Serie 449 per Catalunya Express a Tortosa

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
iluro
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: El Clot, Barcelona

Serie 449 per Catalunya Express a Tortosa

Entrada Autor: iluro » Dimarts 15/01/2013 20:41

Hola, obro aquest fil perque no he trobat quin dels existents era el mes adient pel comentari, si algun administrador ho creu convenient, sisplau que ho canvii.

Ara que ja tenim en servei la LAV a Girona/Figueres, crec que seria força interesant traspassar els trens de la serie 449 que fins ara feien els Catalunya Express cap al nord a la linia Barcelona-Tortosa, ara alguns dels serveis es fan amb unitats 470, que ni de lluny ofereixen les prestacions d' aquest altres trens.

També estaria be, que ja que no es pot reduir el temps de viatge, s'hi afegís augmentés la frecuencia de trens al tram Tarragona-Tortosa, alló de que la vía unica no permet mes frecuencies crec que es una veritat a mitges.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimarts 15/01/2013 23:30

A la línia de Tarragona a Tortosa moltes estacions no tenen les andanes preparades per aquestes unitats (massa baixes); sobretot en el tram de vía única, i la mateixa estació de Tarragona.



Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Dimecres 16/01/2013 1:52

No entiendo que tendría de interesante ver circular estas unidades por otras líneas, ni más ni menos interesante que por las actuales. En lo que respecta el material móvil para regionales actualmente el único problema serio que veo son los asientos de cemento en las 447. No veo por qué la necesidad de darle tanta importancia a si los trenes son muy nuevos o no, luego se gastan trillonadas en reemplazar los trenes por estar viejos y nos quedamos sin trenes para regionales como dios manda.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 16/01/2013 19:37

alf ha escrit:No entiendo que tendría de interesante ver circular estas unidades por otras líneas, ni más ni menos interesante que por las actuales. En lo que respecta el material móvil para regionales actualmente el único problema serio que veo son los asientos de cemento en las 447. No veo por qué la necesidad de darle tanta importancia a si los trenes son muy nuevos o no, luego se gastan trillonadas en reemplazar los trenes por estar viejos y nos quedamos sin trenes para regionales como dios manda.
D'acord amb Alf, tot i que trobo que s'hauria d'augmentar la velocitat máxima de les 447, com a mínim a 140, per que a la línia cap a Tortosa hi han rectes bastant llargues


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

marciruelos
N5
N5
Entrades: 84
Facebook: facebook.com/marciruelos
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: marciruelos » Dimecres 16/01/2013 21:16

iluro ha escrit:Hola, obro aquest fil perque no he trobat quin dels existents era el mes adient pel comentari, si algun administrador ho creu convenient, sisplau que ho canvii.

Ara que ja tenim en servei la LAV a Girona/Figueres, crec que seria força interesant traspassar els trens de la serie 449 que fins ara feien els Catalunya Express cap al nord a la linia Barcelona-Tortosa, ara alguns dels serveis es fan amb unitats 470, que ni de lluny ofereixen les prestacions d' aquest altres trens.

També estaria be, que ja que no es pot reduir el temps de viatge, s'hi afegís augmentés la frecuencia de trens al tram Tarragona-Tortosa, alló de que la vía unica no permet mes frecuencies crec que es una veritat a mitges.
Jo també penso que tant els viatgers de Girona com els de Tarragona i Tortosa haurien de tenir les mateixes prestacions.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 17/01/2013 9:06

Por mi opinión pienso que el servicio de regional exprés entre Barcelona - Tortosa - Valencia y Valencia - Tortosa - Barcelona deberían ser servicios Intercity como en otras lineas.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dijous 17/01/2013 9:09

marciruelos ha escrit:
iluro ha escrit:Hola, obro aquest fil perque no he trobat quin dels existents era el mes adient pel comentari, si algun administrador ho creu convenient, sisplau que ho canvii.

Ara que ja tenim en servei la LAV a Girona/Figueres, crec que seria força interesant traspassar els trens de la serie 449 que fins ara feien els Catalunya Express cap al nord a la linia Barcelona-Tortosa, ara alguns dels serveis es fan amb unitats 470, que ni de lluny ofereixen les prestacions d' aquest altres trens.

També estaria be, que ja que no es pot reduir el temps de viatge, s'hi afegís augmentés la frecuencia de trens al tram Tarragona-Tortosa, alló de que la vía unica no permet mes frecuencies crec que es una veritat a mitges.
Jo també penso que tant els viatgers de Girona com els de Tarragona i Tortosa haurien de tenir les mateixes prestacions.
Jo opino el mateix, 449 per Serveis Regionals, o 470, 448; però res de 447 fins que no les adaptin a serveis de mitjana distància
Però si volen les 449 si o si, primer s'haurien d'habilitar les estacions


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
iluro
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: El Clot, Barcelona

Entrada Autor: iluro » Dijous 17/01/2013 22:29

Hola,

No es tracta de tenir els trens mes nous, es tracta de oferir el màxim comfort posible per trajectes llargs (també serveix per la linia de Puigcerdà)

Al menys hauriem de tenir la posibilitat de tenir algunes de les frecuencies servides per trens mes comfortables i que esgarrapin aguns minuts, vaja, el que eren els Catalunya Express fa uns anys.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/01/2013 2:30

Ja. Estem parlant de res que les 448 no puguin fer?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 18/01/2013 13:02

Segons fonts d'un maquinista que treballa a la UN de MD, i força actiu a les xarxes socials, s'està formant personal per portar aquests trens cap al sud, i que en un periode de temps no massa llarg, hi hauran serveis al sud amb unitats de la s.449. Prepareu les butxaques, perquè la implantació dels 449, suposa un augment important en el preu del bitllet. I si no, que els hi preguntin als usuaris de Figueres i Girona, que fan servir els serveis MD.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Divendres 18/01/2013 14:43

He viajado mucho en 470 y 448, y me parecen igual sino más cómodas que las 449. Las 449 tienen asientos muy duros, mientras que en las 470 vas en una nube.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Divendres 18/01/2013 15:49

La gente solo quiere trenes modernos, cuando hacen bien los servicios al sur las 448 y 470.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/01/2013 15:58

No els vol moderns, els vol nous.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Divendres 18/01/2013 20:24

alf ha escrit:He viajado mucho en 470 y 448, y me parecen igual sino más cómodas que las 449. Las 449 tienen asientos muy duros, mientras que en las 470 vas en una nube.
Yo estoy de acuerdo contigo, aunque los 449 son nuevos y evidentemente mucho mas modernos que los 448 ... yo personalmente prefiero viajar en los 448 que en los 449 sobretodo porque lo mas importante es TU CONFORT y aqui los 449 salen perdiendo.



Avatar de l’usuari
iluro
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: El Clot, Barcelona

Entrada Autor: iluro » Divendres 18/01/2013 21:47

Hola,

Jo mai no he dit que vulgui un tren "perque es mes nou que altre".

Les unitats 470 no son les mes adients per fer trajectes de dos hores, com tampoc ho son les 447. Hauriem de tenir alternatives que fesin els trajectes a Tortosa o Puigcerdà escurçant temps (semi-directes) i oferint un major confort, aixó es pot aconseguir amb 449 o 448, d' acord i si tinc que pagar una mica mes per anar mes cómode i mes ràpid, potser ho faig servir, potser no, pero almenys que tinguem aquesta alternativa. Els que han fan el trajecte Barcelona-Tortosa en una 470 d'empeus fins Salou saben de que parlo.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 19/01/2013 10:37

iluro ha escrit:Hola,

Jo mai no he dit que vulgui un tren "perque es mes nou que altre".

Les unitats 470 no son les mes adients per fer trajectes de dos hores,
Perdó?
iluro ha escrit:Hauriem de tenir alternatives que fesin els trajectes a Tortosa o Puigcerdà escurçant temps (semi-directes) i oferint un major confort, aixó es pot aconseguir amb 449 o 448, d' acord i si tinc que pagar una mica mes per anar mes cómode i mes ràpid, potser ho faig servir, potser no, pero almenys que tinguem aquesta alternativa. Els que han fan el trajecte Barcelona-Tortosa en una 470 d'empeus fins Salou saben de que parlo.
El confort adient ja l'ofereixen de sobres les 470 i les 448.
Avui en dia, en que molta gent no tenim la butxaca per festes, no fa cap gràcia que ens portin un tren nou i que aprofitin per apujar el cost del bitllet per les quatre pijades de més que ofereix una 449. Jo he fet la tira de cops la relació entre Barcelona i Lleida per les tres línies actuals i demoment sempre amb 470 o 448 (i 440 quan en quedava alguna), encara mai he sortit queixós o insatisfet per la comoditat d'aquestes tres sèries (i són trajectes de 3h - 3:30h), així que veig innecessari que les 449 s'estenguin per cap lloc, el que cal fer es mantenir les que hi ha i replantejar-se les 447.
Jo a l'estiu sovint em toca anar d'empeus fins Tarragona o Reus i crec que tampoc es motiu de queixa, ja que com molts en ho podem permetre, aquí ja entraria més el civisme cap a algú amb problemes que no pugui estar més d'una hora aixecat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 19/01/2013 11:00

iluro ha escrit: ara alguns dels serveis es fan amb unitats 470, que ni de lluny ofereixen les prestacions d' aquest altres trens.
Que ni de lluny ofereixen les prestacions d'una 449??? Fes-t'ho mirar noi

Les 470 son moltissim més cómodes que les 449
També ofereixen màquina expenedora de refrescs i aperitius, lavabos, seients orientables, espai per a nadons
Prestacions : 140 kmh de punta enlloc de 160 que supossadament arriben les 449
Reconec que les 449 tenen l'avantatge d'estar adaptades a PMR, però a part d'això modern i nou no vol dir millor, que a més s'utilitza en un servei (MD) absurdament car.
Llarga vida a les 470


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 19/01/2013 13:24

Un amic maquinista de les 449 de l'R11, m'ha dit que per Març començaran a baixar.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dissabte 19/01/2013 13:54

raulitinbcn ha escrit:Un amic maquinista de les 449 de l'R11, m'ha dit que per Març començaran a baixar.
Sinó tinc malantés, la Generalitat com Renfe reduiràn serveis de Mitjana Distància en funció de la demanda ó transvassament de passatgers que hi hagi els serveis de l'AVE Barcelona-Girona, per lo qual aixó pot suposar que sobrin unitats de les 449 que estàn cubrint en aquest moments la R11 (algún cop els utilitzen com a Regionals). El forat que puguin deixar els Mitjana Distáncia poden ser coberts per Regionals, ó bé, iniciar el Servei de Rodalies Girona Blanes-Girona-Figueres-Portbou, que tanta falta fà.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dissabte 19/01/2013 15:18

iluro ha escrit:Hola,

Les unitats 470 no son les mes adients per fer trajectes de dos hores, com tampoc ho son les 447.
Si son ben comodes per viatjar les 470, no comparis 447 amb 470.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”