Un 1100 per la Barceloneta!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordi Freixas

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 09/02/2010 18:54

Com que no apareix per enlloc aquesta locomotora de maniobres...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 09/02/2010 21:18

Jo crec que els tranporten amb un tractor de vies (un que es un camió amb rodes acoblades).



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 23/02/2010 8:25

Sabeu si el 1100 segueix a la Zona Franca? L'altre dia vaig veure'n un al Triangle des del tren.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 03/03/2010 22:20

Pero continuo sense entendre com és que nomes han portat dos cotxes a Zona Franca. Perque es impossible que sigui per les probes de carrega, ja que s'han de fer amb un 10% mes de la carrega que haura de suportar la estructura quan entri en servei. Com no les hagin portat alla per no desballestar-les (ja que si no vaig errat el desguas va tancar) i com que a Sagrera no hi caben (tot i haver-hi molt espai sense us)


De nou al FTC

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 14/03/2010 22:58

No creieu que ja era hora de que els retiresin? Ja tenien els seus anyets.. :|



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 14/03/2010 23:10

I el sol fet de "tenir anyets" en justifica la retirada? Ens sobren els calers per anar fent el nou ric?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 14/03/2010 23:51

Mira nen!

Ves al Metro de París, i trobaras trens dels anys 60 a ple rendiment, no numes a les hores punta com a reforç, sino trens asignats a les linies, tota la jornada en marxa a totes hores!

Despres, anyets???? Saps quina es la vida util d'un tren?????? Saps que es molt llarga la vida util?

No estem en temps de ala, un tren nou, ara un altre... Despres tu al METRO a que vas? a pasar el dia, o a que et porti amunt i avall? Perque si es la segona opció, encara tenien molts anys per fer això els 1000ls. A mes la gent al METRO si esta un maxim de 30 minuts de recorregut, per això cal trens nous i llençar els diners?

Ara això si, gasntem diners en comprar trens nous, reformar estacions vinga a llençar els diners... I lu me simportant que es per exemple elimnar les goteres i filtracions de les estacions, no, això no, compren trens nous, que valen una pasta cada tren, reformem les estacions, tapa les parets originals amb plantxes, i no gastem els diners en buscar don be la filtració i tapar la gotera, això no.

Tu ves opinan així, trens nous! si senyor! Els dies de pluja tanca el paraiges cuan entris al tren, no cuan entris a l'estació que et segiras mullant!

I que consti que es poden tapar goteres i filtracions sense fer malbe la decoracio antiga de l'estació.



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dilluns 15/03/2010 1:02

No aneu aleshores a Viena o Budapest que igual us dona un infart...


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 15/03/2010 9:44

marc ha escrit:Pero continuo sense entendre com és que nomes han portat dos cotxes a Zona Franca. Perque es impossible que sigui per les probes de carrega,
Segons fons de TMB, els han portat allà perquè se'ls ha quedat el departament de formació. No té res a veure amb les proves de càrrega.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 15/03/2010 12:17

Insisteixo amb el tema, de que un dels cotxes que ha anat a Zona Franca es el que consta com a material preservat com a historic, a la llista d'en Llop.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 15/03/2010 15:25

Si, ja es sap, en principi aquells 1100 no els trinxaràn i potser tornen al triangle quan acabin les obres a la L10.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 15/03/2010 19:59

wefer ha escrit:se'ls ha quedat el departament de formació.
Cual es la función del departamento de formación? y para qué llevar los 1100 al viaducto?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 15/03/2010 21:17

No se, es suposa que formar als nous motoristes en pocs dies segons diuen...

Però, no veig cap perquè, per al que facin servei d'un 1100 (un tren a dia d'avui i per desgracia fora de servei), que l'utilitzin per formar, potser l'usen per motoristes destinats a L3, pels 3000 i 2000, ja que poden ser els més semblants entre cometes.

Ara bé, usar-lo per després els motoristes els posin en 5000/9000, no li veig la llògica, i segueixo pensant que es una altre escusa més, com la majoria que donen.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 16/03/2010 6:37

tot i que tinc els meus dubtes del que pot fer el departament de formació amb els 1100, estic segur que la formació que puguin donar amb aquests tren serà un coneixement estàtic, m'explico: es molt més senzill localitzar i explicar per a que serveixen les resistències, el combinador, els compressors, etc en un 1100 on des de fora es veu tot, que no pas en un 9000 on, com els cotxes actuals, està tot apretat i no es pot distingir res de res i menys per algú que encara no sap el que està mirant. No se si m'explico.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dilluns 05/04/2010 9:55

A mi em sembla que formar a una persona de nou ingrés amb un tren que no té res a veure amb el que conduirà, em sembla donar-li massa voltes al tema, ja que al començament tothom va una mica perdut i amb un "cacau mental" considerable... em sona més a excusa que a cap altre cosa...



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 05/04/2010 10:55

El estado hoy en día de los 1100 del viaducto L10 Zona Franca es lamentable, totalmente graffitteados (han perdido el blanco inmaculado) , puertas abiertas donde se ven los bidones llenos de agua y conservación penosa. No es que dude que vayan a ser para el departamento de Formación, es que si es así serán para el Departamento de Formación de Gamberros, maleantes y "pintores de arte urbano" o no se llaman así ???

En definitiva otra unidad más para el desguace.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 05/04/2010 11:48

Un cop més, queda demostrat que la sensibilitat de TMB envers el patrimoni històric es troba sota mínims. Tant els és un tren que té dècades d'història a coll com un sac de patates.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 05/04/2010 16:40

Estas son las actividades del "Departamento de formación" de TMB. Observar el cambio desde que llegaron (pag.3 de este post a su estado actual). Lo dicho otro 10 para TMB o para quien sea el propietario de este 1100, ya que la infraestructura sobre la que se encuentran es de IFERCAT y la línea no ha sido entregada a TMB.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/04/2010 17:48

:emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 05/04/2010 20:37

Miquel ha escrit::emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2
Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”