Reforma de la sèrie 2000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Opinión

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 06/02/2016 23:18

Los trenes de la serie 2000 están por fuera que dan hasta asco. Sólo necesitan una reforma de reparación general. Reformarlos estéticamente para que se "asemejen" por dentro a los trenes series 5000/6000 y 9000 es muy cutre.

Cada serie de tren está diseñada de una manera dándoles un aspecto único. No vale la pena cambiarlo. Es hasta patético.

Perdoneu però algú ho havia de dir.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 07/02/2016 0:24

Seria una llàstima que els 2000 segueixin la mateixa disposició de seients que les 3000/4000... en això hi perdem molt! Què passa a can TMB que de sobte no els hi agrada tenir seients 2+2 a cada banda?



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 07/02/2016 2:06

Renfe451 ha escrit:Seria una llàstima que els 2000 segueixin la mateixa disposició de seients que les 3000/4000... en això hi perdem molt! Què passa a can TMB que de sobte no els hi agrada tenir seients 2+2 a cada banda?
La distribució en tertulia (2+2) és una autèntica ximpleria. Ocupa més espai horitzontal dins del tren per mantenir els mateixos seients.


Salut!
#volemL9

Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Diumenge 07/02/2016 12:50

davroca5 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Seria una llàstima que els 2000 segueixin la mateixa disposició de seients que les 3000/4000... en això hi perdem molt! Què passa a can TMB que de sobte no els hi agrada tenir seients 2+2 a cada banda?
La distribució en tertulia (2+2) és una autèntica ximpleria. Ocupa més espai horitzontal dins del tren per mantenir els mateixos seients.
La questió no és tant cóm posen els seients, sinó si ens hi cap el cul -amb perdó-. El guany d'espai s'ha conseguit suprimint pràcticament la mida de mig seient, el resultat, que ara 4 adults no hi caben! Serà per la insuficient separació entre portes, però el resultat és que fent això estan suprimint seients, a no ser que siguin seients "infantils", no hi ha ningú que tingui mig cul. És freqüent veure aquests bancs ocupats només per tres persones, ja què en l'espai que queda no et pots seure si no és a sobre del veí.
Ja posats, que treguin tots els seïents i tothom dempeus, que és com més espai es guanya.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 07/02/2016 20:42

davroca5 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Seria una llàstima que els 2000 segueixin la mateixa disposició de seients que les 3000/4000... en això hi perdem molt! Què passa a can TMB que de sobte no els hi agrada tenir seients 2+2 a cada banda?
La distribució en tertulia (2+2) és una autèntica ximpleria. Ocupa més espai horitzontal dins del tren per mantenir els mateixos seients.
Els seients de les actuals sèries 3000 i 4000 són un autèntica porqueria perdoneu però algú ho havia de dir.

Els seients són petits, rellisquen i són més incòmodes com una pedra, els seients 2+2 són els millors que els actuals.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 07/02/2016 21:51

trensmat ha escrit:
davroca5 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Seria una llàstima que els 2000 segueixin la mateixa disposició de seients que les 3000/4000... en això hi perdem molt! Què passa a can TMB que de sobte no els hi agrada tenir seients 2+2 a cada banda?
La distribució en tertulia (2+2) és una autèntica ximpleria. Ocupa més espai horitzontal dins del tren per mantenir els mateixos seients.
Els seients de les actuals sèries 3000 i 4000 són un autèntica porqueria perdoneu però algú ho havia de dir.

Els seients són petits, rellisquen i són més incòmodes com una pedra, els seients 2+2 són els millors que els actuals.
Els seients actuals no m'agraden, però és ben cert que en un transport d'alta capacitat com es considera el metro, la disposició 2+2 no té gens de sentit, doncs resta molt de possible espai a ocupar.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 08/02/2016 17:32

El metro és un transport de masses, hi ha de caber el màxim de gent possible, i si això s'aconsegueix reduint el nombre de seients, doncs es fa. A tothom li agrada anar assegut, sí, però també ens agrada no haver d'esperar al següent tren. Algú ha dit que els seients eren durs i que relliscaven, suposo que parlaves de les 447 que fan la R12, no?


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dilluns 08/02/2016 18:29

yo preferiria los asientos de las 447 aunque sean los de plastico a tener que aguantar los de los 3000 y 4000 reformados



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 08/02/2016 18:59

Pero lo que no puede ser es como han dejado los asientos tras la reforma, si es verdad que al ser un transporte de masas así admite más capacidad, pero la incomodidad de la gente que va sentada... Yo habría puesto 3 asientos en lugar de 4, para que Almenos los sentados, vayan cómodos...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 09/02/2016 12:11

trensmat ha escrit:Perquè reformar les unitats 2000 i 2100 per acabar com les unitats 3000 i 4000 amb seients incòmodes, jo penso que no fa falta fer moltes reformes amb aquestes unitats.

Comparto su opinión.

Ya estaban bien como estaban. Reemplazo de suelos y elementos desgastados así como adaptación/mejora de los existentes si, pero no implementar cosas que afean el conjunto de tan bellas unidades. No por muchos colorines ni asientos parecidos a las nuevas unidades va a hacer más bonita la unidad. Se han cargado un mito. Y solo por intentar aparentar ser más modernos, pues la unidad en sí está de maravilla de serie.

Eso sí, lo del aire acondicionado independiente en cabina es todo un logro.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 10/02/2016 16:17

El company El Llop ha pujat aquestes imatges al fòrum Andana Central del metro de Barcelona.
El Llop ha escrit:Finalment estem en disposició de poder ensenyar part de la reforma dels trens de la sèrie 2000. La major part s'ha dut a terme als tallers de Tradinsa a Lleida però la finalització s'està fent als tallers de la L3 de Sant Genís. Encara falta per enllestir l'interior del tren però la feina es troba molt avançada.

Imatge

en aquesta imatge es poden observar uns quants dels canvis que s'han realitzat en aquestes composicions:
1) substitució dels llums exteriors per led's tipus sèrie 5000
2) instal.lació de dues càmeres a la cabina de conducció (al sostre, a sobre del motorista) també a l'estil dels trens s-5000. Una enfoca la porta de la cabina per evitar intrusions i l'altre enfoca la via per enregistrar possibles incidències.
3) instal.lació d'un suport per a un us encara indeterminat a l'esquerra de l'enganxall

Imatge

Imatge de l'interior on es pot observar que el passadís entre cotxes ha estat equipat amb llums Led's de cortesia,a l'estil dels halògens dels 5000/6000.
Encara que no es pot observar, el passadís fa un lleu desnivell entre els dos cotxes degut a que aquest es completament nou i s'ha hagut d'adaptar. Aquest desnivell no es, ni de bon tros, tant accentuat com els dels 3000/4000

Imatge

imatge exterior del passadís que ha estat substituït per un completament nou. També s'han adaptat les interconnexions elèctriques per homogeneïtzar-les a la sèrie 5000.
També es poden observar els nous led's.

Imatge

part inferior del pas d'interconnexió, on es pot observar el motiu del petit desnivell del passadís, ja que aquest model no va subjectat a sobre de l'enganxall sinó que, com es pot observar, va suspès.

Imatge

Imatge de l'interior on es pot observar el nou model i la nova disposició de les càmeres de video-vigilància per evitar els punts cecs que tenien.


Unes altres modificacions que s'han fet i no es poden veure a simple vista han estat la substitució de totes les mànegues i connexions pneumàtiques del tren.


Salut!
#volemL9

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 10/02/2016 16:59

En fi.... TMB i manual pràctic de com destrossar la imatge d'un tren... Com a mínim, la resta de millores benvingudes siguin, ara els 3000 reformats semblen un pel obsolets a nivell tècnic :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 10/02/2016 17:55

Es para cantarles ese tema de la Paquita la del barrio a los que han hecho esta... re...reforma? xD



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 10/02/2016 23:36

Quina Santa mania de destrossar les unitats 2000/2100 amb els mateixos seients que les unitats 3000 i 4000 que rellisquen de mala manera com també són molt estrets, però quin problema te la TMB amb els seients 2+2 que són més còmodes
:emprenyat :cop


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 10/02/2016 23:58

trensmat ha escrit:Quina Santa mania de destrossar les unitats 2000/2100 amb els mateixos seients que les unitats 3000 i 4000 que rellisquen de mala manera com també són molt estrets, però quin problema te la TMB amb els seients 2+2 que són més còmodes
:emprenyat :cop
No crec que rellisquin més que els seients de Diagonal L5 :riure


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 11/02/2016 13:05

davroca5 ha escrit:
trensmat ha escrit:Quina Santa mania de destrossar les unitats 2000/2100 amb els mateixos seients que les unitats 3000 i 4000 que rellisquen de mala manera com també són molt estrets, però quin problema te la TMB amb els seients 2+2 que són més còmodes
:emprenyat :cop
No crec que rellisquin més que els seients de Diagonal L5 :riure
Però els seients de les 5000 tenen una barra separadora.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 11/02/2016 14:51

trensmat ha escrit:Però els seients de les 5000 tenen una barra separadora.
Se refería a los asientos de la estación de Diagonal de la línea 5... Los 5000, 6000 y 9000 tienen un espacio para los asientos muy grande, cosa que en los 3000, 4000, 2000 y 2100 el espacio que hay no estaba pensado para poner ese tipo de asietos...

Pero los 500 que tienen la disposición longitudinal, ¿son cómodos? Si no me equivoco tienen una barra en medio.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 11/02/2016 15:12

trensmat ha escrit:Quina Santa mania de destrossar les unitats 2000/2100 amb els mateixos seients que les unitats 3000 i 4000 que rellisquen de mala manera com també són molt estrets, però quin problema te la TMB amb els seients 2+2 que són més còmodes
:emprenyat :cop
Capacitat. Amb aquesta disposició hi cap més gent dreta, que ocupa menys que la gent assentada.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
dcbcn
N3
N3
Entrades: 22

Entrada Autor: dcbcn » Dijous 11/02/2016 18:21

i comoditat. Es una tocada de pebrots passar als seients de finestra, tant per el que ha d'entrar i sortir, com pel que està al costat passadís que s'ha de moure constantment.
I que rellisquin o no, no té a veure que siguin 2+2 o 4



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 11/04/2016 12:08

El 2013-2016 també continua circulant tal qual.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”