Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Nous trens per a la Línia de La Pobla

EntradaAutor: metring » Dijous 24/09/2015 11:16

Nota: fil provinent de viewtopic.php?f=3&t=423&p=251547#p251547


L'Enric Ticó ha penjat al seu Twitter una foto d'un dels futurs trens de la línia:

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22108
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 24/09/2015 13:30

La veritat fa molt de goig... tinc moltes ganes de veure com queda finalment!!
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1869
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: bigcoaster » Dijous 24/09/2015 16:49

Visualment és dels millors que s'han vist en temps per Catalunya que no siguin Aves.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 810
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 16:50

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: albe6 » Dijous 24/09/2015 16:59

Fa tota la pinta que seran Flirt.

Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.
albe6 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 24/09/2015 17:08, en total s’ha editat 2 vegades.
albe6
N8
N8
 
Entrades: 748
Membre des de: Divendres 17/02/2012 21:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 24/09/2015 17:05

Creo que son STADLER FLIRT (Fast Light Innovative Regional Train).
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2628
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: albert28 » Dijous 24/09/2015 17:25

albe6 ha escrit:Fa tota la pinta que seran Flirt.

Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.

Hauran d'anar a Pajares?
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1289
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: albe6 » Dijous 24/09/2015 18:49

Si, les proves en rampa es fan a les més fortes de tota la Rfig, Pajares i Ávila - La Cañada
Els tramvies de la Bahia de Cadiz (sèrie 800) també han passat el mateix periple. Es el "preu" a pagar per usar Rfig
albe6
N8
N8
 
Entrades: 748
Membre des de: Divendres 17/02/2012 21:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: UT440_132M » Dijous 24/09/2015 19:19

Juraria que les rampes més fortes són al Transpirinenc (45 mil·lèssimes). Pel que veig han mantingut el frontal de la resta de Flirt. Pensava que la normativa d'impactes frontals, el faria fer diferent.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3429
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 24/09/2015 19:53

UT440_132M ha escrit:normativa d'impactes frontals

¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2628
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: UT440_132M » Dijous 24/09/2015 20:03

Renfe445 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:normativa d'impactes frontals

¿Por qué crees que el STADLER FLIRT cuestiona, por así decirlo, esta normativa?

Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3429
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 24/09/2015 20:26

UT440_132M ha escrit:Enlloc he dit que qüestiona la normativa. Simplement, gent propera a FGC, em van comentar fa temps, que els Flirt de la línia de La Pobla, serien diferents als que circulen per la resta d'Europa, no només per l'amplada de la via.

Pues al final parece que sólo es por el ancho y alguna cuestión eléctrica más, supongo.
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2628
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 24/09/2015 21:43

albe6 ha escrit:Fa tota la pinta que seran Flirt.

Pot ser que tinguem un "cargometro 2" en la numeració,(serie 353 per FGC, però a efectes de circulació a Adif es 310) FGC pot posar-li internament la que vulgui però com que ha de circular per RFIG (Lleida Pirineus - Bif. Pk 1,927) se li haurà de posar la que assigni Adif.
Això també implica que, abans de circular comercialment, els tocarà passar homolgació a les rampes més característiques: Pajares i Ávila - La Cañada.


Això és el que vaig preguntar jo exactament feia uns mesos enrere, hi ha dubtes sobre quina numeració tindran els Stadler i més si circulen per un petit tram dins de la xarxa d'Adif. Veurem què passa ja que els 59X estan quasi tots ocupats ja... jo els posaria 589.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1869
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: albe6 » Dijous 24/09/2015 21:59

El que és segur es que seran 5XX
albe6
N8
N8
 
Entrades: 748
Membre des de: Divendres 17/02/2012 21:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 24/09/2015 22:29

¿Por qué no 500? :P
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2628
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: ortegote » Divendres 25/09/2015 18:36

A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 723
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe451 » Dissabte 26/09/2015 18:46

ortegote ha escrit:A renfe tots del S590 al S599 estan tots agafats.
Segurament començi per 5 però ja veurem la resta sera una incognita i una sorpresa aquesta nova numeració.
Salutacions.


Per això ho deia, veient que els 59X estan ocupats, el millor seria començar a utilitzar 58X, i es pot utilitzar qualsevol, del 0 al 9 estan tots lliures.

Sobre les proves d'homologació que deia l'albe6, veurem si això farà repercutir en la seva posada en servei, ja que les proves per Pajares i Ávila-La Cañada comporten cert temps i si sumem les pròpies d'FGC a la línia, pot ser que triguin uns bons mesos en entrar en funcionament.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1869
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Granolleri » Dissabte 26/09/2015 20:27

Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 688
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe451 » Dilluns 28/09/2015 15:43

Granolleri ha escrit:Si no mal recordo en el conveni de traspàs que es va firmar inclou el dret d'ús del tram d'accés i l'estació de Lleida, per tant com no es farà servir enlloc més no caldrà habilitar-lo per circular a la xarxa ADIF.


Llavors, s'haurà de descartar les proves per Pajares i La Cañada... no tenen res a veure els tren-tram de Cadis que sí utilitzaran la xarxa ADIF, amb els nous Stadler que només utilitzaran un petit tram de la RFIG.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1869
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: davida » Dilluns 28/09/2015 19:31

El que no descartaria es que Fgc contractes a Renfe, part o talment, per fer les proves d'homologacio de Fgc. Ja que Fgc no te el personal o el material per fer homologacions en ample ibèric.
Adif te que aceptar el material de Fgc fins a Lleida, de forma similar que acepta trens francesos o portuguesos fins l'estació fronterera.
davida
N9
N9
 
Entrades: 1729
Membre des de: Dimecres 04/05/2005 15:46

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaAutor: Renfe451 » Dilluns 28/09/2015 20:45

Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1869
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Següent

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants