Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS

Entrada Autor: Pardal » Dimecres 24/03/2010 13:59

En el número 149 de Rail Passion viene un reportaje sobre las BB 36300 (verdes) que van a Italia, y los tráficos que SNCF Fret Italia. En un pequeño recuadro indica que Fret tiene muy avanzado el proyecto de instalación de ERTMS 2 a las 30 locomotoras BB 36000 (rojas). Inicialmente previsto para no tener problemas en 2015, cuando su uso sera obligatorio en Bélgica, las primeras locomotoras con ERTMS 2 se utilizarán, a finales de este año, en trenes entre Perpinyà y Barcelona, vía la LAV Internacional.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 24/03/2010 15:39

Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dimecres 24/03/2010 21:47

davida ha escrit:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... :roll: (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 24/03/2010 21:48

Però hi haurà trams de doble ample.
Oriol ha escrit:
davida ha escrit:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... :roll: (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dimecres 24/03/2010 21:52

josep_serre ha escrit:Però hi haurà trams de doble ample.
Oriol ha escrit:
davida ha escrit:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... :roll: (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).
En principi per a dur viatgers. Els TGV Francessos estàn preparats pels 3 KV? O anticiparem Sant Joan?


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 25/03/2010 9:27

Oriol ha escrit:
davida ha escrit:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... :roll: (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).
Als trams de xarxa convencional (ample 1668mm) entre Barcelona i Figueres(*) on posaran via de tres carrils a una sola via per permetre la circulació de trens en ample normal (1435mm), es mantindrà l'electrificació a 3KVcc. També hi ha 3KVcc a l'accés al port de Barcelona des de Castellbisbal i a la línia de Castellbisbal a Mollet del Vallès. A França, al nord d'El Soler hi ha 1,5KVcc fins passat Nîmes on hi ha l'entroncament amb la LGV sud-est. A les LGV franceses i les LAV espanyoles sí que hi ha 25KVca.

El que interessa és fer arribar trens de mercaderies en ample normal (1435mm) des de la xarxa RFF (SNCF, per entendre'ns) al port de Barcelona. Els viatgers, fins que s'acabi la construcció de la LAV al cantó espanyol, faran transbordament a l'estació del Camp de Vilafant.

* Crec que, bàsicament, serà al tram Girona-Mercaderies - Figueres on dotaran una sola via del doble ample.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dijous 25/03/2010 11:17

I es deia que aquestes mercaderies estarien traccionades amb locomotores diesel...


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 25/03/2010 12:03

Oriol ha escrit:I es deia que aquestes mercaderies estarien traccionades amb locomotores diesel...
Era una opció però no sé si la disponibilitat de locomotores dièsel de la SNCF era suficient (donades les poquíssimes unitats dièsel espanyoles en ample normal).

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”