini-remodelació s'ha fet fa poc i segurament no s'hauria escomès si estigués previst reformar de dalt a baix la unitat o retirar-la.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 28/03/2008 0:32

Busman ha escrit:
victorcasta ha escrit:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui ha escrit:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
Impossible. Les 4000 tenen com a molt ¿19? anys i com a poc ¿16? anys, encara no estan per retirar-les. A més les 10 s6000 son per augmentar freqüències i per cobrir les perllongacions del 2019 a Badalona i la del 2074 al Prat. Si anessin a retirar les s4000 tampoc es donarien tanta pressa amb les noves cotxeres jeje

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 28/03/2008 17:25

Videos del primer dia de circulació del primer 4000Reformat: http://es.youtube.com/watch?v=YcOneAdlCTc :D



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dijous 03/04/2008 22:19

El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.

El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 03/04/2008 22:52

traveller ha escrit:El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.

El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
En teoria les 10 s6000 ja en circulació eren per augmentar freqüències i tambè per les perllongacions a El Prat i a Badalona, no? S'han adonat que farien curt?

Serien un total de 38 trens a la L1. Es podrien donar bones freqüències. D'on surt això de la nova comanda de 4 s6000 més per la L1?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”