Pàgina 8 de 8

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dimarts 09/01/2018 20:36
Autor: fgc113
Miquel ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Sí. Però no se, si el mecanisme de la porta s'avaria, la part electrònica falla o volen provar o ves a saber, imagino que necessiten posar la clau de quadre per activar el mecanisme original. Imagino que pot anar per allà la cosa.

Yo creo que tiene pinta de ser banco de pruebas para que en un futuro se puedan sustituir todas las palancas por botones.

No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En tot cas, ja veurem com surt de tallers la UT 2017-2020, que segurament deu ser ja a Sant Genís. Si aquesta, i a mitjans d'any la 2013-2016 no porten el botó a totes les portes, jo crec que podrem descartar totalment que tinguin pas cap intenció de fer-ho.

La substitució de les palanques per botons es farà només a les portes adaptades (les dels extrems de cada tren) per a acomplir la llei d'accessibilitat.

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dimarts 09/01/2018 20:55
Autor: Renfe445
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dimarts 09/01/2018 23:01
Autor: David.F.C.M.B.1000
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.


alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dimarts 09/01/2018 23:38
Autor: Renfe445
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:

En el caso de los 3000 y 4000 serían más puertas ya que son trenes de dos y tres coches. Y tienen que durar muchos años más, hombre. :)

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dimecres 10/01/2018 17:34
Autor: davroca5
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.


alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:


Tal y como esta la cosa, con un mejor mantenimiento te duran 10 años más. Son buenos trenes.

Vida útil

EntradaPublicat: Dimecres 10/01/2018 20:15
Autor: Guigui
La reforma dels trens se sol fer a la meitat de la vida útil prevista. Si els 2000 van començar a circular el 1992, podeu comptar que aguantaran uns 25 anys més.

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dimarts 27/03/2018 22:46
Autor: Miquel
Avui he vist la 2017-2020 ja en servei! No duia pas el canvi en les portes d'accés a PMR, pel que imagino que els botons a la 2021-2024 és una prova pilot.

2001-2004: Reformada i en Servei.
2005-2008: Reformada i en Servei.
2009-2012: Reformada i en Servei.
2013-2016: En Reforma
2017-2020: Reformada i en Servei.
2021-2024: Reformada i en Servei.

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Dijous 07/06/2018 23:55
Autor: Miquel
La unitat 2001-2004 ha estat vinilada completament als laterals amb publicitat de Spotify!

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaPublicat: Divendres 08/06/2018 0:55
Autor: Renfe445
Miquel ha escrit:La unitat 2001-2004 ha estat vinilada completament als laterals amb publicitat de Spotify!

¡Están por todos los lados estos del Spotify! :o :o :o

¡No tienen suficientes abonados al Premium!