Probable descàrrega de nous trens a Vilapicina dia 25/3/2010

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Probable descàrrega de nous trens a Vilapicina dia 25/3/2010

Entrada Autor: nestor » Dimecres 24/03/2010 23:33

Hola, em presento, em dic Néstor i soc un gran aficionat als trens i aquest mundillu, sobretot al metro de Barcelona. Espero aprendre molt amb vosaltres! Em presento aquí perquè no he trobat cap apartat de presentacions.

Bueno, vaig al grà, el passat dimarts 23 de Març pel matí, vaig veure passar per la Meridiana quatre remolcs intermedis en gondoles, jo vaig pensar :cop ara no puc anar veure com els descarreguen a Vilapicina. Doncs dic, igual per la tarda encara estan per allà, però en lloc de cap metro em trobo un cartell que deia: COCHERAS DE VILAPISCINA: DIAS 23 Y 25 DE MARZO, PROHIBIDO APARCAR POR CARGA/DESCARGA DE TRENES.

Sé que és una mica just però dic, igual algú es pot apropar i fer unes fotos! (Hi ha un lloc bastant interessant per fer fotos, desde la plataforma de l'ascensor públic, que passa per sobre de la plataforma giratoria) L'altre dia van passar sobre les 9:30 a l'altura de Fabra i Puig! Però no tinc ni idea si passaran a la mateixa hora o que faran.

Salutacions!


Hasta siempre serie 1000

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 25/03/2010 0:17

Tenint en compte que algunes persones han vist trens de la sèrie 3000 per l'autopista probablement es tracti d'algun d'aquests o altres que hagin sortit del metro per tenir algun tipus d'intervenció en alguna empresa externa.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 25/03/2010 0:26

Hola!

Sí que tenim un fil de presentacions, és http://transport.cat/viewtopic.php?f=11&t=10545 De totes maneres, no ets pas nou al fòrum, ja tens 6 missatges...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 25/03/2010 7:32

el tema de Vilapicina es per al trasllat d'un tren de la sèrie 3000 a remodelació.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 25/03/2010 14:00

El LLOP ha escrit:el tema de Vilapicina es per al trasllat d'un tren de la sèrie 3000 a remodelació.
Ara surten per Vilapicina?
Ha pasat rés al Triangle?
Caram, un 3000 torna a passejar per la L5, aixó s'hauria d'haver gravat. :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 25/03/2010 14:14

que jo sàpiga, tots els 3000's se'ls han emportat i han retornat per Vilapicina.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 25/03/2010 14:22

Amb l'excepció del primer 3000 que es va restaurar, que ho van fer a la mateixa cotxera del Triangle.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 25/03/2010 19:27

metring ha escrit:Amb l'excepció del primer 3000 que es va restaurar, que ho van fer a la mateixa cotxera del Triangle.
Si recordeu, el 3017-3020 també entrava pel Triangle, el vam veure quan vam fer la segona visita al Triangle.
També per aquells temps, anava a Sant Genis, i em van dir que entraven per allà.

Suposo que amb el temps han canviat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 25/03/2010 22:57

Esto lo tendríamos que averiguar, pues todo son suposiciones. Yo tambien tengo entendido que los 3000 reformados, y los que se llevan a reforma, salen de sant genis, y en ningun caso de Vilapicina, pero si es así, sería interesante ver alguna foto, o porque no, pillar uno por L5 circulando jiji!!

Saludos!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 26/03/2010 16:55

ferroviario_catalan ha escrit:Esto lo tendríamos que averiguar, pues todo son suposiciones. Yo tambien tengo entendido que los 3000 reformados, y los que se llevan a reforma, salen de sant genis, y en ningun caso de Vilapicina, pero si es así, sería interesante ver alguna foto, o porque no, pillar uno por L5 circulando jiji!!

Saludos!
De Sant Genis no poden sortir, ja que desde el 2007 si recordo bé, estàn fent les obres del dipòsit de la L5 al devant, i la Via 11 (la que dona al carrer) no es pot fer servir.

