Trenhotel en vagons convencionals

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jacob.CH

Trenhotel en vagons convencionals

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 20/08/2010 14:11

Hola a tots,

estic interessat en saber quina sèrie de vagons (8000, 9000, etc.) s'utilitzen o si més no quins s'utilitzaven per al servei de trenhotels com el de Barcelona - La Coruña, abans de substituirlo per composicions Talgo.

S'agraeix molt la vostra ajuda



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 20/08/2010 14:32

El producte Trenhotel sempre s'ha fet amb Talgo. Abans hi havia els Estrella.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 20/08/2010 16:27

Perdoneu, volia referir-me al Estrella ;)
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 29/10/2010 15:42, en total s’ha editat 1 vegada.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 20/08/2010 19:22

Prova a esbrinar-ho aquí.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 20/08/2010 20:35

:mort
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 30/09/2010 15:25, en total s’ha editat 1 vegada.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 20/08/2010 22:20

Calma nois...
Jacob.CH hauries de saber que el forum no es una enciclopedia, per aixo hi ha la wikipedia i la wiki del forum. Si busques en la primera opcio et dira els estrelles que hi havia (ara ja nomes hi ha el costa brava) i a partir d'aqui lamento no poder-te ajudar pero quan jo que recordi pocs estrelles he vist.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 21/08/2010 1:23

marc ha escrit:Calma nois...
Jacob.CH hauries de saber que el forum no es una enciclopedia, per aixo hi ha la wikipedia i la wiki del forum. Si busques en la primera opcio et dira els estrelles que hi havia (ara ja nomes hi ha el costa brava) i a partir d'aqui lamento no poder-te ajudar pero quan jo que recordi pocs estrelles he vist.
També queda l'Estrella Picasso Málaga-Bilbao i vv. però només com a tren de temporada.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dissabte 21/08/2010 12:01

L'Estrella Picasso circula per la via convencional tot el trajecte, no?
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 29/10/2010 15:43, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 21/08/2010 13:06

Jacob.CH ha escrit:L'Estrella Picasso circula per la via convencional tot el trajecte?
Els trens Estrella SEMPRE han circulat per via convencional.



Andrakko
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Andrakko » Dissabte 21/08/2010 15:43

Si, de moment 2 estrellas coneguts i un de ells de temproada, que de fet es diuen que sel's volen carregar, em pregunto cuanta vida els hi queda, el costa brava es l'unic LD que te parada a reus, tota la resta se l'ha empasat la lav.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/08/2010 15:52

Jacob.CH ha escrit:Si no saps on trobar-ho només cal que m'ho diguis

:mort
Sí se on trobar-ho; però aquí no estem fent un Trivial ni som el punt d'informació; Google et pot proporcionar la resposta al que vols saber.

Estrella a la Ferropedia



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dissabte 21/08/2010 19:03

Doncs llavors no calia que m'emprenyéssis

Aquest article ja l'havia llegit, però és que l'he trobat després d'haver obert el tema

Gràcies igualment



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 22/08/2010 22:36

Bé això és un fòrum i cadascú contesta el que vol i si vol, i cadascú diu o pregunta el que vol, i això no és contestar, a més perquè hem d'adreçar a ningú a un altre lloc? és que el que poguem dir nosaltres sobre el que ens pregunta no pot valdre?
victorcasta ha escrit:
Jacob.CH ha escrit:Si no saps on trobar-ho només cal que m'ho diguis

:mort
Sí se on trobar-ho; però aquí no estem fent un Trivial ni som el punt d'informació; Google et pot proporcionar la resposta al que vols saber.

Estrella a la Ferropedia


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/08/2010 22:48

Adreçar algú a un altre lloc pot ser útil per a aquesa persona si no sap de l'existència d'aquest lloc, i qui es pren la molèstia de contestar no sap quins llocs d'informació coneix l'altre o no. Tot plegat, a més de pressuposar-se que, en compliment de les normes d'aquest Fòrum, cal mantenir un to correcte entre foraires; per altra banda, tampoc cal voler veure de seguida algun greuge en alguna resposta si es presta a diverses interpretacions.

Dit tot això, :topic


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Dimarts 24/08/2010 9:58

Jo et poso una foto del gallego a SVC, en els últims mesos de funcionament, hem sembla que tenia una barreja de vagons, però no se exactament quins eren.

Imatge

Salut.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”