Seguiment unitats 111 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 03/12/2015 13:00

bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.


El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1897
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Dijous 03/12/2015 13:35

Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.


El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.

Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.

Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners. :nose
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3586
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 03/12/2015 22:10

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.


El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.

Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.

Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners. :nose


La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1897
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: bigcoaster » Dijous 03/12/2015 22:16

Renfe451 ha escrit:La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.


Jo també penso que la L7 per si sola ha de tenir servei fins a Plaça Catalunya però la veritat és que si es volen ampliar freqüències al Vallès, s'ha de retallar, primer la L6 i segon la L7. A més, la L7 té trens de només 3 vagons, cosa que fa que cada vegada que es posa una circulació d'L7 al túnel de Gràcia-Plaça Catalunya, s'està perdent capacitat molt útil d'un túnel al límit.

El que se m'acut per a la L7 és:
- 4 tph des de Plaça Catalunya a Av. Tibidabo
- 10 tph des de Gràcia a Av.Tibidabo.

Això significaria més freqüència per al Vallès, més capacitat al túnel Gràcia-Plaça Catalunya, i finalment, més freqüència al tram de la L7 pur.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 840
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 16:50

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Dijous 03/12/2015 22:29

La reforma de Gràcia ja preveu precisament que la L7 finalitzi a Gràcia amb l'ampliació de l'andana, els passadissos i l'agulla abans d'arribar a Plaça Molina per a que els trens descendents vagin a via 3, de fet tenen una andana "oculta" a la part dreta de la via 3 per a usar quan sigui necessari en teoria. (Suposo que es la que connectarà amb la via 2 per la part baixa) :nose
Amb la infraestructura actual caldrà limitar...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3586
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: ferroviario_catalan » Dijous 24/12/2015 8:52

Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
ferroviario_catalan
N8
N8
 
Entrades: 654
Membre des de: Diumenge 08/06/2008 16:03
Ubicació: Horta L5

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Dijous 24/12/2015 10:55

ferroviario_catalan ha escrit:Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...

No els tenen actualitzats, com a mínim els cops que la vaig agafar a la tardor.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3586
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Divendres 25/12/2015 22:11

I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1897
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Diumenge 27/12/2015 17:52

Renfe451 ha escrit:I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.

Quan els hi vingui de gust, com sempre :roll:
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3586
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Diumenge 27/12/2015 22:27

El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1897
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/12/2015 22:25

Renfe451 ha escrit:El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.

Tienes toda la razón, estoy 100x100 contigo, el despido de estas unidades debe hacerse con las 2 (creo que son las que aún están habilitadas para circular) durante un día en servicio comercial normal alternando todas las líneas recorriendolas de arriba a abajo.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
ferroviario_catalan
N8
N8
 
Entrades: 654
Membre des de: Diumenge 08/06/2008 16:03
Ubicació: Horta L5

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: David.F.C.M.B.1000 » Diumenge 23/07/2017 14:14

Hay alguna 111 que este conservada como tren histórico ???


I queda alguna apartada ???
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
 
Entrades: 202
Membre des de: Diumenge 11/10/2015 19:57
Ubicació: barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Diumenge 23/07/2017 15:50

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Hay alguna 111 que este conservada como tren histórico ???


I queda alguna apartada ???

La 111.02 és la que ha quedat com a unitat històrica.
També ha sobreviscut (per ara), la 111.13 (diria que era aquesta). Però està aïllada i enterrada a l'estació de Sabadell-Rambla. Va arribar allà pels seus mitjans (juntament amb l'altre, eren de Reserva fins feia poc degut als problemes de la sèrie 114) i imagino que anirà de mal a pitjor a l'anar passant els anys.

No se si algú al final va comprar-se algún cotxe o tren sencer per a preservar-lo.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3586
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: fgc113 » Diumenge 23/07/2017 16:20

La 111 que està a Sabadell-Rambla es gastarà per fer simulacres d'evacuació, no?
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 826
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: victorromo99 » Diumenge 23/07/2017 18:18

Hi ha una 111 apartada als tallers de Rubí, no estic segur si es la 111.02. Si passes amb el tren entre Hospital General i Rubí la pots veure juntament amb 112, 113 i 114.
victorromo99
N5
N5
 
Entrades: 89
Membre des de: Dissabte 21/12/2013 15:01
Ubicació: Magòria (L8)

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants