Un 1100 per la Barceloneta!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/04/2010 20:46

mikado ha escrit:
Miquel ha escrit::emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2
Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.
O sigui, que els treballadors han marxat de vacances i han deixat el 1100 sobre el viaducte com si no rés....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 05/04/2010 20:55

Miquel ha escrit:
mikado ha escrit:
Miquel ha escrit::emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2
Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.
O sigui, que els treballadors han marxat de vacances i han deixat el 1100 sobre el viaducte com si no rés....
Vacances són 2 ó 3 setmanes????

Es que ja fa temps que és allà. L'unic canvi ha estat que abans estava amb les portes obertes i es veien els bidons plens d'aigua i ara han tancat les portes.



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Diumenge 04/07/2010 20:35

Encara segueixen allà?



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 04/07/2010 23:33

Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 05/07/2010 7:47

mikado ha escrit:Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
Jo vaig recórrer la setmana passada gran part de viaducte i no el vaig veure


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 05/07/2010 9:20

megapauer ha escrit:
mikado ha escrit:Desde fa un temps ja no els veig. La setmana passada no eren on sempre.
Jo vaig recórrer la setmana passada gran part de viaducte i no el vaig veure
Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç, i tot i que jo estava convençut que eren fotos antigues, no em van poder dir de quan eren, donant per fet qui me les va reenviar que eren molt recents.
:miedo


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 05/07/2010 9:27

Platanito ha escrit:Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç,
Si algú té un moment, que es passi pel triangle. El 1100 preservat es troba (o hauria de trobar-se) a l'última via costat Llobregat, visible des de l'exterior.

Els de la Zona Franca no tinc ni idea de si es deuen haver desballestat, però igualment no estaven destinats a la conservació, per desgràcia.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 05/07/2010 10:11

wefer ha escrit:
Platanito ha escrit:Tinc un mal presentiment, ja que fa dues setmanes em van fer arribar unes fotos d'uns cotxes similars als 1100 en procés de desguaç,
Si algú té un moment, que es passi pel triangle. El 1100 preservat es troba (o hauria de trobar-se) a l'última via costat Llobregat, visible des de l'exterior.

Els de la Zona Franca no tinc ni idea de si es deuen haver desballestat, però igualment no estaven destinats a la conservació, per desgràcia.
Ahir encara hi era en aquella via , fet pena per cert



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 05/07/2010 14:08

M'he mirat millor les fotos que deia, i hi surten almenys tres cotxes i una bona quantitat de bogies, a banda de que les fotos em sembla que són del recinte d'Ocsal, que si no recordo malament vau dir que aquella empresa ja ha abandonat.

Disculpeu el malentés.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”