Reducció de jornada a Alstom

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Treballadors d'Alstom es manifesten pel futur de S. Perpètua

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/03/2010 15:13

http://www.comradio.com/noticies/veure. ... art=221842

Amb el lema "Per l'ocupació, la tecnologia i el futur industrial"

Treballadors d'Alstom es manifesten pel futur de planta Santa Perpètua

Més de 500 treballadors d'Alstom s'han manifestat avui a Barcelona pel futur de la planta de Santa Perpètua de Moguda (Vallès Occidental) i per exigir a Treball que es posicioni davant els "continus incompliments de l'empresa" dels acords tecnològics i socials als quals es va comprometre el 2007.

Els manifestants, de la planta de Santa Perpètua de Mogoda, han marxat des de plaça Catalunya fins a la seu del Departament de Treball al carrer Sepúlveda amb el lema "Per l'ocupació, la tecnologia i el futur industrial", per demanar a l'empresa que "clarifiqui la confusa estratègia" de la multinacional amb vista al seu futur a Catalunya, davant de la reorganització de la companyia, que "està deixant sense enginyeria" la planta de producció.

Més concretament, han reivindicat la posada en marxa d'un centre de recerca i desenvolupament (R+D) a la planta de Santa Perpètua, tal com es va acordar fa sis anys, quan es va contractar la línia 9 del metro, i el compliment de l'acord pel qual els treballadors temporals passin a tenir un contracte relleu.

També han exigit a l'Administració una "aposta inequívoca per la indústria ferroviària catalana", amb la contractació de nous trens Civia per a la xarxa de Rodalies, noves unitats per a la posada en servei dels trams de la L9 i més tramvies "per millorar la mobilitat sostenible" a les ciutats de Catalunya. `

El secretari general d'UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez, ha recalcat que "la Generalitat hauria de fer complir un acord del qual va ser part", i ha denunciat la "falta d'activitat, per part de l'Administració, a l'hora d'obligar l'empresa a complir" el pacte subscrit.

Álvarez també ha dit que "l'empresa té un problema de càrrega de treball", per la qual cosa ha demanat que les administracions i en especial Renfe reparteixin la càrrega de treball de manera que es pugui mantenir l'activitat "a tots els centres ferroviaris d'Espanya i no com passa ara, que algunes empreses adjudicatàries fabriquen fora del país".

El secretari de l'Intercentres de CCOO d'Alstom, Emilio Penado, ha explicat que si no s'aconsegueix que es compleixi l'acord d'inversions en tecnologia i enginyeria a la planta de Santa Perpètua, "podríem trobar-nos amb una fàbrica d'acoblament" que deixaria els treballadors en una situació de "poca competitivitat".



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 16/03/2010 18:10

Que esperavem d'alstom, per mes que treballi o investigui mai arrivara a fer els diners que ver amb el "bragetazo" de la maquinista, o es que ningu no recorda el que va passar. Ara el que li interesa a l'empresa es recualificar els tarrenys on es ara aprofitant que al costat s'esta urbanitzant i repetir una operació similar amb l'unica diferencia que segurament no es canviara la planta de producció sino que es tancara definitivament.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/08/2010 17:13

De La Vanguardia en paper:

Reducción de jornada del 40% en Alstom

La empresa de fabricación de trenes Alstom ha obtenido el visto bueno del Departament de Treball para el acuerdo alcanzado entre dirección y sindicatos de la compañía por el que se aplicará un expediente de regulación de empleo (ERE) temporal, que prevé reducir la jornada laboral hasta un 40%. El acuerdo, que afecta a cerca de mil trabajadores, comenzará a aplicarse a principios de septiembre, con el regreso del grueso de la plantilla. La reducción será computable por días - y no por horas-,por lo que, dependiendo del ritmo de producción de la planta, la dirección de Alstom podría reducir el número de jornadas laborales durante los próximos dos años de vigencia del acuerdo. Alstom se ha visto afectada por el recorte de la inversión en infraestructuras por parte de Fomento. / Efe y redacción



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 18/08/2010 17:56

Curiós. CAF no para d'augmentar la seva cartera de comandes i té feina assegurada i Alstom ha de sol·licitar la reducció de jornada.



