Serie 449 per Catalunya Express a Tortosa

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Serie 449 per Catalunya Express a Tortosa

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 26/01/2013 23:33

alf ha escrit:He viajado mucho en 470 y 448, y me parecen igual sino más cómodas que las 449. Las 449 tienen asientos muy duros, mientras que en las 470 vas en una nube.
En las 470, en una nube?
Debes ser bajito, porque ciertas 470 (no todas) son horribles para las rodillas de una persona alta.



Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Diumenge 27/01/2013 11:52

Cierto, no son demasiado amplias para las piernas, pero me refiero a que el asiento en si es cómodo. Si puedes acomodar el respaldo para formar los asientos como "tertulia" se va muy a gusto. La prueba del algodón ha sido hacer BCN-Madrid en 470, puesto a elegir no hubiera preferido hacer el mismo trayecto en 449.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 18/02/2013 18:11

Acabo de veure una 449 parada a Vandellos que esta fent proves.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 18/02/2013 22:48

trensmat ha escrit:Acabo de veure una 449 parada a Vandellos que esta fent proves.
Un amic també m'ho ha confirmat, ell no estava, però porta les 449 de l'R11. D'aqui poc tindrà més feina per abaix.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 18/04/2013 20:57

trensmat ha escrit:Acabo de veure una 449 parada a Vandellos que esta fent proves.
El dia 15 d´abril de 2013 en va passar una a contravia per Benicarló, direcció Castelló.
Jo acabava de sortir del pas inferior després d´haver vist marxar la doble de 470 direcció Valencia, suposo que es deurien trobar entre Santa Magdalena de Pulpis i Alcalà de Xivert.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 24/04/2013 11:28

Ahir vaig veure passar una 449 a Garraf en sentit Barcelona


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 24/04/2013 11:42

alf ha escrit:Cierto, no son demasiado amplias para las piernas, pero me refiero a que el asiento en si es cómodo. Si puedes acomodar el respaldo para formar los asientos como "tertulia" se va muy a gusto. La prueba del algodón ha sido hacer BCN-Madrid en 470, puesto a elegir no hubiera preferido hacer el mismo trayecto en 449.
Para mí las mejores en confort de asientos son las 470, seguidas de las 448 y por ultimo las 449
En cuanto a confort de marcha, las 448 son inigualables, ni baches, ni meneos( las 449 todavia no las he probado ), y las 470 se nota algo más los baches, supongo que por ser mas antiguas
En cuanto a prestaciones, creo que las mejores serian las 449, por aceleracion, al derivar de los Civias, y por la velocidad máxima de 160 kmh, las 448 en segundo lugar, tambien alcanzan los 160, pero son algo mas lentas, y por ultimo las 470, que se quedan en 140, que es suficiente pero en algun tramo de 160 perderian algun minutillo
Adaptadas solo lo estan las 449; las 3 tienen máquina expendedora de refrescos y aperitivos, lavabo, megafonia, lugar especifico para bebés y asientos orientados en sentido de la marcha

En resumen, yo considero la 448 como la más equilibrada, a falta de ser adaptada a PMR, pero con un confort de marcha destacable, en segundo lugar las 470, por su confort de asientos, y en último lugar las 449, pese a estar adaptadas, son las menos cómodas y las más caras


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 24/04/2013 12:49

Una 448 està adaptada, la 17 com a prototip.
Se li ha eliminat la zona de seients en tertúlia amb tauletes plegables que hi havia al Rc per encabir-hi el WC adaptat a PMR. També se li han canviat les portes exteriors més properes al cotxe R (el central), per unes altres de més amples amb el elevador per a PMR plegat a dins de la unitat. Tant a dins com a fora hi ha un polsador independent per a la rampa del de obertura/tancament de portes.

Està en colors interurbans i, segons listadotren, adscrita a Saragossa. Jo personalment l'he vist a Lleida fent-se càrrec de serveis en el corredor Lleida - Montsó - Saragossa. El que no sè si alguna vegada baixa a Barcelona vía Casp.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”