Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
jordi
N4
N4
Entrades: 63

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Entrada Autor: jordi » Dimecres 17/02/2016 23:21

Entenc que posaran vigilància privada a Balaguer per evitar que els deixin plens de "grafitis" quan es trobin estacionats sense servei de proves????? Algú de Balaguer o de la zona pròxima ho pot confrimar?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 18/02/2016 11:53

Ahir en el mateix dia del trasllat, la 331.01 ja va realitzar el seu primer viatge de prova fins a La Pobla de Segur.



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dijous 18/02/2016 12:00

Quants trens hi ha a balaguer 1 o 2? Ahir vaig veure un renfe mercaderies remolcant una 331... les proves les faran acoplades o amb simple?? Per fer les proves el tram balaguer la pobla podran fer les proves tranquils...



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 18/02/2016 12:38

Danilleida ha escrit:Quants trens hi ha a balaguer 1 o 2? Ahir vaig veure un renfe mercaderies remolcant una 331... les proves les faran acoplades o amb simple?? Per fer les proves el tram balaguer la pobla podran fer les proves tranquils...
He de suposar que el tren no està operatiu, d'aquí a que el trasllat s'hagi fet remolcat. Suposo que la intenció era veure que el tren passés bé per tot arreu. Un cop el tren estigui llest suposo que farà les proves ell sol.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3946
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 18/02/2016 13:13

Ahir a la tarda el tren ja feia proves per sí sol, com demostra aquesta foto d'Aleix Cortés.
https://www.flickr.com/photos/ut440_131m/24467381273/


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 18/02/2016 23:13

A la notícia hi han unes quantes imatges:

http://www.naciodigital.cat/pallarsdigi ... al/pallars

El nou tren de la Pobla arriba per primer cop al Pallars
Una unitat dels nous combois, en fase de proves, completa el trajecte Lleida-la Pobla de Segur
El nou tren de la Pobla ja roda. En període de proves i sense passatgers, una de les dos noves unitats arribades recentment a Lleida ha començat a circular aquest dimecres per les vies per completar el trajecte que uneix la capital del Segrià amb la Pobla de Segur. El comboi, que va fer el trajecte Lleida-Balaguer durant el matí, va arribar a la Pobla de Segur sobre les 17:10h, on l'esperava l'alcalde, Lluís Bellera, i alguns veïns curiosos, que no van dubtar en fotografiar-se amb el nou tren.
Les previsions de FGC apunten a posar en funcionament el nou servei aquesta primavera, coincidint amb la festivitat de Setmana Santa. De moment, el tren seguirà les properes setmanes en fase proves. És per aquest motiu que FGC i els ajuntaments per on discorre la línia recorden als ciutadans que es tingui molta precaució a l'hora de creuar les vies, ja que les proves faran que hi hagi un augment del flux de viatges.

Amb la posada en servei dels nous combois es recuperaran les tres freqüències diàries entre Lleida i la Pobla de Segur, retallades a només una des del 2012. El temps del trajecte també es reduirà: de Lleida a Balaguer es passarà de 29 a 24 minuts, de Balaguer a la Pobla de 81 a 69 minuts i de Lleida a la Pobla de 110 a 93 minuts


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 19/02/2016 9:49

Segons sembla els nous trens es podran visitar durant la celebració de l'Expotren a Lleida, d'aquí a 3 setmanes:
http://www.expotren.com/ca/ca_noticias_ ... 6&codi=160



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 19/02/2016 18:25

wefer ha escrit:Segons sembla els nous trens es podran visitar durant la celebració de l'Expotren a Lleida, d'aquí a 3 setmanes:
http://www.expotren.com/ca/ca_noticias_ ... 6&codi=160
Boníssima notícia!! No havia anat mai a Expotren (ho tenia pensat però per temes econòmics no havia pogut)... però amb aquest alicient, crec que no hi dubtaré en anar-hi!

