Renovació unitats tren d'FGC a la línia Llobregat-Anoia

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Re: Renovació unitats tren d'FGC a la línia Llobregat-Anoia

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 20/07/2015 17:39

Bones

Entenc que la lògic de renovar el disseny dels convois de la línia de l'Anoia-Llobregat es deu a que han fet els nous 114 a la de Terrassa-Sabadell.
Com molta gent ha dit, els actuals convois son molt nous i no els cal una reforma tant seriosa.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 20/07/2015 18:35

gatvell ha escrit:Bones

Entenc que la lògic de renovar el disseny dels convois de la línia de l'Anoia-Llobregat es deu a que han fet els nous 114 a la de Terrassa-Sabadell.
Com molta gent ha dit, els actuals convois son molt nous i no els cal una reforma tant seriosa.
És 113, no 114.

I et puc donar-te la raó, el darrer lot de 213 (les últimes per entendre'ns) van ser rebudes entre els anys 2008 i 2009 per substituïr a les unitats 211. De reformes ara mateix no se'n necessiten, almenys a les últimes que es van rebre. Penso que aquesta reforma s'hauria de portar a terme quan assoleixin la vintena d'anys en servei comercial.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 20/07/2015 18:46

Algunes unitats no tenen ni 10 anys.

Crec que la primera remesa efectivament es de 1999 mentre que la 2a es de fa uns 10 anys o menys.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 20/07/2015 21:35

gatvell ha escrit:Bones

Entenc que la lògic de renovar el disseny dels convois de la línia de l'Anoia-Llobregat es deu a que han fet els nous 114 a la de Terrassa-Sabadell.
Com molta gent ha dit, els actuals convois son molt nous i no els cal una reforma tant seriosa.
Yo no veo ninguna reforma seria. Yo lo que veo es que han arreglado los interiores que estaban bastate deshechos de tanto animal incívico que pulula por ahí, esos trenes muchos daban grima por dentro, no por sucios, pero por los posabrazos rotos, el suelo levantado, con quemaduras de cigarrilo, los asientos rajados, las mesitas rayadas, el lavabo... buf el lavabo, si alguien pensaba que lo de una 447 era feo, es que no ha visto los lavabos de las 213. Esos lavabos son dignos de una película de Torrente.
En los interiores, el estándar no deberían de ser los trenes de cercanías de Renfe, que también muchos están ya que dan grima...

Y aparte del interiorismo le han puesto unos vinilos, que se supone que sirven para facilitar la limpieza (como sea no se han repintado los trees). Igual ayudan a que no se vayan poniendo amarillas con el tiempo.

¿Arreglar el interiorismo y poner unos vinilos es una reforma seria? :nose


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 21/07/2015 2:19

Don Ramón ha escrit:Yo no veo ninguna reforma seria.
Lo que es serio es que es una tomadura de pelo en toda regla que se a vendido como panacea a bombo y platillo y que en el fondo es un tuneo a modo de "reestyling".
Don Ramón ha escrit:Yo lo que veo es que han arreglado los interiores que estaban bastate deshechos de tanto animal incívico que pulula por ahí
Cierto: el ganado de Pl. España no es el mismo que el de Sarriá/St. Cugat/Av. Tibidabo.
Don Ramón ha escrit:esos trenes muchos daban grima por dentro, no por sucios, pero por los posabrazos rotos, el suelo levantado, con quemaduras de cigarrilo, los asientos rajados, las mesitas rayadas, el lavabo...
Me remito al punto anterior: el perfil del cliente no es el mismo, es como comparar el cliente de Sánchez Romero con el del Sector Naranja del Alcampo.(el tema del módulo del WC prefiero dejarlo de lado, acabo de cenar...)

Don Ramón ha escrit:¿Arreglar el interiorismo y poner unos vinilos es una reforma seria? :nose
Tomadura de pelo muy seria a mi humilde parecer. Por cierto, se acercan elecciones...



xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dimarts 21/07/2015 11:46

Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 21/07/2015 14:22

xevi ha escrit:Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.
Estoy de acuerdo. Nos podemos quejar de que lo venden un poco a lo grande, seguramente pensando en las elecciones, pero creo que lo importante es que pese a tanto festival en el fondo lo que se ha hecho ya está bien.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 21/07/2015 14:26

xevi ha escrit:Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.
No pongo en duda el servicio(años atrás era mejor, tema aparte): la calidad, puntualidad, eficiencia, y limpieza son algunos de los pilares de los ferrocarriles autonómicos catalanes, así como el excelente mantenimiento, alcanzando altos índices de fiabilidad con anecdóticas incidencias(tema digno de ser investigado por Iker Jiménez, "averias en FGC: mito o realidad").

Caso aparte(que si cuestiono y origen de mi crítica al respecto) es el hecho de vender un mero lavado de cara como una reforma. La reforma en si? Creo haber dado anteriormente mi opinión al respecto.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 21/07/2015 14:49

xevi ha escrit:Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.
Jo també estic encantat amb la velocitat dels trens de FGC. L'altre dia anàvem en paral·lel a un cargol (treu banya) i... gairebé l'avancem. Aleshores vaig buscar personal d'atenció de FGC per explicar-li tal gesta i... em van dir que el més proper estava a 10 km d'allà. Li vaig dir al cargol que li expliqués ell, que anava més ràpid.

Però sí, els nous vinils quedaran macos, sí... :twisted:



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 21/07/2015 17:12

wefer ha escrit:Jo també estic encantat amb la velocitat dels trens de FGC. L'altre dia anàvem en paral·lel a un cargol (treu banya) i... gairebé l'avancem. Aleshores vaig buscar personal d'atenció de FGC per explicar-li tal gesta i... em van dir que el més proper estava a 10 km d'allà. Li vaig dir al cargol que li expliqués ell, que anava més ràpid.

Però sí, els nous vinils quedaran macos, sí... :twisted:
No voldràs pas una persona tot el dia a Santa Coloma de Cervelló o Baixador de Vallvidrera (per no dir Can Parellada o La Beguda)?



Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dimarts 21/07/2015 18:38

Cert, les 213 solen tenir evidents mostres de vandalisme, i els lavabos foten fàstic, alguna vegada inclús m'he trobat "regalets" (a Renfe també) :vomit



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 21/07/2015 22:37

victorcasta ha escrit:No voldràs pas una persona tot el dia a Santa Coloma de Cervelló o Baixador de Vallvidrera (per no dir Can Parellada o La Beguda)?
Poses casos extrems... però de totes maneres en la majoria sí. Per què no? Potser no hi ha viatgers a atendre? No hi ha feines a fer? No hi ha unes instal·lacions a vigilar? I no tenim 5 milions de parats que no saben què fer? Segons aquest missatge, si sumem els sous de tres directius de FGC obtenim gairebé 400.000 euros. Per la feina que fan segurament són totalment prescindibles i ens dóna per contractar 25 treballadors amb uns sous acceptables que es dediquin a atendre a la gent a les estacions. Una persona fent manteniment a Baixador de Vallvidrera segur que és molt més útil que aquests directors generals que ja sabem a què es dediquen. Mira si és fàcil, i sense posar un euro de més. I com això, tot el que vulguis.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 22/07/2015 7:06

Tens tota la raó, wefer. FGC és un servei públic, oi? Doncs a totes les seues estacions ha d'haver personal, almenys una part del dia.
fgc113 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 04/08/2017 22:12, en total s’ha editat 1 vegada.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 22/07/2015 8:55

Don Ramón ha escrit:Que un interiorismo tras 16 años esté desgastado en unos trenes suburbanos tampoco es nada increíble. Una cosa es cuidar los trenes y sacarles una larga vida, otro dejar que estén decrépitos. Justamente para que aguanten mucho tiempo hay que ir haciéndoles sus arreglos, como en este caso poner al día el interiorismo y unos vinilos que ayuden a proteger la pintura y facilitar la limpieza.

Es increíble, nos quejamos de que los trenes los tengan poco tiempo en servicio, y cuando los cuidan para que duren más tiempo también :x
Si, es verdad, jeje despues de ver tanto derroche al final uno está escamado y ya todo le huele a lo mismo :)



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 15/02/2016 23:30

Aquesta tarda he vist la 213.31 ja "reformada" fent el R60 Barcelona-Igualada amb sortida de la ciutat comtal a les 18:13.

Per tant, si no mal m'equivoco, ja serien dues les 213 reformades: la 1 i la 31.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 16/02/2016 18:52

Granolleri ha escrit:Aquesta tarda he vist la 213.31 ja "reformada" fent el R60 Barcelona-Igualada amb sortida de la ciutat comtal a les 18:13.

Per tant, si no mal m'equivoco, ja serien dues les 213 reformades: la 1 i la 31.
Gracies per la Info vaig a veure si la pillo amb la camera a Vilanova del Camí, per que queden mes de 40min per que arribi.
Salutacions.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 16/02/2016 19:42

El missatge és d'ahir, per tant vés a saber si avui també fa aquest servei...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 16/02/2016 20:16

Granolleri ha escrit:El missatge és d'ahir, per tant vés a saber si avui també fa aquest servei...
Doncs l'ha fet :) i l'he pogut Fotografiar.
Solament una foto per que tenia la camara sota minims de bateria, a veure si la puc enganxar un dia a plena llum.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/07/2016 23:50

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ererols.do

El president d'FGC, Enric Ticó, presidirà demà el bateig d'una renovada unitat 213 amb el nom de Joan Cererols

El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, i l'alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, presidiran demà l'acte de bateig d'una de les unitats 213 renovades, amb el nom del compositor local Joan Cererols.

27-07-2016 12.45 | Estació de Martorell Central | Martorell (Baix Llobregat) | Barcelona
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, i l'alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, presidiran demà l'acte de bateig d'una de les unitats 213 renovades, amb el nom del compositor local Joan Cererols.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 01/08/2016 18:03

revisando el tema he leido sobre los lavabos de las UT213 y bueno a los mas mayorcetes seguro que se acuerdan por que no os quejeis tanto de estos WC comparados con los del UT3000 MAN y ya ni deciros antes de la Reforma de los MAN cuando eran verdes.
El Tema Lavabos de un Tren daria para abrir un hilo dedicado a ello :D



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”