Si voleu imatges del 3000 al Triangle...
Imatge
Imatge


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 27/03/2010 6:44

avui, a les 02:05 hores, sortia una composició de 10 cotxes de la sèrie 3000 de Vilapicina cap a les cotxeres de Sant Genís, via Sants-estació.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 28/03/2010 15:31, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dissabte 27/03/2010 22:32

una composició no sol tindre 5 vagons) si no vaig errat o potser eren 2 unitats acoplades? :P



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Diumenge 28/03/2010 0:12

Glac58 ha escrit:una composició no sol tindre 5 vagons) si no vaig errat o potser eren 2 unitats acoplades? :P
Una unitat té 0 vagons... :roll:

Té 5 cotxes en tot cas...


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 28/03/2010 0:55

Oriol ha escrit:
Glac58 ha escrit:una composició no sol tindre 5 vagons) si no vaig errat o potser eren 2 unitats acoplades? :P
Una unitat té 0 vagons... :roll:

Té 5 cotxes en tot cas...
No cal tornar a fer sortir el debat, però si podem posem-nos a ser tiquis-miquis del tot i dir que a la sèrie 3000 no hi ha cap unitat amb 5 cotxes, o són de 3 o de 2 cotxes.



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Diumenge 28/03/2010 1:09

victorcasta ha escrit:
Oriol ha escrit:
Glac58 ha escrit:una composició no sol tindre 5 vagons) si no vaig errat o potser eren 2 unitats acoplades? :P
Una unitat té 0 vagons... :roll:

Té 5 cotxes en tot cas...
No cal tornar a fer sortir el debat, però si podem posem-nos a ser tiquis-miquis del tot i dir que a la sèrie 3000 no hi ha cap unitat amb 5 cotxes, o són de 3 o de 2 cotxes.
Aleshores, si no cal ser tiquis miquis, tampoc cal diferenciar entre 447's, 450's, 451's, 465's... total, són tot rodalies i la diferència és molt més concreta que entre cotxe i vagó. I certament, no cal tornar a fer sortir el debat si la gent diu les coses pel seu nom. Cotxe: viatgers, vagó: mercaderies.


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 28/03/2010 1:52

Si el debat de si cotxe o vagó, plasmat en el fil corresponent, ha demostrat alguna cosa, és que hi ha una gran disparitat de criteris i posicions gairebé irreconciliables. Per tant, no cal reproduir-lo íntegrament aquí.

:topic


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 28/03/2010 11:00

victorcasta ha escrit:
Oriol ha escrit:
Glac58 ha escrit:una composició no sol tindre 5 vagons) si no vaig errat o potser eren 2 unitats acoplades? :P
Una unitat té 0 vagons... :roll:

Té 5 cotxes en tot cas...
No cal tornar a fer sortir el debat, però si podem posem-nos a ser tiquis-miquis del tot i dir que a la sèrie 3000 no hi ha cap unitat amb 5 cotxes, o són de 3 o de 2 cotxes.
En llenguatge del metro Composicions quíntuples formades per dos trens i un remolc.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 28/03/2010 15:30

tornant al tema del fil, la composició era formada per dos quíntuples (2 dobles + 2 triples = 8 motors + 2 remolcs òbviament no es aquest ordre). un que va venir de Sant Genís a recollir a l'altre composició que venia de Lleida i va ser descarregada aquesta setmana a cotxeres de Vilapicina. Va sortir direcció L3 darrere del tren de personal de L5.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 28/03/2010 16:28

El LLOP ha escrit:avui, a les 02:05 hores, sortia una composició de 10 cotxes de la sèrie 3000 de Vilapicina cap a les cotxeres de Sant Genís, via Sants-estació.
Parlem de la nit de dissabte a diumenge? O sigui,va sortir amb el carrusel de trens de L5? Tens fotos LLOP¿¿?? Gràcies!!!!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 28/03/2010 16:45

parlem de la nit de divendres a dissabte, quan el servei finalitza a les 02:00 h.
No, desgraciadament no tinc fotos perquè em vaig assabentar del trasllat just en el moment en que es produïa. Intentaré esbrinar quan serà el proper i fer fotos.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”