Necessito fotografia d'una Renfe 444 en colors originals

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Necessito fotografia d'una Renfe 444 en colors originals

Entrada Autor: wefer » Dijous 14/01/2010 20:24

Hola.
He contactat amb una persona que està escrivint un llibre sobre els 150 anys del ferrocarril a Guadalajara, llibre que editarà la Diputació d'aquesta província. Per això m'ha demanat un parell de fotografies, una de les quals li he pogut servir jo directament, però l'altra no ja que no en tinc cap de pròpia.

Així, voldria saber si algú del fòrum té una fotografia pròpia (o amb permís per reproduir-la) d'una unitat 444 amb els colors originals vermells i grocs (conegut com españolito).

Si és així, si us plau feu-m'ho saber en aquest mateix fil o a través de privat/correu electrònic, i us passaré l'adreça de la persona que està fent el llibre.

A veure si hi ha sort!!
;)



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 15/01/2010 13:53

Dels colors originals dels 444 (groc i vermell) jo sempre n'havia sentit a parlar com el "chorizo revilla".

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 15/01/2010 15:37

No son meves, sino d'un fòrum extranger (el link al mateix el van possar al SCC), no crec que serveixin però bé:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 17,4605814

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”