Un 1100 per la Barceloneta!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 21/01/2010 6:40

Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/01/2010 9:49

Ens diuen des del C.A. que no passa res, que el 1.100 està preservat, i que estem tranquils.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 21/01/2010 15:35

Uff... Menys mal... :|
Però a mí encara em queda el dubte de a on el portaven.
El 1100 es pot moure perfectament per si sol, no? O sigui qué el portaven a un lloc no hi arriba el metro... ¿No t'han dit res els del C.A.?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/01/2010 15:47

No, d'on el portaven, no n'han dit res.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 21/01/2010 16:39

Suposo que amb el que dieu, la posibilitat de tornar a veure aquest tren que està en bon estat, circular pel metro son reduides oi?

No ens poden fer una circulació especial com van fer amb les 211?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/01/2010 17:37

Miquel ha escrit:No ens poden fer una circulació especial com van fer amb les 211?
L'únic que TMB sembla entendre per "circulació especial" és el viatge a desballestament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dijous 21/01/2010 20:59

Personalment considero que ja ens podem oblidar de tornar a veure un 1100 en funcionament... Per començar, nomes conservan una composició M-R-M, algo força absurt desde el meu criteri... ja ho vaig comentar fa molt temps... per no voler buscar 17 metres mes no tenim una doble unitat M-M, que aniria de perles en el cas de acabar prestan serveis eventuals ja que en cas d'alguna averia, una unitat podria remolcar a l'altra i no es quedaria tirada, ja que si aixo passes (rembember the 300) l'unic que faria metro seria acabar prohibint rotundament la circulacio de la unitat. Altra questió es que segurament la vulguin pel museo del transport. Deixant el tren com a peça estatica... grrñññ...

Sento ser tan desagradable amb els meus comentaris... pero em fa sentir molt malament el veure com finalment, la empresa no es pren la molestia de conservarne una unitat Motor-Motor mes ni que sigui. Ja que tant a can boixeres com a trinitat nova i hauria espai (a triangle n'hi ha pero ja son temes burocratics la rao de que no es pugui aprofitar, en el cas de les altres cotxeres, es la falta d'interés en moure un tros de ferralla i deixarlo escampat per la xarxa).

Ja no es que no puguin, es que no volen possar els medis.

En fi... adeu a l'ultima formació comercial sencera de 1100...



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 21/01/2010 21:19

Una unitat M-R-M no és capaç de moure's si s'avaria un motor (M-R-R')?



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dijous 21/01/2010 21:42

Si, i no le faltaria potencia. De fet lo bo que tenien els 1000 i 1100 es que era imposible quedar-se tirat, si feia falta podias circular fins i tot amb un sol motor de tracció. El cas es que per rendiment i fiabilitat es millor 4 que 2... a part de que conservar un 1400 ho trobo ineccesari.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 22/01/2010 11:23

esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 22/01/2010 15:44

El LLOP ha escrit:esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
M'he expressat malament amb els termes ''cotxe motor'' i ''motor de tracció'' que clarament no es lo mateix.
El cas es que els 1000/1100 portaven circuits auxiliars que permitian aillar un motor o mes d'un. Per lo que fins i tot en cas d'extrema urgencia podia moure's l'automotor amb un sol bogie traccionant i fins i tot, amb un unic motor de tracció. Jo en una ocasió vaig viatjar en una formació (de 5 cotxes) amb un bogie sense traccionar, es a dir, amb 14 motors en comtes de 16. El problema es va solucionar i no va caldre retirar de circulació el tren.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2010 23:40

En Javi M m'ha fet arribar les seves fotos del mòbil, per tal que les edités i es poguessin pujar al fòrum. Moltes gràcies per fer-les!!!
Fitxers adjunts
1000plapalau1.jpg
(107.99 KiB) S’ha baixat 856 vegades
1000plapalau2.jpg
(102.94 KiB) S’ha baixat 855 vegades
1000plapalau3.jpg
(106.03 KiB) S’ha baixat 848 vegades



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dissabte 23/01/2010 1:54

sigfrid440s ha escrit:
El LLOP ha escrit:esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
M'he expressat malament amb els termes ''cotxe motor'' i ''motor de tracció'' que clarament no es lo mateix.
El cas es que els 1000/1100 portaven circuits auxiliars que permitian aillar un motor o mes d'un. Per lo que fins i tot en cas d'extrema urgencia podia moure's l'automotor amb un sol bogie traccionant i fins i tot, amb un unic motor de tracció. Jo en una ocasió vaig viatjar en una formació (de 5 cotxes) amb un bogie sense traccionar, es a dir, amb 14 motors en comtes de 16. El problema es va solucionar i no va caldre retirar de circulació el tren.
No se com perquè el combinador governava cada unitat. L'únic que em ve al cap es un selector que anulava l'equip de tracció d'una unitat per traccionar amb la de l'altre, pero lo d'aïllar un sol motor? Si tots els cables dels motors d'una unitat anaven a parar a un lloc en comú i entremig no hi havia cap seccionador d'alta tensió!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 24/01/2010 14:24

El vaig veure passar per la zona de Diagonal Mar fa uns dies.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 24/01/2010 15:46

GRafitejat per a tot arreu...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 31/01/2010 14:17

a la via 21 del patí del Triangle Ferroviari queden, segons es pot apreciar per les imtages, dos cotxes motors (A+B). La unitat està bastant neta excepte la testera d'un dels cotxes que té tot de signatures. Desconec el destí dels altres cotxes, però no trobo el remolc per enlloc.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 31/01/2010 22:18




Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 31/01/2010 22:30

BCN2008 ha escrit:Ja se on han anat a parar:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2843
Almenys no l'han desballestat.... de moment.

Es sap què hi feien allà?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 31/01/2010 22:31

aim ha escrit:Es sap què hi feien allà?
Segons diuen al mateix fòrum, proves de resistència del viaducte.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/01/2010 23:12

Impressionant...Fa uns dies, jo pensava si no els portaven a Zona Franca, però creia que a les cotxeres, que estan al costat...Els posaràn automàtics per a que vagin per la L9? :D



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”