Falta de manteniment als 4000 de TMB

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Falta de manteniment als 4000 de TMB

Entrada Autor: wefer » Dijous 24/07/2014 23:52

Us explicaré la història del 4320.

Resulta que el dia 2 de juliol vaig pujar al cotxe remolc 4320. Faig un parèntesi per apuntar la curiositat de que aquest tren va ser l'últim a ser reformat per TMB.
Seguim. Anava a pujar al 4320 i des de dins diverses persones em feien que no amb la mà. Com que no em fio de ningú :D vaig anar a obrir la porta, i estava bloquejada, ni fent força s'obria. Vaig córrer a la del costat i vaig pujar.
Seguidament, vaig passar la incidència a TMB a través del Twitter, comentant el número de cotxe i la situació de la porta perquè hi fessin una ullada. La resposta va ser:
@TMBinfo ha escrit:@Wefer_FTC Marçal. Gràcies per l’avís. Ja l’hem traslladat al departament que gestiona la L1 del #metrobcn. Salutacions!
... i em vaig oblidar del tema.

Curiosament, l'endemà vaig pujar al mateix cotxe, que ja és casualitat. I la meva sorpresa va ser gran quan vaig veure que la porta continuava igual. Val a dir que en una estació va haver-hi una persona que la va aconseguir obrir, però això en un trajecte de més de 10 estacions...
Vaig tornar a informar a TMB del tema reiterant que era el segon dia (com a mínim) que el tren circulava en aquestes condicions. La resposta va ser:
@TMBinfo ha escrit:@Wefer_FTC Marçal. Es va comprovar la incidència pel responsable de L1 de #metrobcn , de totes maneres em pots tornar a dir el núm de vagó?
I els vaig tornar a passar el número de cotxe i situació exacte.

Però com podeu imaginar, això no va acabar aquí, i és que... avui 24 de juliol he tornat a agafar el mateix tren i la porta segueix igual!!! :o És a dir el tren en qüestió fa 3 setmanes que circula amb una porta que no funciona i ningú hi ha fet res malgrat que han estat més que avisats.

Què en penseu? Retallades en el manteniment? Un operari que no fa bé la seva feina? Que no són un o dos dies, que aviat anirem a pel mes sencer!!! Sort que no és una mancança greu de seguretat.
I d'altra banda, què puc fer? Al Twitter el responen molt amablement i ràpid, però no serveix per a res. Com no tiri directament de l'alarma i deixi el tren parat fins que l'arreglin, ja no sé què fer.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 25/07/2014 9:05

En aquest país, si vols que se't solucioni una cosa, explica-ho a un mitjà de gran difusió. Són l'estat en lloc de l'estat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 25/07/2014 9:12

Guigui ha escrit:En aquest país, si vols que se't solucioni una cosa, explica-ho a un mitjà de gran difusió. Són l'estat en lloc de l'estat.
... O aprèn bricolatge i arregla la porta :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 25/07/2014 9:20

Guigui ha escrit:En aquest país, si vols que se't solucioni una cosa, explica-ho a un mitjà de gran difusió. Són l'estat en lloc de l'estat.
Vaig intentar fer un vídeo per publicar-lo, però entre que hi havia estacions que no pujava ni baixava ningú i que el meu mòbil va fer de les seves, no ho vaig aconseguir. Si el torno a agafar en faig un reportatge :D



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 25/07/2014 10:46

Espereu, que m'havia trobat en la composició que tenia el cotxe 4016 que estava molt bruta i a dins hi havia un fluorescent que feia de les seves. No tinc ni idea de si l'han arranjat ja o no.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”