Petita reforma dels 500 de L11

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 27/12/2012 1:30

Hola nois!!!

La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos! :x
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un :evil:

A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)

Saluttttttt!! ;)


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 27/12/2012 10:42

pokeroms ha escrit:A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)
Llavors d'aquí a poc podrem veure a Trinitat Nova les mampares pel costat de la L11?

PD: si instal·len les mampares a Trinitat Nova pel costat de la L11, serà al llarg de l'andana o només en mitja andana, que és el que usa la L11 actualment? I una altra, si instal·len les mampares no fa falta tallar la línia perquè els trens poden parar a l'altra meitat de l'andana, que queda lliure...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 28/12/2012 18:15

Adolescent barceloní ha escrit:
pokeroms ha escrit:A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)
Llavors d'aquí a poc podrem veure a Trinitat Nova les mampares pel costat de la L11?

PD: si instal·len les mampares a Trinitat Nova pel costat de la L11, serà al llarg de l'andana o només en mitja andana, que és el que usa la L11 actualment? I una altra, si instal·len les mampares no fa falta tallar la línia perquè els trens poden parar a l'altra meitat de l'andana, que queda lliure...
Hola Juanjo!!!

No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!! :x )

Per aquest motiu han fet aquest sarau a la L11 (mini-reforma dels trens per detectar obstacles a la via i detecció d'intrusions a la via 2 de Trinitat Nova).

Per això han posat aquests cartells tan grans molts vistosos que inclouen el "Atenció! Circulació de trens en automàtic", perquè no hi haurà portes d'andana i la gent ha de saber que els trens son automàtics i no han d'apropar-se a la vorera de l'andana!

Aquí tens la informació al respecte: http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... tomatitzen (Hora Punta TMB)

Salutacionsss!!! ;)


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 28/12/2012 19:13

pokeroms ha escrit:No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!! :x )
Em consta que sí, que la L4 algun cop usa l'andana de la L11. El cas és que, que jo recordi, mai he vist una L4 a la via de la L11... Curiositats, vaja...

Un comentari que no sé si és sensació meva o no: jo sovint agafo la L11 de Trinitat Nova a Casa de l'Aigua, i noto, sento i veig que quan arriba a Casa de l'Aigua, el tren fa com un "reset": s'apaga, s'encén i apaga algun llum per dins i per fora (crec) i després surt un altre cop normal. Crec que això és que quan el tren arriba posa el fre d'emergència per canviar de ATP-ATO a ATC. Pot ser? És una cosa que "noto" des de fa poc, i pot tenir a veure amb el tema. Per això pregunto aquí, més que res.

(és que d'aquests temes només sé el que he "après" jugant al simulador OpenBVE :D )


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 28/12/2012 20:57

pokeroms ha escrit:Hola nois!!!

La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos! :x
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un :evil:

A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)

Saluttttttt!! ;)
Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 28/12/2012 22:04

raulitinbcn ha escrit:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)

Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 28/12/2012 22:08

Adolescent barceloní ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)

Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Gracies, però aquest ja els conec. El que em referia era el de Conducció Automatica. :D


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dissabte 29/12/2012 10:44

Adolescent barceloní ha escrit:
pokeroms ha escrit:No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!! :x )
Em consta que sí, que la L4 algun cop usa l'andana de la L11. El cas és que, que jo recordi, mai he vist una L4 a la via de la L11... Curiositats, vaja...

Un comentari que no sé si és sensació meva o no: jo sovint agafo la L11 de Trinitat Nova a Casa de l'Aigua, i noto, sento i veig que quan arriba a Casa de l'Aigua, el tren fa com un "reset": s'apaga, s'encén i apaga algun llum per dins i per fora (crec) i després surt un altre cop normal. Crec que això és que quan el tren arriba posa el fre d'emergència per canviar de ATP-ATO a ATC. Pot ser? És una cosa que "noto" des de fa poc, i pot tenir a veure amb el tema. Per això pregunto aquí, més que res.

(és que d'aquests temes només sé el que he "après" jugant al simulador OpenBVE :D )
Doncs la sensació teva sí que es correcte!!! quan el tren arriba a Casa de l'Aigua direcció Can Cuiàs un cop s'han tancat les portes, el motorista canvia el mode de conducció a DL (driverless, diferent a l'ATC) i per això el tren es desconnecta (però no apaga llums) i prova a connectar-se el DL. Si ho fa bé, llavors el tren es torna a connectar i comença l'arrencada, sino el tren es torna a desconnectar i s'ha d'activar el DL un altre cop.

Aquest enllaç et podrà ser util: http://www.dimetronic.es/wps/wcm/connec ... +Barcelona

raulitinbcn ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)

Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Gracies, però aquest ja els conec. El que em referia era el de Conducció Automatica. :D
Cap problema! Faré la foto i entre avui i demà la tindràs!! :D

Salutacions!!!! ;)


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 29/12/2012 13:06

Sobre això, tinc el manual de conducció dels metro s/2100-500 si algú el vol, me'l demana per MP i sens cap problema i li envio. Al manual explica com canviar de mode de conducció. :D No el penjo perquè es un ''power point'' força pesat i no vull sobrecarregar el fòrum.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dissabte 29/12/2012 22:22

raulitinbcn ha escrit:
pokeroms ha escrit:Hola nois!!!

La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos! :x
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un :evil:

A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)

Saluttttttt!! ;)
Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
Aquí tens la foto del ''petit'' cartell :D

http://img15.imageshack.us/img15/5333/2 ... 155052.jpg

Com podeu veure no passa desapercebut!!!! :D


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dimarts 01/01/2013 23:12

raulitinbcn ha escrit:Sobre això, tinc el manual de conducció dels metro s/2100-500 si algú el vol, me'l demana per MP i sens cap problema i li envio. Al manual explica com canviar de mode de conducció. :D No el penjo perquè es un ''power point'' força pesat i no vull sobrecarregar el fòrum.
Per penjar coses no es necesari penjarles al servidor forum he, es poden penjar a servidors externs, dropbox, etc que no sobrecarregen el forum.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”