Nous trens per a la LÃnia de La Pobla
Nous trens per a la LÃnia de La Pobla
Nota: fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=3& ... 47#p251547
L'Enric Ticó ha penjat al seu Twitter una foto d'un dels futurs trens de la lÃnia:
L'Enric Ticó ha penjat al seu Twitter una foto d'un dels futurs trens de la lÃnia:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
La veritat fa molt de goig... tinc moltes ganes de veure com queda finalment!!
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Visualment és dels millors que s'han vist en temps per Catalunya que no siguin Aves.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més caracterÃstiques: Pajares i Ãvila - La Cañada.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més caracterÃstiques: Pajares i Ãvila - La Cañada.
albe6 l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 set. 2015, 17:08, en total s’ha editat 2 vegades.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Creo que son STADLER FLIRT (Fast Light Innovative Regional Train).
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Hauran d'anar a Pajares?albe6 ha escrit:Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més caracterÃstiques: Pajares i Ãvila - La Cañada.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Si, les proves en rampa es fan a les més fortes de tota la Rfig, Pajares i Ãvila - La Cañada
Els tramvies de la Bahia de Cadiz (sèrie 800) també han passat el mateix periple. Es el "preu" a pagar per usar Rfig
Els tramvies de la Bahia de Cadiz (sèrie 800) també han passat el mateix periple. Es el "preu" a pagar per usar Rfig
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Juraria que les rampes més fortes són al Transpirinenc (45 mil·lèssimes). Pel que veig han mantingut el frontal de la resta de Flirt. Pensava que la normativa d'impactes frontals, el faria fer diferent.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por asà decirlo, esta normativa?UT440_132M ha escrit:normativa d'impactes frontals
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la lÃnia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.Renfe445 ha escrit:¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por asà decirlo, esta normativa?UT440_132M ha escrit:normativa d'impactes frontals
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Pues al final parece que sólo es por el ancho y alguna cuestión eléctrica más, supongo.UT440_132M ha escrit:Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la lÃnia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Això és el que vaig preguntar jo exactament feia uns mesos enrere, hi ha dubtes sobre quina numeració tindran els Stadler i més si circulen per un petit tram dins de la xarxa d'Adif. Veurem què passa ja que els 59X estan quasi tots ocupats ja... jo els posaria 589.albe6 ha escrit:Fa tota la pinta que seran Flirt.
Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més caracterÃstiques: Pajares i Ãvila - La Cañada.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
¿Por qué no 500? 
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Per això ho deia, veient que els 59X estan ocupats, el millor seria començar a utilitzar 58X, i es pot utilitzar qualsevol, del 0 al 9 estan tots lliures.ortegote ha escrit:A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Sobre les proves d'homologació que deia l'albe6, veurem si això farà repercutir en la seva posada en servei, ja que les proves per Pajares i Ãvila-La Cañada comporten cert temps i si sumem les pròpies d'FGC a la lÃnia, pot ser que triguin uns bons mesos en entrar en funcionament.
-
Granolleri
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Llavors, s'haurà de descartar les proves per Pajares i La Cañada... no tenen res a veure els tren-tram de Cadis que sà utilitzaran la xarxa ADIF, amb els nous Stadler que només utilitzaran un petit tram de la RFIG.Granolleri ha escrit:Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
El que no descartaria es que Fgc contractes a Renfe, part o talment, per fer les proves d'homologacio de Fgc. Ja que Fgc no te el personal o el material per fer homologacions en ample ibèric.
Adif te que aceptar el material de Fgc fins a Lleida, de forma similar que acepta trens francesos o portuguesos fins l'estació fronterera.
Adif te que aceptar el material de Fgc fins a Lleida, de forma similar que acepta trens francesos o portuguesos fins l'estació fronterera.
Re: NotÃcies lÃnia de La Pobla de Segur
Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.

