Seguiment unitats 111 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 03/12/2015 12:00

bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.
El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 03/12/2015 12:35

Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.
El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.
Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.

Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners. :nose


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 03/12/2015 21:10

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.
El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.
Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.

Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners. :nose
La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 03/12/2015 21:16

Renfe451 ha escrit:La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.
Jo també penso que la L7 per si sola ha de tenir servei fins a Plaça Catalunya però la veritat és que si es volen ampliar freqüències al Vallès, s'ha de retallar, primer la L6 i segon la L7. A més, la L7 té trens de només 3 vagons, cosa que fa que cada vegada que es posa una circulació d'L7 al túnel de Gràcia-Plaça Catalunya, s'està perdent capacitat molt útil d'un túnel al límit.

El que se m'acut per a la L7 és:
- 4 tph des de Plaça Catalunya a Av. Tibidabo
- 10 tph des de Gràcia a Av.Tibidabo.

Això significaria més freqüència per al Vallès, més capacitat al túnel Gràcia-Plaça Catalunya, i finalment, més freqüència al tram de la L7 pur.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 03/12/2015 21:29

La reforma de Gràcia ja preveu precisament que la L7 finalitzi a Gràcia amb l'ampliació de l'andana, els passadissos i l'agulla abans d'arribar a Plaça Molina per a que els trens descendents vagin a via 3, de fet tenen una andana "oculta" a la part dreta de la via 3 per a usar quan sigui necessari en teoria. (Suposo que es la que connectarà amb la via 2 per la part baixa) :nose
Amb la infraestructura actual caldrà limitar...


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 24/12/2015 7:52

Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/12/2015 9:55

ferroviario_catalan ha escrit:Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...
No els tenen actualitzats, com a mínim els cops que la vaig agafar a la tardor.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 25/12/2015 21:11

I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 27/12/2015 16:52

Renfe451 ha escrit:I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.
Quan els hi vingui de gust, com sempre :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 27/12/2015 21:27

El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/12/2015 21:25

Renfe451 ha escrit:El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.
Tienes toda la razón, estoy 100x100 contigo, el despido de estas unidades debe hacerse con las 2 (creo que son las que aún están habilitadas para circular) durante un día en servicio comercial normal alternando todas las líneas recorriendolas de arriba a abajo.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Diumenge 23/07/2017 14:14

Hay alguna 111 que este conservada como tren histórico ???


I queda alguna apartada ???



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 23/07/2017 15:50

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Hay alguna 111 que este conservada como tren histórico ???


I queda alguna apartada ???
La 111.02 és la que ha quedat com a unitat històrica.
També ha sobreviscut (per ara), la 111.13 (diria que era aquesta). Però està aïllada i enterrada a l'estació de Sabadell-Rambla. Va arribar allà pels seus mitjans (juntament amb l'altre, eren de Reserva fins feia poc degut als problemes de la sèrie 114) i imagino que anirà de mal a pitjor a l'anar passant els anys.

No se si algú al final va comprar-se algún cotxe o tren sencer per a preservar-lo.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 23/07/2017 16:20

La 111 que està a Sabadell-Rambla es gastarà per fer simulacres d'evacuació, no?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Diumenge 23/07/2017 18:18

Hi ha una 111 apartada als tallers de Rubí, no estic segur si es la 111.02. Si passes amb el tren entre Hospital General i Rubí la pots veure juntament amb 112, 113 i 114.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 26/06/2018 1:19

hola una pregunta, aparte de la 111.02 que esta preservada en las cocheras de rubi y la 111.13 que esta expuesta en la antigua estacion de sabadell estacio.

Alguien sabe que a sido del resto de unidades, han sido desguazadas ? :(



mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 125

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dimarts 26/06/2018 2:04

Según Listadotren todas las demás desguazadas, efectivamente.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 26/06/2018 8:38

De fet, la 111.13 sembla que és, literalment, el cotxe 111.13 només, oi? O només és la perspectiva de les fotos, que enganya?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

mohn902
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: mohn902 » Dimarts 26/06/2018 12:22

A una sala de conferències de l'edifici principal de FGC tenen un parell de trossos de cotxe de UT111 (finestra i porta amb els respectius seients) així com una pantalla de les taronges. I a Sabadell-Rambla intentaré informar la setmana vinent de si la 111 està sencera o l'han partit, ja que hi vaig a fer un simulacre.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 26/06/2018 13:13

Fran-Ikarus ha escrit:De fet, la 111.13 sembla que és, literalment, el cotxe 111.13 només, oi? O només és la perspectiva de les fotos, que enganya?
Això crec jo, com a molt hi deuen haver dos cotxes.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”