albe6 ha escrit:Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
UT440_132M ha escrit:normativa d'impactes frontals
Renfe445 ha escrit:UT440_132M ha escrit:normativa d'impactes frontals
¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?
UT440_132M ha escrit:Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.
albe6 ha escrit:Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
ortegote ha escrit:A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Granolleri ha escrit:Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant