Nova baluerna ferroviària Plasser&Threurer

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Nova baluerna ferroviària Plasser&Threurer

Entrada Autor: Alemany » Dimarts 09/11/2010 19:48

Hola a tothom,

Ahir al matí, va arribar aquesta màquina a un dels molls de Barcelona, dedueixo que des d'Àustria, pais d'on era també la gòndola que la transportava. Com que no hi entenc gens d'aquests aparells de via i tampoc he sabut localitzar-la a la web de plasser (està tot en alemany o austriac!), us poso el que resava en un dels laterals: UNIMAT COMPACT 08-3S. Penso que era nova pel seu estat, no em vaig poder fixar en l'ample d'eixos, i les indicacions que tenia disposades a les zones de maniobra eren en castellà. Les fotos no són gaire bones perquè les vaig poder fer de rebot, mentre passava ja per la pl. de la carbonera.

Imagino que algú li serà d'interès.
Fitxers adjunts
8nov10 (1) - copia.JPG
8nov10 (1) - copia.JPG (60.81 KiB) Visualitzat 4655 cops
8nov10 (2) - copia.JPG
8nov10 (2) - copia.JPG (66.62 KiB) Visualitzat 4648 cops
8nov10 (3) - copia.JPG
8nov10 (3) - copia.JPG (64.5 KiB) Visualitzat 4649 cops


Què és alló??

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 09/11/2010 20:06

això es una batonadora de vies (en castellà bateadora). Es un model molt semblant al que té el FCMB.



Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dimarts 09/11/2010 21:35

El LLOP ha escrit:això es una batonadora de vies (en castellà bateadora). Es un model molt semblant al que té el FCMB.
Ok, crec que era parada fent relleu de guàrdia d'acompanyament per ser transport especial. És a dir, substituint els cotxes de la policia portuària pels de la urbana al haver arribat al canvi de jurisdicció. Així doncs, no sé cap a on va anar.


Què és alló??

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/11/2010 1:07

Alemany ha escrit:(està tot en alemany o austriac!)
En termes lingüístics, l'austríac no existeix, ni tan sols com a dialecte de l'alemany.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.


Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/11/2010 12:13

Cito el primer paràgraf de l'enllaç:
Österreichisches Deutsch bezeichnet die in Österreich gebräuchlichen sprachlichen Besonderheiten (Varietäten) der deutschen Sprache und ihres Wortschatzes (Liste von Austriazismen) in der hochdeutschen Schriftsprache. Davon zu unterscheiden sind die in Österreich gebräuchlichen bairischen und alemannischen Dialekte.
És a dir, es tracta d'un conjunt de dialectes, delimitats únicament per raons polítiques. Per exemple, el vienès té més afinitats amb el bavarès, però no pas la varietat alamana del Vorarlberg, més propera al suau i al Schwyzerdütsch.

Au, tornem al tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3153
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 10/11/2010 13:54

La pregunta sobre aquest aparell (*) és:

Per a via normal de 1435mm de distància entre les cares internes del carril o per a via d'ample ibèric de 1668mm??

* L'aspecte és de batonadora, sens dubte.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dijous 11/11/2010 17:50

Alemany sóc jo :martell2


Què és alló??

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 18/11/2010 17:11

Jo en vaig veure una a Celrà, fa unes setmanes, em penso que abans de la data de l'avistament d'aquesta. Aquella no semblava nova. Em fixaré en les fotos que li vaig fer per comprovar-ho.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”