Seguiment unitats 111 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 03/12/2015 13:00

bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.


El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Dijous 03/12/2015 13:35

Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.


El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.

Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.

Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners. :nose
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3484
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 03/12/2015 22:10

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.


El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.

Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.

Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners. :nose


La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: bigcoaster » Dijous 03/12/2015 22:16

Renfe451 ha escrit:La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.


Jo també penso que la L7 per si sola ha de tenir servei fins a Plaça Catalunya però la veritat és que si es volen ampliar freqüències al Vallès, s'ha de retallar, primer la L6 i segon la L7. A més, la L7 té trens de només 3 vagons, cosa que fa que cada vegada que es posa una circulació d'L7 al túnel de Gràcia-Plaça Catalunya, s'està perdent capacitat molt útil d'un túnel al límit.

El que se m'acut per a la L7 és:
- 4 tph des de Plaça Catalunya a Av. Tibidabo
- 10 tph des de Gràcia a Av.Tibidabo.

Això significaria més freqüència per al Vallès, més capacitat al túnel Gràcia-Plaça Catalunya, i finalment, més freqüència al tram de la L7 pur.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 809
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 16:50

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Dijous 03/12/2015 22:29

La reforma de Gràcia ja preveu precisament que la L7 finalitzi a Gràcia amb l'ampliació de l'andana, els passadissos i l'agulla abans d'arribar a Plaça Molina per a que els trens descendents vagin a via 3, de fet tenen una andana "oculta" a la part dreta de la via 3 per a usar quan sigui necessari en teoria. (Suposo que es la que connectarà amb la via 2 per la part baixa) :nose
Amb la infraestructura actual caldrà limitar...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3484
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: ferroviario_catalan » Dijous 24/12/2015 8:52

Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
ferroviario_catalan
N8
N8
 
Entrades: 651
Membre des de: Diumenge 08/06/2008 16:03
Ubicació: Horta L5

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Dijous 24/12/2015 10:55

ferroviario_catalan ha escrit:Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...

No els tenen actualitzats, com a mínim els cops que la vaig agafar a la tardor.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3484
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Divendres 25/12/2015 22:11

I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Miquel » Diumenge 27/12/2015 17:52

Renfe451 ha escrit:I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.

Quan els hi vingui de gust, com sempre :roll:
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3484
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: Renfe451 » Diumenge 27/12/2015 22:27

El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

EntradaAutor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/12/2015 22:25

Renfe451 ha escrit:El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.

Tienes toda la razón, estoy 100x100 contigo, el despido de estas unidades debe hacerse con las 2 (creo que son las que aún están habilitadas para circular) durante un día en servicio comercial normal alternando todas las líneas recorriendolas de arriba a abajo.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
ferroviario_catalan
N8
N8
 
Entrades: 651
Membre des de: Diumenge 08/06/2008 16:03
Ubicació: Horta L5

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant