Regional Exprés servits amb unitats 447 de RdC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Regional Exprés servits amb unitats 447 de RdC

Entrada Autor: darkethernal92 » Diumenge 21/08/2011 20:53

Hola bona tarda,

Ahir a la tarda, vaig pujar a Girona i vaig tornar cap a Barcelona, en servei Regional sempre. Per pujar, vaig agafar el Regional que surt de Sants, a les 19h

16 min i vaig arribar a Girona, a les 20h 52 min. Per baixar, vaig agafar l'ultim regional del dia, que passa per Girona a les 21h 17 min, i arriba a Barcelona a les

22h 51 min. Quina va ser la meva sorpresa, quan vaig arribar a l'andana 10 de Sants i em vaig trobar una 447, que feia el Regional a Portbou. Al principi, hem va

fastidiar una mica, perque despres de pagar 10 .80 € i a sobre, no et posen ni un tren de regional, tot i que vaig arribar puntual i sense cap retard a Girona, cal

dir, que la velocitat no es la mateixa que a les 449, cosa que fa que el servei sigui mes lent i tambe, que la 447, no esta preparada per regional, per el tema

dels seients, despres d'hora i mitja de viatge, vaig acabar amb el cul quadrat, amb els seients tan durs de la 447. Despres a la tornada cap a Barcelona, era de

nit i no es veia res, i a sobre, la megafonia no anava i el retol, nomes anunciava l'hora, la temperatura i les estacions a les que no s'aturava, aixi que a cada

estacio, tenia que treure el cap, per veure on anava, fins que vaig baixar a Sant Andreu Comtal.

Despres de tot aixo, m'agradaria saber, com acabara el tema dels regionals i mitjana distancia, ja que no es la primera vegada, que veig una 447, com a

regional, tambe les he vist a la R12 cap a Lleida-Pirineus i al Regional Express, de Tortosa. No veig be, que els serveis MD per pagar mes, vagin super be a les

449, i als que agafen regionals, perque els serveis MD, no paren a la estacio del seu poble, o per estalviar diners, els hi fotin les incomodes 447.

¿ No hi han unitats millors preparades, que la 447, per fer els serveis regionals a la R11? ¿ Fins quan faran els regionals de la R11 amb les 447? ¿ A la R11, a quins

serveis circulen les 449 i quins, els fan amb altres unitats com la 447?

Gracies, espero que contesteu i sento fer-ho tan llarg
darkethernal92 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/08/2011 0:39, en total s’ha editat 1 vegada.



jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Diumenge 21/08/2011 22:18

Jo ahir vaig estar a Sants a la mateixa hora, i em temo que a la mateixa andana :)
darkethernal92 ha escrit:¿ No hi han unitats millors preparades, que la 447, per fer els serveis regionals a la R11?
Les 470. Ara, si se les volen petar...
darkethernal92 ha escrit:¿ Fins quan faran els regionals de la R11 amb les 447?
Esperem que això duri només pel tall.
darkethernal92 ha escrit:¿ A la R11, a quins serveis circulen les 449 i quins, els fan amb altres unitats com la 447?
Jo no vaig gaire per l'R11, però crec que en teoria els 449 pels MD, i els 470 pels Regionals, encara que a vegades es cambien els papers. Les 447 per altres línies de Rodalies, com l'R4 Nord, d'on se'n deuen haver tret algunes.

Comento una mica el que he vist a Sants:
Tots els regionals de l'R11 servits amb 447, simple o doble. La majoria d'elles amb algun grafitti desgraciadament. Els R12, com ja s'havia comentat, també van en 447. Casualment havia vist l'R12 que surt a les 19.09 de Sants, que al moment d'arrencar es va aturar de sobte. Fins al cap d'uns deu minuts no va reprendre la marxa.



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dilluns 22/08/2011 1:19

jajajaj quina casualitat :) potser anavem al mateix regional i tot :) ¿Cap a on anaves tu? jo com ja he dit abans, cap a Girona.

¿ Aixi que la cosa es, que tots els serveis que prestaven les 470, ara son prestats per les 447, no ? ¿ O es temporal fins que trobin un substitut adient ?

Doncs vaja, perque he mirat a trenscat.cat, totes les linies de regionals desde la R11 fins la R16, i no hi ha cap servei que no utilitzi les 470, i si tenim en

compte, que nomes existeixen serveis MD a la R11, coberts per les 449, la resta de linies, que tot son serveis regionals, seran totes servides per 447. Ja hem

veig, arribant a Valencia o Saragossa o Tarragona i les seves provincies, amb una 447. Pobra gent, quina incomoditat i quin dolor de cul, que deuran de tenir

despres de 3 o 4 hores, entaforats a un tren, que ni tan sols es de Regionals i esta pensat d'us exclusiu per a Rodalies. Podrien enviar unes quantes 449.

jEiiK0b ha escrit: Esperem que això duri només pel tall
¿ A quin tall et refereixes? ¿ Al que hi ha ara entre Sants i Bellvitge per la cobertura de les vies? ¿A quin?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 22/08/2011 8:54

darkethernal92 ha escrit:
jEiiK0b ha escrit: Esperem que això duri només pel tall
¿ A quin tall et refereixes? ¿ Al que hi ha ara entre Sants i Bellvitge per la cobertura de les vies? ¿A quin?
No, el de la L2 entre La Pau i Badalona Centre Pompeu Fabra i Puig i Cadafalch.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Dilluns 22/08/2011 21:21

darkethernal92 ha escrit:la resta de linies, que tot son serveis regionals, seran totes servides per 447.
T'oblides dels 448, que operen a les línies R13-14-15-16.
darkethernal92 ha escrit:jajajaj quina casualitat potser anavem al mateix regional i tot ¿Cap a on anaves tu? jo com ja he dit abans, cap a Girona.
No vaig agafar cap tren :)



César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Dilluns 22/08/2011 22:37

Cuantas unidades se necesitan en la R11 para los regionales?
No sería posible utilizar las 448 en lugar de las 447?
No hay realmente otra solución que hacer servir trenes preparados para Rodalies ????



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 22/08/2011 23:04

También están las 470 aunque están grafiteadas. A estas unidades les queda el retiro en dos telediarios.

Aunque también están las 449. Pero si están poniendo 447, donde estan las 449? Las 447 sustituyen a las 470 y/o 449?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 22/08/2011 23:58

albert28 ha escrit:Las 447 sustituyen a las 470 y/o 449?
Per lògica tarifària, haurien de substituir les 470, altrament Renfe s'exposaria a devolucions parcials en massa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dimarts 23/08/2011 0:58

Com que les 470, les estan retirant, tots els serveis prestats per les 470, ara ho estan per les 447, que jo sapiga aixo son tots els regionals de la R11 ( els MD nperque van servits per 449 ) tota la R12 a la qual, a banda dels pocs trens que hi circulen, tots son serveis regionals i a la resta de linies, que son desde la R13 fins a la R16 , menys els Catalunya Express que van servits per les 448, la resta de serveis, que son Regionals i Regionals Express, com que es prestaven amb les 470 i s'han retirat, ara es prestaran amb les 447. Al youtube hi videos penjats, que mostren composicions dobles de 447, en servei Regional Express cap a Tortosa i en servei Regional, cap a Lleida-Pirineus.

Yo aixo no ho trobo be, perque et fan pagar un preu de servei regional, que no s'opera amb trens regionals, per la qual cosa, no es podria considerar servei regional, ja que la comoditat i la velocitat, no son les propies de Regionals. A la R11 es podria arreglar, posant les 449 tant en serveis regionals com en MD, que ja ho van fer una vegada ¿ algu hem podria dir perque ho van fer i ara ho han cambiat? ho vaig observar una tarda, que la vaig pasar sencera a Sant Andreu Comtal, observant els trens que passaven, i vaig veure els regionals amb 449. A la resta de linies, on nomes hi operen les 448 i les 447, o posen tot de 448, o cambien tot a 449. Vaig llegir, que s'estaba començant a cambiar les 448 per 449, als serveis de Catalunya Express. Es podria fer un seguiment, per veure com va evolucionant aquest tema i saber amb certesa, quines unitats operen a Regionals, quines a MD, quines a Regional Express i quines a Catalunya Express.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 23/08/2011 1:52

Si veuen que definitivament canviaran les 470 per 447, o a veure si poden posar 447 adaptades o comprar més 449, o si fiquen 447 normals baixar el preu d'aquests viatges perquè el preu/qualitat no és molt igualat.



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dimarts 23/08/2011 10:11

Doncs si , tens tota la rao, perque com ja he explicat en obrir aquest fil, el dissabte vaig estar a girona i vaig agafar el regional, tant a la pujada com a la
baixada cap a Barcelona, i a la pujada tot va anar be, a pesar de anar poc a poc, pero vaig arribar a Girona, a la hora que indicava el paper dels horaris que
portava a sobre, l'unica cosa dolenta, que vaig arribar amb el cul quadrat, despres de pasar una hora i mitja, als durisims seients de la 447.
Pero a la baixada, va ser un desastre, la megafonia no anunciaba les parades, els teleindicadors tampoc i a algunes estacions, vam estar aturats mes temps del
que tocava, el que va fer que arribessim amb retard a Barcelona, i el mes fort de tot, es que durant el trajecte cap a Barcelona, hem vaig creuar amb varies
449 i varis Civias ( cap a Sant Celoni ) i que ens adelantin a gran velocitat les 449 d'acord, pero fins i tot els CIvias, tambe ens adelantaban a gran velocitat,
quina vergonya, no se a cuants km/h aniriem, pero imagineu-vos'ho. D'aqui a unes setmanes anire cap a Tarragona, amb el Catalunya Express, i espero que la
experiencia, sigui molt millor que la de Girona, quan arribi ja explicare amb detall el meu viatge. Per cert, a la linia de Girona, a la tornada cap a Barcelona,
vaig veure que el revisor, cobraba a alguns passatgers 3.05€, ¿ sabeu perque els hi cobrava aixo? ¿ era una multa, o era el bitllet, o era la diferencia de tarifa
perque hi venien d'un altre tren ?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/08/2011 12:46

