Seguiment unitats 111 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 15:00

Fran-Ikarus ha escrit:La freqüència no canviarà d'aquí al vespre, oi? Vull dir que la 111.01 estarà circulant sí o sí, quan acabi l'acte.

Doncs evidentment, malgrat no sigui l'últim dia, tothom cap a l'andana de la L7 :) Ai, perdó, primer caldrà sortir per validar el bitllet o títol corresponent, que ja no es tracta d'un viatge especial :D

Comptem amb tu, Metring, per a "fer grup"? (no tothom ens coneixem entre nosaltres)
Ok! A molts us conec!



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 23/09/2015 15:35

metring ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:La freqüència no canviarà d'aquí al vespre, oi? Vull dir que la 111.01 estarà circulant sí o sí, quan acabi l'acte.

Doncs evidentment, malgrat no sigui l'últim dia, tothom cap a l'andana de la L7 :) Ai, perdó, primer caldrà sortir per validar el bitllet o títol corresponent, que ja no es tracta d'un viatge especial :D

Comptem amb tu, Metring, per a "fer grup"? (no tothom ens coneixem entre nosaltres)
Ok! A molts us conec!
Jo també us acompanyo!


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 23/09/2015 15:56

Miquel ha escrit:(La opció B seria invocar la "sort" i que 3 114 petin i no els hi quedarà més remei que treure la 111 a passejar una estona :P ).
Has acertado de lleno. :)



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimecres 23/09/2015 17:17

Hola bones...
Ja estem per aquí...
Anem a veure el metro i després tornem al forat....
Veig que avui els astres ens són favorables...
Ens veiem aviat



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 18:27

Jo ja sóc a l'Espai de la Llum, porto un nen amb jersey de Pato Lucas, on ets tu?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 21:03

L'acte ha estat molt bé, la presentació del llibre, molta gent i alguna que quedava fora i tot! El bateig del tren també, porta una foto i tot, i uns quants hem agafat la 111 a l'acabar, quan pugui poso fotos!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 23/09/2015 21:09

No us he trobat a Plaça Catalunya després de baixar-me a Provença, una llàstima. A veure si l'acomiadament "final" el fan més d'hora i tenim més temps per voltar, xerrar, etc...


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 23/09/2015 21:10

Un sentit homenatge a En Carles Salmerón, i quin millor comiat que agafar la 111.01 (ex 111.02), en servei comercial normal, precisament avui; senzillament, fantàstic!

I una gran noticia, la poso aquí, tot i que no és el, lloc més adient, li he preguntat a l'Enric Ticó, pel furgó automotor n.3,doncs desprès de molt de temps d'estar a la via morta paral·lela a la via principal d'entrada al COR de Rubí, fa uns dies que no hi és, doncs han decidit preservar-la! Tot un detall de bona sensibilitat per part de FGC, i de l'Enric Ticó, president de Ferrocarrils. I també molt bona la idea llançada del Museu del Transport. Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 21:17

aim ha escrit:No us he trobat a Plaça Catalunya després de baixar-me a Provença, una llàstima. A veure si l'acomiadament "final" el fan més d'hora i tenim més temps per voltar, xerrar, etc...
Això, això, que m'he quedat amb moltes ganes de parlar amb més gent, és normal que amb tant amunt i avall ens perdèssim, quan es faci el comiat ens veiem tots de nou!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 23/09/2015 22:02

La verdad es que me ha encantado mucho el regalo del libro de las 111. Lo estaba leyendo en el autobús de vuelta a casa. He leído de momento los dos primeros capítulos y la verdad es que es muy completo, con unas fotografías magníficas.

Y de paso también de souvenir, la T-Visita, que ni falta hizo estrenarla, un blanco nuclear con la banda magnética impecable en su dorso, ahora está guardada en mi cajón, jejeje...

La verdad es que estaba muy cortado para conoceros, además que no os reconocía a muchos. La próxima vez, si veis a un chico con gafas y unas pelanas rizadas, ese soy yo.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 23/09/2015 22:57

Si voleu veure foto, en podeu fer un cop d'ull al article del Magazín: http://magazin.amicsdelbus.com/20150923 ... rens-dfgc/
Imatge


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dimecres 23/09/2015 23:58

Bé, d'entrada us haig de dir que m'ha agradat molt "posar-vos cara" a alguns de vosaltres . I també que he fet una primera ullada al llibre i m'ha semblat força bé. Gràcies, per tant, a FGC.
Dit això, i com algú m'ha suggerit, us passo un link a un reportatge sobre el comiat del material de 1967 del Metro de Londres. Res a veure amb actes oficials, alts càrrecs i missatges electorals ocults... Simplement, els frikis passant-ho bé i acomiadant-se del tren. Per cert, el que més m'agrada és l'actitud de la reportera, que segur que fins aquell dia es devia pensar allò que "tots els metros són iguals...". Que ho disfruteu!!!

https://youtu.be/wVpPWlFEhd0



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 24/09/2015 0:13

El llibre estarà a la venda per tothom que el vulgui, o serà nomès per els convidads al acte ???????



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/09/2015 11:11

foronda 141 ha escrit:El llibre estarà a la venda per tothom que el vulgui, o serà nomès per els convidads al acte ???????
Suposem que també estarà a la venda. A veure si el Joan Carles s'anima i ho explica per aquí ell mateix ;)

Edito: ja hi ha resposta de FGC:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/09/2015 11:14

En el nostre Facebook, que està de forma experimental de moment, he penjat fotografies d'ahir: https://www.facebook.com/fotracat

Volia també agrair des d'aquí a l'Enric Ticó haver-nos donat la possibilitat a uns quants usuaris del FTC d'assistir ahir a aquest acte.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 24/09/2015 13:28

Jo ahir per la tarda amb un altre aficionat vam estar junt a les escales mecàniques que donen sortida a Pelai/Bergara fent fotos a la 111. Potser algú de vosaltres ens va veure...



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Dijous 24/09/2015 15:00

Al final se sap si segueix circulant la 111 o ja han pogut reparar les 114?



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/09/2015 15:07

albert28 ha escrit:Al final se sap si segueix circulant la 111 o ja han pogut reparar les 114?
Se suposa que durant ahir les reparaven. Avui es festiu i circulen dos trens, així que dubto que estigui la 111.02 circulant doncs des de ahir al migdia ja hi havia la 114.01 i la 114.02 corrent.

Suposo que per demà hi haurà prous 114 i la 111 continuarà de reserva unes setmanes més.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dijous 24/09/2015 20:34

Bona tarda a tots.
Després de la jornada d ahir, ara puc escriure amb més tranquilitat...
Malauradament, no vaig poder estar tot el temps que vaig voler, ja que amb dos nens petits, estar en un lloc tancat es bastant difícil...
Només vaig poder saludar a la metring i a dures penes...
Degut a l insistència del meu fill ( anem, anem, anem...) no vaig tenir temps de veure la presentació, ni de veure el bateig de la 113...
Per sort, al "face" del fotracat, la metring ha penjat algunes imatges i ja m he pogut fer la idea.
Realment, m emociona, veure el nom i la cara d una persona, que ha divulgat el món del ferrocarril, en un suport immillorable... Un tren... Francament molt encertat i merescut ...!

M ha sapigut greu, no haber pogut saludar en persona al Sr. Joan Carles Salmeron i poder intercanviar amb ell algunes paraules d agraïment per la seva labor i la del seu difunt pare, a part , de que m hauria agradat, que em signes el fantàstic llibre que ahir ens varen obsequiar, i del qual, el meu fill, ja l ha començat a repassar...
La part positiva de això, va ser, que vaig veure un fotiment de gent, coneguts i no, que estàvem disfrutant com a nens, amb el regal a mode de treva, que les 114 ens varen oferir, posant-se totes malaltes i donant una part del protagonisme d ahir, a les venerables 111, que tot sigui dit, el meu fill, va poder tornar a gaudir...
Voldria acabar, fent uns quants agraïments...
En primer lloc, a la metring, de la qual, no em vaig enrecordar de preguntar-li el seu nom... :cop
Per les gestions fetes, devant fgc, per poder gaudir del dia d ahir.
En segon lloc, al Joan Carles Salmeron, i per descomptat, al seu difunt pare, en Carles Salmeron, pel magnífic llibre que ens van obsequiar ahir, del qual, només veient les imatges, ja dona idea, de que seguirà sent un nou "best seller" de la famosa bíblia Salmeroniana, que aquest prolífic autor, ens ha deixat.
Pel que he vist, en Joan Carles, és també, foraire del fotracat, per el que, si em llegeix, des d aquí l encoratjo i l animo a que segueixi l estela deixada per el seu pare, en la investigació, informació i divulgació de l història dels nostres ferrocarrils.
En tercer lloc, a fgc, per donar-nos l oportunitat, de poder participar en el comiat de les 111, ja que això, avui en dia, costa molt de veure.
La cosa no va sortir com s havia plantejat, però ens van dir que quan facin el comiat, ens tornaran a avisar.
I per finalitzar, a tota aquella gent, que, moguts per una estranya afició, vareu omplir, sala d actes i andanes, per donar suport, i sobretot, deixar ben clar, que el món del tren, interessa a molta gent i que no es qüestió de "frikisme", si no que es qüestió de la història, la història d una ciutat, l història d unes persones, que durant molt de temps, han utilitzat aquest mitjà de transport, per diversos motius i dels quals, ens agradi més o menys, aquests trens, al igual que altres que ens han deixat, formen part de la nostra vida i sobretot de la nostra història...
Moltes gràcies a tots...
Jordi Collado
metro3001



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/09/2015 22:39

metro3001 ha escrit: En primer lloc, a la metring, de la qual, no em vaig enrecordar de preguntar-li el seu nom... :cop
Maria José :D
metro3001 ha escrit: Degut a l insistència del meu fill ( anem, anem, anem...) no vaig tenir temps de veure la presentació, ni de veure el bateig de la 113...
El meu, final i sorprenentment, ho va aguantar tot! :o El Gerard té futur en el tema!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”