D'altra banda, tinc una pregunta: el mural de selfies no s'ha vist de moment en cap dels dos trens. Els decoraran quan estiguin en servei comercial?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 20/02/2016 15:42

Sembla que de moment les proves s'estan efectuant en el tram Balaguer-La Pobla de Segur, ja que Adif encara no ha homologat aquestes unitats per la seva xarxa. Sense aquesta homologació, els Stadler no poden entrar a Lleida-Pirineus. Veurem si les fan en els propers dies...



xevi
N7
N7
Entrades: 607

Entrada Autor: xevi » Dissabte 20/02/2016 16:51

Ara pendents que Adif doni permís? I que coi esperen? Ho sento, però no puc amb Adif, Renfe, Ministerio Fomento... no puc!!!



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 20/02/2016 17:08

xevi ha escrit:Ara pendents que Adif doni permís? I que coi esperen? Ho sento, però no puc amb Adif, Renfe, Ministerio Fomento... no puc!!!
S'han de fer les proves d'homologació, ja que els GTW són nous a la xarxa d'Adif i fins ara mai hi havia hagut un tren com aquest en ample ibèric. Jo sé que qualsevol tren nou que circuli per la RFIG (Red Ferroviaria de Interés General) ha de passar una prova exhaustiva per a la seva homologació, com bé ja es va dir anteriorment en aquest fòrum, els llocs on normalment es solen realitzar les proves són a la línia Ávila-La Cañada i el port de Pajares. Però en el cas dels GTW, no crec que calgui que es desplacin tan lluny, amb tal de realitzar les proves per alguna línia propera, com la Lleida-Cervera, ja seria suficient.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 20/02/2016 17:11

Però no van dir que els donaven un permís especial perquè només feien uns pocs metres per la línia d'Adif?


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 20/02/2016 17:22

En l'acord de traspàs de la línia a FGC s'inclou l'ús de la RFIG entre Lleida i la bifurcació d'inici de la línia; per tant no faran falta les proves a Pajares i Ávila - La Cañada.
Si les haguéssin de fer, no estarien a temps per entrar en servei per Setmana Santa (els tren-trams de la Bahía de Cadiz s'han tirat més de 6 mesos per a la seva homologació)

Si per necessitats, aquestes unitats haguéssin d'auxiliar a altres serveis de Renfe (fora de la zona inclosa en l'acord), SI que seria necessari homologar-les.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 20/02/2016 18:00

albe6 ha escrit:En l'acord de traspàs de la línia a FGC s'inclou l'ús de la RFIG entre Lleida i la bifurcació d'inici de la línia; per tant no faran falta les proves a Pajares i Ávila - La Cañada.
Si les haguéssin de fer, no estarien a temps per entrar en servei per Setmana Santa (els tren-trams de la Bahía de Cadiz s'han tirat més de 6 mesos per a la seva homologació)

Si per necessitats, aquestes unitats haguéssin d'auxiliar a altres serveis de Renfe (fora de la zona inclosa en l'acord), SI que seria necessari homologar-les.
Doncs resulta estrany que de moment no hagin fet les proves de Balaguer cap a baix... suposo que ja es portarà a terme.



jms
N5
N5
Entrades: 159

Entrada Autor: jms » Diumenge 21/02/2016 21:30

El dia 17 de febrer el 331.01 va fer un primer viatge fins a La Pobla i de moment no hi ha tornat. Aquest tren queda estacionat a Balaguer i des d'aquí es fan, de moment, proves d'acceleració i de frenat fins una mica més enllà de Térmens. Aquestes proves les fa personal de Stadler, "acompanyats" per un o dos empleats de FGC, ja que el tren encara no està recepcionat per la companyia. La formació de maquinistes no ha començat encara, ja que en aquesta línia el personal tindrà funcions ambivalents, és a dir, faran tot tipus les funcions, unes vegades seran maquinistes, en altres torns factors de circulació o bé interventors.
jms
jms l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/02/2016 22:24, en total s’ha editat 1 vegada.