darkethernal92 ha escrit:hem vaig creuar amb varies
449 i varis Civias ( cap a Sant Celoni ) i que ens adelantin a gran velocitat les 449 d'acord, pero fins i tot els CIvias, tambe ens adelantaban a gran velocitat,
quina vergonya, no se a cuants km/h aniriem, pero imagineu-vos'ho.
Us vau creuar o us van avançar? No és el mateix, tot i que suposo que vols dir el primer...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dimarts 23/08/2011 14:24

Guigui ha escrit: Us vau creuar o us van avançar? No és el mateix, tot i que suposo que vols dir el primer...
Vull dir les dues coses, perque tant nosaltres com les 449 i els Civia estabem en marxa, menys en una ocasio, que estavem aturats a Sant Celoni, amb les portes

obertes, i vaig veure pasar una de les dues 449 , a gran velocitat. Menys en aquest cas, la resta estabem tots en marxa i desde el vidre de la 447, vaig veure com

ens creuavem i a la diferencia de velocitat a la que circulavem.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 23/08/2011 15:06

Per què no espereu a la setmana que ve, quan s'acabi el tall de L'Hospitalet, i comproveu si els regionals a Cerbère encara es fan amb 447 o no?



darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Divendres 26/08/2011 14:55

Bon dia , per tal de intentar aclarar una mica mes, el tema de les unitats que fan i faran, els serveis Regionals a Catalunya, vaig decidir escriure a Rodalies de Catalunya, preguntant sobre aquest tema i aquesta es la resposta obtinguda.

"En referència al material que s'utilitza per fer els serveis de Regionals, us indiquem que Renfe està immersa en un programa de compra de material que, a mig termini, permetrà millorar el servei a les línies amb més demanda. Mentre arriba aquest moment, utilitzem el material que hi ha disponible, sempre amb la intenció de donar el millor servei als nostres clients"

No se si aquest moment tardara en arribar o no , pero espero, que arribi el mes aviat posible.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 26/08/2011 22:53

Sense ser el cas per la línea a Portbou..però tots aquets dias del tall de Sants...moltes 470 circulant per la R4 sud...o sigi de moment retiradas no diria encara!



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 27/08/2011 0:37

Rodalies ha escrit:sempre amb la intenció de donar el millor servei als nostres clients
I el millor servei als seus clients es dona amb unitats de Rodalies perque falten unitats de Regionals perque no han volgut unes unitats que diuen que són velles? Jo prefereixo viatjar en material vell que en material no apropiat per al meu servei... :cop



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 27/08/2011 0:39

Ahir també en vaig veure una de 447 a Camallera, ja m'explicareu com va arribar la gent de quadrada a la seva destinació...



elnenabril
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: elnenabril » Dissabte 27/08/2011 9:49

victorcasta ha escrit:Per què no espereu a la setmana que ve, quan s'acabi el tall de L'Hospitalet, i comproveu si els regionals a Cerbère encara es fan amb 447 o no?
Xafardejant per l'escletxa de la porta del conductor, en sembla que les 447 aprofitant la gran revisió les estan modificant perquè puguin arribar fins els 140km/h quant abans el conta Kms estava a 120Km/h.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 27/08/2011 9:53

Com a mínim les 447 que puguen a Cérbere estàn tarificats com Regional,a diferència d'alguens 447 que baixen a Tortosa que ho tarifiquen com a tarifa Express.

Ja veurem que passa demà amb les 447 tant a Cérbere com a Calaf,que per cert també hi arriben i allà s'ha de transbordar a un 470 per continaur a Lleida!
Enric ha escrit:Sense ser el cas per la línea a Portbou..però tots aquets dias del tall de Sants...moltes 470 circulant per la R4 sud...o sigi de moment retiradas no diria encara!
Fan serveis a l'R13,R14,R15 i R16 i circulen desviats per la línia de Vilafranca entre Sant Vicenç de Calders i L'Hospitalet.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”