La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dilluns 10/01/2011 15:50

SERBI ha escrit: A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.

*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.

Salutacions.



470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Dilluns 10/01/2011 19:33

ABB_Traccion ha escrit:
SERBI ha escrit: A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.

*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.

Salutacions.
Yo no diria tanto, año pasado firmaron contratos por unos 800 M de euros (mas o menos) y este año ponen sobre railes el avril y estan a la espera del contrato del Ave para Arabia saudi, si lo pierde puede que alstom de Santa Perpetua salga beneficiada, y esos si que tienen las naves vacias.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dilluns 10/01/2011 22:36

470 ha escrit:
ABB_Traccion ha escrit:
SERBI ha escrit: A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.

*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.

Salutacions.
Yo no diria tanto, año pasado firmaron contratos por unos 800 M de euros (mas o menos) y este año ponen sobre railes el avril y estan a la espera del contrato del Ave para Arabia saudi, si lo pierde puede que alstom de Santa Perpetua salga beneficiada, y esos si que tienen las naves vacias.
Sí 470 pero teniendo en cuenta que antes Talgo tuvo mucho más volúmen de trabajo, entre los coches del 102, 112 (ya todas entregadas, si no me equivoco), Talgo VII (y posterior reforma a S-130) y TH VII (que algunas ahí están, pudriéndose)... y el Avril es un proyecto de Talgo.

Un saludo



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”