U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Dilluns 22/02/2016 12:05

Imatge

La foto fa de testimoni del que diu jms. El lloc és a la sortida de Vallfogona de Balaguer.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 22/02/2016 14:26

jms ha escrit:El dia 17 de febrer el 331.01 va fer un primer viatge fins a Tremp i de moment no hi ha tornat. Aquest tren queda estacionat a Balaguer i des d'aquí es fan, de moment, proves d'acceleració i de frenat fins una mica més enllà de Térmens. Aquestes proves les fa personal de Stadler, "acompanyats" per un o dos empleats de FGC, ja que el tren encara no està recepcionat per la companyia. La formació de maquinistes no ha començat encara, ja que en aquesta línia el personal tindrà funcions ambivalents, és a dir, faran tot tipus les funcions, unes vegades seran maquinistes, en altres torns factors de circulació o bé interventors.
jms
@jms: I se sap quan es preveu la recepció oficial del tren, així també com la formació de maquinistes?

La foto preciosa, per cert! Cada dia em van agradant encara més aquests automotors.



jms
N5
N5
Entrades: 159

Entrada Autor: jms » Dilluns 22/02/2016 20:19

Renfe451 ha escrit:
jms ha escrit:El dia 17 de febrer el 331.01 va fer un primer viatge fins a Tremp i de moment no hi ha tornat. Aquest tren queda estacionat a Balaguer i des d'aquí es fan, de moment, proves d'acceleració i de frenat fins una mica més enllà de Térmens. Aquestes proves les fa personal de Stadler, "acompanyats" per un o dos empleats de FGC, ja que el tren encara no està recepcionat per la companyia. La formació de maquinistes no ha començat encara, ja que en aquesta línia el personal tindrà funcions ambivalents, és a dir, faran tot tipus les funcions, unes vegades seran maquinistes, en altres torns factors de circulació o bé interventors.
jms
@jms: I se sap quan es preveu la recepció oficial del tren, així també com la formació de maquinistes?

La foto preciosa, per cert! Cada dia em van agradant encara més aquests automotors.

Renfe451, tu vols saber moltes coses, jajajaja. A mida que arribi la informació, ja la desgranarem. A mi també m'agraden aquests trens, tot i que dues unitats és poc per aquesta línia, perquè volen fer 10 circulacions diàries a Balaguer + tres a La Pobla (això representen 26 circulacions totals) ho veig molt just. No els queda material de reserva. Suposo que de moment amb els dos trens faran i més endavant apareixerà una tercera unitat. També veurem altres canvis com serà unes instal·lacions a Balaguer pel seu manteniment, quan el període de garantia finalitzi.

jms



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 22/02/2016 21:08

Entenc que aquestos Trens seran els primers Trens Diesel Nous que circulen a la linia.
Per que la resta eren aprofitats d'altres linies o mes ben dit el que no volia Renfe els enviava a aquesta linia.
Si algú pot portar-me la contraria estare agraït per saber-ne d'altres Trens nous a la linia.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 22/02/2016 22:02

jms ha escrit:A mi també m'agraden aquests trens, tot i que dues unitats és poc per aquesta línia, perquè volen fer 10 circulacions diàries a Balaguer + tres a La Pobla (això representen 26 circulacions totals) ho veig molt just. No els queda material de reserva. Suposo que de moment amb els dos trens faran i més endavant apareixerà una tercera unitat. També veurem altres canvis com serà unes instal·lacions a Balaguer pel seu manteniment, quan el període de garantia finalitzi.
Ja s'ha dit algunes vegades, amb dos trens es poden arribar a fer entre 5 i 6 circulacions diàries entre Lleida i la Pobla i unes 8-10 a Balaguer, així que amb dos unitats encara queda camí per córrer.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”