Series 4000 reformades

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Bloquejat
Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Series 4000 reformades

Entrada Autor: calisay » Diumenge 16/10/2011 10:11

Ahir a les 15h vaig fer servir la L1 per anar de Marina a Pl. de Catalunya. Em vaig pujar en un 4000, concretament la unitat 4002, i estava com "nova de trinca". Vull dir que semblava, juntament amb la 4003, que les havien acabat de reformar feia molt poc.

En teniu alguna notícia d'això? No m'hi vaig fixar en el torn, ni si les unitat del davant també estaven acabades de reformar.


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 16/10/2011 11:44

calisay ha escrit:Ahir a les 15h vaig fer servir la L1 per anar de Marina a Pl. de Catalunya. Em vaig pujar en un 4000, concretament la unitat 4002, i estava com "nova de trinca". Vull dir que semblava, juntament amb la 4003, que les havien acabat de reformar feia molt poc.

En teniu alguna notícia d'això? No m'hi vaig fixar en el torn, ni si les unitat del davant també estaven acabades de reformar.
Si l'interior del tren era blau, era reformat, com part de la resta de 4000's.
En canvi, si té els llegendaris seients negres, era un 4000 original acabat de sortir d'una revisió a fons.
De fet, fa poc a L3 van netejar a fons algunes 2000, fins i tot, repintant-les de blanc per fora.

Per cert, ja hi ha un tema sobre la reforma dels 4000 a Meterial ferroviari.
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=5748


El metro de Barcelona amb motoristes!

Bloquejat

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”