Corail Lunea

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Corail Lunea

Entrada Autor: Bodi10 » Dimarts 28/06/2011 1:25

Tinc alguna pregunta sobre aquests trens de la SNCF, que fan el servei Cerbere - París i Latour de Carol - París. He mirat a la web de la SNCF, però no he sapigut trobar resposta a aquestes preguntes. Com són? De quantes persones són els compartiments de 1a o 2a classe? Hi ha molta diferència amb l'Elipsos?

Gràcies!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 28/06/2011 23:30

Hola,

Només et puc dir el següent:
-Compartiments llitera 1ª classe: 4 lliteres.
-Compartiments llitera 2ª classe: 6 lliteres.

Salutacions.



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dimecres 29/06/2011 16:08

Bona tarda.

Es pot trobar informació dels trens Lunéa a la web: http://coraillunea.fr



César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Divendres 01/07/2011 23:01

També tenen cotxes amb seients, això si la oferta és molt mes reduïda, però amb un preu imbatible des de 17€ (compra per internet i amb antelació).
Fa 2 anys i mig vaig anar-hi des de Cerbère a Paris i per aquest ridícul preu que vols que et digui ? Els seients no son com els del Talgo Elipsos però també son inclinables encara que em va semblar tenir molt menys espai per les cames.
Aquest mes d'octubre vull anar-hi un altre cop però a Luxemburg, és el Lunea que surt una mica mes aviat i porta la rama d'Estrasburg.
Si trobo llitera de 1ª classe per 55 o 57 euros com vaig ver un dia a la pagina de sncf-voyages estic segur que l'agafaré !!



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dissabte 02/07/2011 23:03

Per a fer-te una idea ve a ser un Costa Brava, però en el cas del de LaTour porta un cotxe de butaques, dos de Lliteres de 2ª i un lliteres de 1ª.



César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Diumenge 03/07/2011 12:36

Des de Cerbère surt amb mes cotxes i puc garantir-te que és un servei millor que el del Costa Brava, sobretot la neteja.
El Costa Brava per molt que l'estimi esta bastant deixat i a vegades sembla que la Renfe ho fa deliberadament per "exterminar" els viatgers que encara volen viatjar de nit amb material convencional.



Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Entrada Autor: Bodi10 » Dijous 07/07/2011 22:30

Gràcies pels consells! Sí, definitivament l'agafaré aquest estiu. L'Elipsos és excessivament car, i fa poc vaig haver de fer un parell de viatges amb l'Estrella a Madrid, així que suposo que les lliteres del Corail, en comparació, seran tot un luxe. A més, em fa gràcia haver d'anar a Cerbere i això... :x

Gràcies!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”