470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Dijous 19/08/2010 23:39

Para mi no me parece tan raro, los pedidos de Renfe algun dia tenían que acabar y si Alstom no transfiere carga de trabajo desde francia y aqui se compra material de otros fabricantes pues la consecuencia es que tienes que hacer ERES y despedir a gente y lo que no se es el futuro de esa planta puede que algun dia la cierren y todo.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 19/08/2010 23:41

Ahora entiendo su patrocinio de la consulta por hacer la unión de la Diagonal...

Pero aún tienen que hacer más 9000 del metro, ¿no?



470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Divendres 20/08/2010 0:14

El problema es que de momento no entra carga de trabajo, tengo un amigo que trabaja y ya hace mas de 6 meses que no se firmaban contratos nuevos, al parecer alstom se esta concentrando en sus plantas francesas y la planta de santa perpetua no esta especializada en nada en concreto como pueden ser boggies, motores o convertidores, solo hacen cajas y montaje final, no fabrican componentes ni piezas para otras fábricas del grupo, habian puesto sus esperanzas en el contrato del AVE transfonterizo pero como se ha parado de momento no hay nada, supongo que los directivos tambien estaran presionando a la Generlitat.



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Divendres 20/08/2010 10:48

Bon dia.

Potser una de les diferencies entre Alstom i CAF, és que la primera és una sucursal d'una multinacional estrangera que treballa gairebé nomes pel mercat espanyol (i que el seu propietari si pogués tancaria) i en canvi CAF és una empresa espanyola que té el mercat diversificat per tot el món.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 20/08/2010 22:45

Al final haure tingut rao en que el negoci de vendre la maquinista a alstom haura sigut pitjor que el d'en robert amb les cabres.
Aixi funciona España :)


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 31/08/2010 12:44

victorcasta ha escrit:Curiós. CAF no para d'augmentar la seva cartera de comandes i té feina assegurada i Alstom ha de sol·licitar la reducció de jornada.
Cert, mireu la notícia i la foto del rodalies de Sao Paulo :x

http://www.noticiasdegipuzkoa.com/2010/ ... 0-millones

CAF ganó un 4,3% más hasta junio y su cartera de pedidos supera los 4.300 millones


Facturó 750 millones, un 20% más, gracias a su actividad en nuevos países

Espera realizar a finales de este año las pruebas de homologación del Oaris, su nuevo tren de alta velocidad

Pepe Simancas - Martes, 31 de Agosto de 2010 - Actualizado a las 04:29h.

Imatge

Una de las unidades de cercanías que CAF entregó en el primer semestre para la ciudad de Sao Paulo.

Donostia. La empresa Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) obtuvo en el primer semestre un beneficio después de impuestos de 52 millones de euros, un 4,3% más que en el mismo periodo del año pasado. Este comportamiento supone una sensible moderación en el crecimiento de las ganancias de la compañía guipuzcoana, toda vez que en el primer trimestre registraba un alza del 24% en su beneficio respecto a 2009. Ello fue debido a que a cierre del segundo trimestre de este año el resultado financiero de CAF arrojó un saldo negativo de ocho millones de euros a causa de gastos extra en seguros para amortiguar el impacto del cambio monetario entre el euro y el peso mexicano y el real brasileño. Esa contingencia financiera limitó los efectos de la buena evolución de la facturación.

Y es que en el primer semestre la firma de Beasain elevó un 20% su cifra de negocios, hasta los 749,3 millones de euros, merced a la entrega final de importantes contratos como el de nueve unidades para el metro de Roma o doce trenes de alta velocidad para Turquía. En el mismo periodo CAF concluyó pedidos como el de seis unidades de velocidad alta y catorce de tracción diésel para Renfe, siete trenes para el metro de Santiago de Chile o las cuatro primeras unidades de cercanías para la Compañía Paulista de Trenes Metropolitanos (CPTM) de la ciudad brasileña de Sao Paulo. En total, CAF ha entregado en seis meses 552 coches, lo que ha motivado el fuerte aumento de su facturación.

De esos 749,3 millones de euros de facturación, cerca de la mitad, 349 millones, correspondieron al mercado interior, mientras que 53 millones se materializaron en la Unión Europea, 104 millones en miembros no comunitarios de la OCDE y 241 millones, en el resto de países. En el primer semestre de 2009 el mercado interior y la UE representaron el 72% de la cifra de negocio de CAF, mientras que este año ese porcentaje ha sido del 53%, lo que indica la creciente apertura de la firma guipuzcoana hacia mercados no tradicionales donde la crisis económica ha tenido menor impacto.

