Dubtes tècnics

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Dubtes tècnics

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 05/01/2010 17:43

Bones. Fent un treball, em trobo que haig d'explicar, del s/9000, el funcionament del motor, però jo de tecnologia més aviat poc, així que demanaria a algun entès si em pot explicar què és i com funciona un motor trifàsic de corrent alterna i també aixó que no entenc: Equipo de tracción VVVF formado por IGBTs de tipo directo :x :oops:

Merci.


Salutacions,

Oriol

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 05/01/2010 20:13

Oriol, si vols et puc enviar els apunts d'electrotecnia de 1er d'obres publiques on explica els motors trifasics.


De nou al FTC

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 06/01/2010 14:04

marc ha escrit:Oriol, si vols et puc enviar els apunts d'electrotecnia de 1er d'obres publiques on explica els motors trifasics.
Ok, enviame'ls a oriolp13(arrova)gmail.com
espero poder entendre0ls, i si tinc algun altre dibte, ja et diré ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/01/2010 14:18

Si us plau, ho hem dit algun cop però em reiteraré, no escriviu dirèctament les adreces de correu electrònic, ja que automàticament es converteixen en enllaços als que es poden dirigir spammers. Ara ho edito, però en casos com aquests, no escriviu l'arrova, per exemple, o doneu-vos els mails per mp. Gràcies.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 06/01/2010 14:29

Culpa meva, havia d'haver-te dit que m'enviesis el teu mail per privat :P
Espero que serveixi, ja t'ho he enviat


De nou al FTC

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 06/01/2010 18:00

metring ha escrit:Si us plau, ho hem dit algun cop però em reiteraré, no escriviu dirèctament les adreces de correu electrònic, ja que automàticament es converteixen en enllaços als que es poden dirigir spammers. Ara ho edito, però en casos com aquests, no escriviu l'arrova, per exemple, o doneu-vos els mails per mp. Gràcies.
lol, merci metring :oops: ;)


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”