Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Enric
N7
N7
Entrades: 438

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Enric » Dilluns 24/03/2014 17:06

Enlace de la foto de la 470-089M del deposito de Fuencarral haciendo hoy lunes el servicio de la RT2 pasando por La Gornal hacia su destino L'Arboç este pasado mediodía...


https://www.flickr.com/photos/enric436/ ... hotostream



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 26/03/2014 22:21

La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dijous 27/03/2014 21:46

Avui la 470-103M amb els serveis de la RT1...la 470-190M amb els serveis de la RT2!!



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 27/03/2014 21:50

Sobta molt que posin 470's quan el dia en que el conseller Vila va estrenar els nous serveis va ser amb una 447, no entenc el canvi.
trainman ha escrit:La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)
Según Listadotren, esta unidad pertenecía a Valencia desde mayo del año pasado. Antes de irse a Valencia, esta unidad hacía servicios en Madrid.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 27/03/2014 22:12

Renfe451 ha escrit:
trainman ha escrit:La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)
Según Listadotren, esta unidad pertenecía a Valencia desde mayo del año pasado. Antes de irse a Valencia, esta unidad hacía servicios en Madrid.
Quin sentit té que els trens vagin voltant d'un lloc a l'altre?



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dijous 27/03/2014 22:15

trainman ha escrit:La 447-138R ha sido traspasada a Barcelona. Hoy la he visto en cola del Sant Vicenç de Calders (19:35)-Manresa (22:14)

Esta Unidad sino recuerdo mal pertenecia a Valencia, y según listadotren pertence a Valencia en fecha del 25/03/2014



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dijous 27/03/2014 23:42

Renfe451 ha escrit:Sobta molt que posin 470's quan el dia en que el conseller Vila va estrenar els nous serveis va ser amb una 447, no entenc el canvi
Lo normal hagués estas a l'inrevés. Per als polítics el còmode i després ja per a la resta el dels seients durs. Però de la forma que ho han fet no li trobo cap mena de sentit... Si no hi ha cap línia més ideal com aquesta per la 447, amb un trajecte tant curt... :nose :boig



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 28/03/2014 0:21

Als politics els es igual que no sigui còmode per 15 minuts, lo que els interessa es que sigui nou i que doni imatge de rodalies i per això era millor una 447. I no han agafat un Civia perque seria molt descarat si despres no van per allà.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 28/03/2014 0:26

Sagrerenc ha escrit:Quin sentit té que els trens vagin voltant d'un lloc a l'altre?
Renfe té la llibertat absoluta de que el seu material vagi canviant en funció de les necessitats de cada nucli de rodalia. Ara, si l'ha encertat o no, ja pot ser discutible. Només cal veure l'exemple de les 446 a Santander o a Donosti, trajectes que arriben a superar 1 hora de trajecte i a més sense WC.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 28/03/2014 22:30

Algu te constancia que s'hagin emportat una 447 d'aqui Catalunya per canviar o adaptar el PMR el Cotxe intermig, per un foro español corre que la 447-132R esta a Valladolid, no nomes aixó, sino que enlloc de mantenir el Vago del Mig i que la serie 447 quedi amb 4 Cotxes, el que esta fent RENFE es que els s'esta degüaÇant per comprar-ne de nous, o sigui, potser per la dificultat d'adaptar el Cotxe intermig els desgüaÇa i en posa de nous.
Algu ho pot confirmar??



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 28/03/2014 23:24

cesc ha escrit:Algu te constancia que s'hagin emportat una 447 d'aqui Catalunya per canviar o adaptar el PMR el Cotxe intermig, per un foro español corre que la 447-132R esta a Valladolid, no nomes aixó, sino que enlloc de mantenir el Vago del Mig i que la serie 447 quedi amb 4 Cotxes, el que esta fent RENFE es que els s'esta degüaÇant per comprar-ne de nous, o sigui, potser per la dificultat d'adaptar el Cotxe intermig els desgüaÇa i en posa de nous.
Algu ho pot confirmar??
La 447 no quedarà pas en 4 cotxes, amb la reforma continuaran sent de tres, la configuració no canvia. I sobre això dels cotxes (no vagons), que dius no s'ha desguaçat cap cotxe de 447, ja n'hi han dos reformades (la 447-009 i la 447-140) i l'única cosa que han fet ha estat reformar el cotxe intermig a l'estil Civia, res més. I si es confirma que es reforma una 447 de les nostres, una bona notícia, no estaria malament veure-la com quedaria en colors Rodalies de Catalunya.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dissabte 29/03/2014 0:30