Nuevo récord Pese a la moderación en el crecimiento del beneficio, la cartera de pedidos de la compañía guipuzcoana alcanzó un nuevo récord al superar los 4.300 millones de euros, un 3% más que la existente en los primeros seis meses de 2009. Así, CAF tiene carga de trabajo para varios años gracias a una intensa actividad comercial que ha tenido como hito importante la presentación el pasado mes de mayo en Valencia de la plataforma Oaris, el tren de muy alta velocidad con el que la empresa beasaindarra competirá en el concurso del AVE de la línea Madrid-París y en las futuras licitaciones que Estados Unidos pondrá en marcha.

CAF espera que a finales de este año la primera unidad del Oaris -capaz de alcanzar los 350 kilómetros por hora- pueda realizar pruebas de homologación y sumarse así a la pugna por los principales contratos de la nueva alta velocidad, en la que tendrá que verse las caras con sus competidores tradicionales, la francesa Alstom, la alemana Siemens, la canadiense Bombardier y la española Talgo.

En el desarrollo del Oaris ha tenido especial influencia la finalización del proyecto AVI 2015 (Alta Velocidad Interoperable), liderado por CAF y en el que han participado los centros tecnológicos guipuzcoanos Ceit, Ikerlan y Tekniker. Esta iniciativa se ha centrado en desarrollar tecnologías sostenibles que permitirían a un tren de alta velocidad circular desde Cádiz hasta Moscú sin interrupciones, con un mínimo coste y en el menor tiempo posible.

Además del esfuerzo en I+D, CAF efectuó durante el primer semestre inversiones materiales por valor de 26,3 millones de euros, destinados a la mejora y modernización de instalaciones, la adquisición de equipamientos y sistemas o los últimos trabajos para la puesta en marcha el pasado marzo de la ampliación de sus instalaciones en la ciudad brasileña de Hortolandia, situada cerca de Sao Paulo.

Fabricación actual El grupo de Beasain -cuya plantilla alcanza actualmente los 7.136 trabajadores, 1.500 más que en el primer semestre de 2009- tiene en estos momentos en avanzado estado de fabricación los primeros trenes para Mallorca, EuskoTren, tranvía de Zaragoza e Irlanda del Norte. También está completando las primeras fases de varios contratos para Arabia Saudí, Houston y los tranvías de Belgrado y Málaga.

A lo largo del primer semestre CAF se adjudicó importantes pedidos como el de trece tranvías para Granada con el mismo sistema que el desarrollado para Sevilla, esto es, sin catenaria. Además, la empresa guipuzcoana ha logrado un pedido de doce trenes para Ferrocarriles de Vía Estrecha (Feve), cinco unidades diésel para Cerdeña y un nuevo contrato con CPTM para la modernización de la línea 8 del metro de Sao Paulo, lo que supone el suministro de 36 trenes y el mantenimiento de esa flota durante 20 años.

Pero el pedido más relevante lo logró el pasado mes, el de 130 coches de pasajeros para la compañía estadounidense Amtrak, líder en el mercado de larga distancia en el país norteamericano. Este contrato tiene especial importancia porque va a impulsar la planta que CAF posee en Elmira (estado de Nueva York) y aportará a la compañía guipuzcoana un plus de imagen de cara a afrontar los futuros concursos que la Administración Obama va a poner en marcha para impulsar la alta velocidad en Estados Unidos.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 31/08/2010 13:59

jo només demano que si en un futur necessiten més trens per la L5 ( i potser les altres), els hi comprin a aquesta gent.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 31/08/2010 16:03

El LLOP ha escrit:jo només demano que si en un futur necessiten més trens per la L5 ( i potser les altres), els hi comprin a aquesta gent.
Ja comencen a fallar les noves cafeteres?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 31/08/2010 16:33

em sembla que no m'has entès. Jo el que dic es que si s'han de demanar més trens per la L5 o les altres, que els hi comprin a CAF, perquè a mi personalment son els trens de nova adquisició del FCMB que més m'agraden.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 31/08/2010 21:09

