Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Entrada Autor: Sokjo » Dilluns 09/05/2016 20:24

Miquel ha escrit: A Catalunya amb prou feines entren els 4 cotxes...
I moviment si que n'hi haurà, ja que els que entren i es desplacen s'hauran de fer pas entre tota la resta, i les 113 no són uns trens per als que s'hi pugui caminar per dins doncs en espai són totalment ineficients.
Ja sé que a Catalunya no hi caben, em referia que a Catalunya la gent pot moure's amb calma i baixar pel cotxe 3 o 4. El que és una gran pèrdua d'espai i destorb a l'hora de moure's, són les barres de les plataformes on hi ha les portes. Les 113 no són un tren de metro, aquelles barres sobre.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 09/05/2016 20:37

Però si les barres no ocupen res... són com les que hi ha a les 213...
No sé, jo crec que la 113 si que està ben dissenyada. Potser l'any que ve quan comenci a anar a la UAB a les 8 del matí canvio d'opinió :)


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 09/05/2016 21:38

Jo també crec que estan bastant bé. És molt difícil que un mateix tren serveixi per serveis tipus metro i tipus suburbà/rodalies. El tipus metro el compleix bé. El rodalies, justet, però és el que hi ha. Ja tenim les 112 amb més seients. Jo també prefereixo anar assegut, però abans que perdre freqüències prefereixo anar dret. Ja dic, posar un cotxe més, tot ple de seients augmentaria la capacitat, seria més pels trajectes llargs així que tampoc hi hauria tant moviment de persones. Si la gent l'utilitzés bé, aniria molt bé. Podríem preguntar-ho a FGC, a veure que diuen (o no diuen :) ).


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 10/05/2016 0:56

Miquel ha escrit:No es pot potenciar un servei de masses fent que tots vagin asseguts. Que algú que pot estar perfectament dret 40 minuts usi el cotxe amb l'excusa de que "així vaig assegut" em sembla, amb perdó, molt estúpid.
A veure... aquesta és precisament l'actitud a la que em referia abans. A tu et sembla estúpid que la gent no vulgui estar 40 minuts dreta (si treballes no deus sortir gaire cansat de la feina, oi?) però això és una opinió TEVA. La realitat és una altra, i la realitat diu que hi ha molta gent que no vol viatjar en transport públic per coses com aquesta o encara més banals.
I si volem un transport que funcioni ens hem d'adaptar a la REALITAT, no al que creiem que la gent hauria de fer però que mai no farà
Miquel ha escrit:Sobre els cotxes ferroviaris. Si l'andana accepta 4 cotxes, i el tren 5 o 6.
Evidentment les andanes ha de ser tant o més llargues que els trens, qualsevol altra situació és una autèntica xapussa tercermundista.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 10/05/2016 16:37

wefer ha escrit:
Miquel ha escrit:No es pot potenciar un servei de masses fent que tots vagin asseguts. Que algú que pot estar perfectament dret 40 minuts usi el cotxe amb l'excusa de que "així vaig assegut" em sembla, amb perdó, molt estúpid.
A veure... aquesta és precisament l'actitud a la que em referia abans. A tu et sembla estúpid que la gent no vulgui estar 40 minuts dreta (si treballes no deus sortir gaire cansat de la feina, oi?) però això és una opinió TEVA. La realitat és una altra, i la realitat diu que hi ha molta gent que no vol viatjar en transport públic per coses com aquesta o encara més banals.
I si volem un transport que funcioni ens hem d'adaptar a la REALITAT, no al que creiem que la gent hauria de fer però que mai no farà
I si tots volen anar asseguts a terra, també s'haurà d'adaptar la realitat? :P

Adaptar les coses a les preferències personals d'algú no em sembla el més adient, doncs d'entrada no es pot farcir un tren ple de seients, ja que resten molt d'espai. No veig en quin moment la comoditat ha de passar per damunt de la usabilitat. I insisteixo, m'estic referint especialment a tota la gent amb unes condicions físiques normals i bones. Ara no em diguis que un estudiant de l'autònoma per posar un exemple no pot fer-se perfectament la S55 dempeus, deixant el seient a algú que el necessiti de debò. :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/05/2017 17:39




Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”