Renfe451 ha escrit:
cesc ha escrit:Algu te constancia que s'hagin emportat una 447 d'aqui Catalunya per canviar o adaptar el PMR el Cotxe intermig, per un foro español corre que la 447-132R esta a Valladolid, no nomes aixó, sino que enlloc de mantenir el Vago del Mig i que la serie 447 quedi amb 4 Cotxes, el que esta fent RENFE es que els s'esta degüaÇant per comprar-ne de nous, o sigui, potser per la dificultat d'adaptar el Cotxe intermig els desgüaÇa i en posa de nous.
Algu ho pot confirmar??
La 447 no quedarà pas en 4 cotxes, amb la reforma continuaran sent de tres, la configuració no canvia. I sobre això dels cotxes (no vagons), que dius no s'ha desguaçat cap cotxe de 447, ja n'hi han dos reformades (la 447-009 i la 447-140) i l'única cosa que han fet ha estat reformar el cotxe intermig a l'estil Civia, res més. I si es confirma que es reforma una 447 de les nostres, una bona notícia, no estaria malament veure-la com quedaria en colors Rodalies de Catalunya.

Listadotres.es, el Post es Rumores de Reformar las 447, alla posar en que desgüaÇant el Cotxe intermig de la unitat 140R, i compren de nous adaptats el PMR, i darrera d'aquest son la 009R (aquest ja esta deguaÇat segons el Post de listadotren.es), la 131R i la 142R. A mi m'agradaria si aquest foro es creible el que diu, en remeto a la informacio que dona aquesta wep, es creible?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/03/2014 11:05

Comprar un cotxe nou per a una sèrie que fa temps que ha deixat de fabricar-se, és una animalada econòmica com una catedral. Per això, surt més a compte adaptar el cotxe existent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dissabte 29/03/2014 14:06

Si us plau, llegiu bé les respostes del fòrum de Listadotren.es. Allà especifica que l'única cosa que no es reutilitza, com és lògic per criteris tècnics, és la caixa...



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 29/03/2014 16:25

Renfe451 ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:Quin sentit té que els trens vagin voltant d'un lloc a l'altre?
Renfe té la llibertat absoluta de que el seu material vagi canviant en funció de les necessitats de cada nucli de rodalia.
Ja, pero les necessitats dels nuclis de rodalia no canvien d'un dia per l'altre. Tornem al de sempre: planificacio inexistent.



Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Diumenge 30/03/2014 12:52

Qué bueno ver la 447-175 dando vueltas por las líneas de Barcelona, hoy se encuentra en Hospitalet. Es interesante este movimiento de material que hace Renfe, te permite utilizar el mismo tren en trayectos distintos de la geografía española.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimarts 01/04/2014 22:05

Avui la 470-035M...amb els serveis de la RT2



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 04/04/2014 22:58

Ganz ha escrit:Si us plau, llegiu bé les respostes del fòrum de Listadotren.es. Allà especifica que l'única cosa que no es reutilitza, com és lògic per criteris tècnics, és la caixa...

Avui he trobat el següent a listadotren.es, es lo següent informacio;


Os comento un poco:•Han desguazado los coches intermedios 140, 009, 142, 131, 121 y 116.
•Están a punto de desguazar el coche intermedio 117.

La conclusión es que la reforma de las unidades 447 "ha gustado" y está en marcha, porque ya han desguazado 6 coches, más de los 5 coches iniciales previstos. Da penita, pero al menos son reconstrucciones, y estos trenes seguiremos viéndoles, sólo que cambiados. Lo triste será cuando desguacen las 440s. :(

Lo que no os puedo decir es cómo lo harán, si lo harán según hacen la revisión principal o si reemplazarán el coche intermedio sin importar cuando toca esa revisión. Yo me imagino que será con la revisión principal. Tampoco se si el proceso será al 100% en el TCR de Las Delicias o si acabarán haciéndolo en el TCR nuevo de San Isidro. Es posible que sea todo en Las Delicias, porque escuché en las noticias que iban a abandonar algunas naves pero seguirían usando otras.

A partir de ahora sólo informaré de lo que se vea desde la estación, porque mirar desde la tapia es un poco complejo, hay que tirar fotos sin saber a donde apuntas. A veces ves un poco la pantalla y a veces ni eso.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 10/04/2014 13:23

La 447 116R (cotxes motors 232M i 231M) ja ha estat reformada a PMR i serà la primera unitat 447 adaptada a PMR del nucli de Barcelona.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 10/04/2014 14:59

UT440_132M ha escrit:La 447 116R (cotxes motors 232M i 231M) ja ha estat reformada a PMR i serà la primera unitat 447 adaptada a PMR del nucli de Barcelona.
Porta la decoració de Cercanías. A veure com li queda en colors Rodalies de Catalunya.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”