Compartats amb els 9000 els de caf són molt millors, però tot i així no són els millors trens del metro de barcelona.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 06/09/2010 9:15

Alstom aplica desde este mes un expediente de regulación de empleo en Santa Perpetua de Mogoda

Permitirá reducir el número de jornadas laborales hasta un 40 por ciento del total anual

El Departamento de Trabajo de la Generalitat de Cataluña aprobó el acuerdo alcanzado por la dirección y los sindicatos de Alstom para la aplicación un expediente de regulación de empleo temporal, en la factoría de Santa Perpetua de Mogoda, en la provincia de Barcelona.


Alstom aplica desde este mes un expediente de regulación de empleo en Santa Perpetua de Mogoda

(06/09/2010) El expediente que afecta a cerca de 1.000 trabajadores y comenzará a aplicarse en este mes de septiembre, una vez terminadas las vacaciones estivales, permitirá que, en función de las necesidades de producción de la planta, se pueda reducir el número de jornadas laborales durante los próximos dos años, período de vigencia del acuerdo, hasta un máximo del 40 por ciento del total anual.

La medida será adaptable a las necesidades de los diferentes talleres de la fábrica, definirá una comisión de vigilancia y seguimiento y, previsiblemente, no supondrá el cese de actividad de la totalidad de la plantilla al mismo tiempo. El expediente de regulación de empleo se acompaña con el compromiso de la empresa de mantener el centro de investigación, desarrollo e innovación (I+D+i) de la planta de Santa Perpetua, donde trabaja un centenar de personas.

El expediente permitirá a Alstom adaptarse a la actual coyuntura de recortes en la inversión en infraestructuras ferroviarias que podrían afectar tanto a su negocios de material rodante como de instalaciones.

http://www.vialibre-ffe.com


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/10/2010 22:00

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... -i-la-rdi/

El Govern i Alstom ratifiquen la seva aposta en els àmbits de l’enginyeria i la R+D+I

El Govern i Alstom Transporte han ratificat avui el seu compromís per a adaptar i potenciar les funcions del centre tecnològic de Santa Perpètua i el del Districte 22@ de Barcelona a la nova organització mundial de la companyia.
Alstom s’ha compromès a treballar conjuntament amb la representació sindical i la Generalitat en un nou pla tecnològic a partir de juliol de 2011.

convenialstom

El Govern, mitjançant els departaments de Política Territorial i Obres Públiques, Innovació, Universitats i Empresa i Treball, ha signat avui a Barcelona un acord amb la direcció d’Alstom Transporte, el comitè d’empresa i les seccions sindicals de CCOO i UGT que ratifica els acords i els compromisos adquirits al 2007 relatius al Centre d’Innovació i Desenvolupament Tecnològic Ferroviari de Alstom Transporte a Catalunya i es comprometen a treballar conjuntament en l’elaboració d’un nou pla tecnològic a partir del 2011.

Amb aquest acord es ratifiquen els convenis i compromisos de desenvolupament tecnològic, signats el juliol 2007, adaptant-los a la reorganització mundial de la companyia, a fi de garantir la presència de la planta de Santa Perpètua de Mogoda en l’activitat d’enginyeria de R+D+I de la multinacional i potenciar les funcions del centre tecnològic del Vallès Occidental i el del Districte 22@ de Barcelona.

Els departaments d’Innovació, Universitats i Empresa; Treball; i Política Territorial i Obres Públiques, actuaran de mitjancers, tant pel que fa a l’aplicació dels acords entre la direcció de l’empresa Alstom i els representants dels treballadors, com a tot el procés d’elaboració del nou Pla Tecnològic.

Alstom havia acordat, a través de compromisos establerts al llarg dels últims anys amb els representants dels treballadors/es, el Govern de Catalunya i les administracions locals, la creació d’un Centre de Desenvolupament Tecnològic Ferroviari a Catalunya, en el centre productiu de Santa Perpètua, centre dotat de dues plataformes d’activitat: una ubicada en el propi centre de referència i l’altra, al districte tecnològic del 22 @ de Barcelona, amb una sola unitat de direcció i gestió a Santa Perpètua.

La direcció executiva d’Alstom ha posat en marxa a tot el món un seguit de programes per a la millora dels mètodes de treball i els processos de desenvolupament de producte en el camp de les infraestructures del transport i del material ferroviari.

Per aquest motiu, i a fi de garantir la continuïtat de l’activitat industrial (enginyeria i producció) i donar resposta a les noves exigències i necessitats derivades del nou context organitzatiu, s’ha considerat oportú renovar el compromís dels acords anteriorment citats a la nova situació organitzativa i al nou escenari de plataformes tecnològiques a escala global definit per l’empresa Alstom Transporte.

Potenciació del Centre d’Innovació i Desenvolupament Tecnològic Ferroviari

El centre funcionarà amb recursos financers propis així com amb fons externs. L’acord desenvolupa el compromís de col·laboració institucional entre els departaments tractant així mateix de potenciar les sinergies generades en la interacció del Centre d’Innovació amb la xarxa de centres tecnològics (molt especialment la xarxa TECNIO) i de difusió tecnològica del Sistema Català d’Investigació i Innovació Tecnològica.

Més activitat al centre industrial de Santa Perpètua de Mogoda i al 22@

Alstom disposa d’un centre industrial que dóna treball a mes de 1.000 treballadors i treballadores a Santa Perpètua de Mogoda, en uns terrenys de 360.000 metres quadrats i amb una superfície construïda de 67.000 m2. A l’estat espanyol, la companyia ha participat activament en el subministrament de trens d’alta velocitat i té una posició de lideratge en mercats com els tramvies i els metros lleugers.

En virtut de l’acord firmat, el centre industrial mantindrà la seva capacitat d’enginyeria i integració de trens complets, possibilitant-ne així l’adaptació dels productes base als requisits dels clients locals. Els acords també estableixen el compromís de l’empresa de mantenir una plantilla mínima de 100 enginyers, tècnics i personal qualificat en les seves diferents àrees tècniques d’enginyeria, activitats de R+D i de subsistemes.

Presència Industrial del Grup Alstom a Catalunya

Alstom Transporte és la principal empresa de Catalunya dedicada al negoci ferroviari. El Grup Alstom va decidir instal·lar a Barcelona la seu mundial d’Alstom Wind, on dissenya, desenvolupa i instal·la una àmplia gamma de turbines eòliques. Alstom Hydro disposa d’un centre de R+D a Cornellà de Llobregat, on desenvolupa equips de generació hidràulica i sistemes de control ambiental.

En total, la presència d’Alstom a Catalunya és de tres sectors d’activitat, tres centres de R+D i una plantilla de prop de 2.000 treballadors directes.



470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Dilluns 21/03/2011 23:57

De ecd

Espero que solo sea un chismorreo pero la cosa pinta mal desde hace tiempo.

La direcció d'Alstom informa als sindicats espanyols, italians i alemanys del replegament del grup a França
L'alt directiu de la multinacional Udo Belz avança en una trobada a Bèlgica el futur de les factories fora del país gal. Un pla que detallaran el 22 de març, quan es reuneixi el comitè central d'empresa
Per Cristina FarrésTancar
Alstom planeja reduir a la meitat la plantilla a Espanya


Delicious 18/03/2011 16:44A roda de Yamaha i Derbi, la multinacional francesa constructora de material ferroviari Alstom planteja el replegament del grup a França. Una decisió que afecta a la factoria situada a Santa Perpètua de Mogoda, el futur de la qual està en mala posició. Aquest divendres, l'alt directiu de la multinacional Udo Beltz ha informat als principals sindicats espanyols, italians i alemanys de les passes que seguiran en una reunió celebrada a Bèlgica. Un full de ruta que es presentarà oficialment el proper 22 de març al comitè central d'Alstom, on els sindicats espanyols tenen representació.

De fet, la trobada del divendres ha estat convocat a petició de les cúpules directives de CCOO i UGT a Catalunya. Segons ha pogut saber Economia Digital, fa dues setmanes el portaveu de la multinacional els va comunicar als sindicalistes responsables d'aquest àmbit, Javier Pacheco (CCOO) i Andrés Mateos (UGT), que pensaven extingir l'ocupació de 400 treballadors de la factoria situada en el Vallès Occidental. Llavors van pactar organitzar la reunió amb els representants dels treballadors de les fàbriques que Alstom té a Itàlia i Alemanya, que també es veuen afectades pel replegament del grup.

Els delegats d'UGT i CCOO van traslladar el contingut de la trobada amb Belz al conseller d'empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena. Segons han informat fonts properes al polític, a partir d'aquest moment s'ha reunit diverses vegades amb la direcció d'Alstom i els treballadors per “minimitzar l'impacte negatiu”.

ERO temporal

Des de Catalunya confien que l'ERO temporal que s'està aplicant en aquests moments a la factoria de Santa Perpètua serveixi per evitar els acomiadaments. Des del comitè d'empresa català, José García (UGT) recorda que “aquest any el 40% de la plantilla està a casa i el 2012 la mesura afectarà al 70% del miler d'empleats”. De fet, assegura que sense aquests treballadors “no podrem realitzar els nous encàrrecs que tenim: el metro de Panamà, el de Santo Domingo i una petita part de la L9 de Barcelona”.

Amb tot, defensen la viabilitat de la fàbrica, “fins i tot ens quedem curts de personal si s'acaba aplicant l'ERO temporal pactat el 2012”. D'altra banda també denuncien els incompliments de la multinacional “en el finançament pactat per al departament de R+D”, en paraules del representant de CCOO en el comitè de Santa Perpètua, Joan Alcántara. Un pla econòmic que es va signar amb el Govern tripartit i valoren com un element indispensable per assegurar la viabilitat de la factoria. Sense la capacitat de dissenyar un tren veuen difícil continuar existint com una simple línia de producció.

Baker & McKenzie

A més d'informar als sindicats de la seva decisió, la visita a Catalunya dels directius d'Alstom va servir per buscar als encarregats de gestionar el tancament. Fonts coneixedores del procés han informat a ED que Belz va parlar amb el bufet d'advocats Baker & McKenzie sobre les possibilitats d'iniciar un ERO d'extinció d'ocupació a Santa Perpètua.

Aquest equip legal és el mateix que està treballant per a Yamaha en el trasllat de la factoria de Palau-solità i Plegamans a França. El contracte amb Alstom encara no s'ha tancat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 22/03/2011 0:02

470 ha escrit:Espero que solo sea un chismorreo pero la cosa pinta mal desde hace tiempo.
Sé de primeríssima mà que és veritat.
l'alt directiu de la multinacional Udo Beltz
No és directiu, és president del comitè d'empresa europeu.
Fonts coneixedores del procés han informat a ED que Belz va parlar amb el bufet d'advocats Baker & McKenzie sobre les possibilitats d'iniciar un ERO d'extinció d'ocupació a Santa Perpètua.
Impossible, almenys en la connotació que l'article hi dóna. Belz és sindicalista, i en cap cas serà ell qui contracti un bufet d'advocats per a acomiadar gent.

Em fa ben bé l'efecte que algú s'ha informat molt, però molt malament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 22/03/2011 0:34

Algunes de les grans empreses catalanes que movien el país fa uns anys eren: Seat, Derbi, La Maquinista Terrestre y Marítima, etc.

Totes, absolutament totes, venudes a empreses estrangeres, que se les han quedat a canvi de favors del govern.

En pocs anys ens podem trobar que no ens quedi res de res. Les centrals i la I+D quedaran totalment als països d'origen de les multinacionals, mentre que les fàbriques estaran en països del tercer món.

I a Espanya mentrestant? Sol i temperatures suaus. Ah... i prop de 5 milions de parats i més d'un 50% de la població per sota del mileurisme.

Des d'aquí, els dedico això a bona part dels empresaris i polítics del nostre país per la feina "tant ben feta" dels últims 40 anys: :plas



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 22/03/2011 12:39

I, sobretot tenint en compte que d'aquestes que cites, almenys dues (Seat i MTM) van passar per mans de l'extint INI (avui SEPI). O sigui, de l'Estat.

Salut !!
wefer ha escrit:Algunes de les grans empreses catalanes que movien el país fa uns anys eren: Seat, Derbi, La Maquinista Terrestre y Marítima, etc.
[...]Des d'aquí, els dedico això a bona part dels empresaris i polítics del nostre país per la feina "tant ben feta" dels últims 40 anys: :plas


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”