Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 25/11/2015 17:38

Tweet publicat fa un parell de dies: Pel que s'entén en el missatge, molt probablement a partir del mes vinent potser arribi ja la primera unitat a Catalunya... preguntarem a FGC a veure si ens ho confirma.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 25/11/2015 17:57

La previsió és que el primer tren arribi al Nadal i el segon al març.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 25/11/2015 18:20

Espero que la decoración no tape las ventanas. Si es el coche central solo entonces bien, porque como no tiene ventanas, pues bien.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 25/11/2015 20:21

Renfe445 ha escrit:Espero que la decoración no tape las ventanas. Si es el coche central solo entonces bien, porque como no tiene ventanas, pues bien.
Jo crec que el mural serà per tot el tren. Veurem què acaben fent...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 25/11/2015 22:51

Si la decoración es en todo el tren, con ventanas incluídas... ¡la habrán pifiado pero bien bien! Si el tren pasa por paisajes buenisimos, la estarán liando parda. Esos agujeritos enanos por donde dejan pasar la luz son inaguantables para la vista.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 25/11/2015 23:55

Pel que s'està veient, finalment seran GTW i no Flirt com es comentava al principi. Seran del mateix tipus que els cremalleres de Núria i Montserrat, però en ample ibèric, i tester diferent.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 26/11/2015 6:58

Los GTW que hay aquí y en el Tren Groc el frontal es muy raro. La mayoría de fotos de GTW que hay en internet son bastante parecidos a los FLIRT.

Supongo que la diferencia estará en el coche central o algo así.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 26/11/2015 13:20

Renfe445 ha escrit:Los GTW que hay aquí y en el Tren Groc el frontal es muy raro. La mayoría de fotos de GTW que hay en internet son bastante parecidos a los FLIRT.

Supongo que la diferencia estará en el coche central o algo así.
La diferencia entre los nuevos GTW de La Pobla con los de Montserrat y Núria, se debe a que la versión que se hizo para las dos era adaptada a las características de tren cremallera y/o montaña (de ahí viene ese "frontal raro" que mencionas), mientras que ésta es una versión para un tren convencional. Pero eso no quita que sean el mismo modelo, el GTW 2/6. Hay que mencionar además, que el presidente de FGC Enric Ticó, dijo que estos trenes eran la misma versión que los que circulan en Estados Unidos, concretamente en el MetroRail de Austin (estado de Texas).



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 09/01/2016 11:38

El primer tren estarà sobre les vies el pròxim divendres
Farà recorreguts de prova aquest mes i entrarà en servei per Setmana Santa.

El primer dels dos nous trens per la línia de la Pobla estarà sobre les vies el pròxim divendres i iniciarà recorreguts de prova per que els dos convois puguin entrar en servei al març, als voltants de Setmana Santa. Així ho van indicar fonts pròximes a la operació, a l'espera de conèixer les freqüències que FGC implantarà quan rellevi a Renfe com a operadora dels trens en aquesta línia. Els ajuntaments, per la seva part, esperen recuperar com a mínim les freqüències que tenien abans del febrer de 2012: 6 expedicions entre Lleida i Balaguer i tres entre Lleida i La Pobla de Segur.
Junt amb l'augment de freqüències, els municipis de la línia reclamen també uns horaris adaptats a les necessitats dels usuaris i que facilitin el transbord amb altres línies ferroviàries a Lleida.
Els nous trens han estat en construcció dos anys, des del 2014. Han estat fabricats per l'empresa Stadler amb un cost de 9,5 milions d'euros. Es tracta de dos convois de 50 metres de longitud amb capacitat per a 180 passatgers cada un.

Resum de la notícia que ha sortit avui en l'edició impresa del diari amb nom d'un riu pròxim a la línia.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dissabte 09/01/2016 12:33

bigcoaster ha escrit:El primer tren estarà sobre les vies el pròxim divendres
Farà recorreguts de prova aquest mes i entrarà en servei per Setmana Santa.

El primer dels dos nous trens per la línia de la Pobla estarà sobre les vies el pròxim divendres i iniciarà recorreguts de prova per que els dos convois puguin entrar en servei al març, als voltants de Setmana Santa. Així ho van indicar fonts pròximes a la operació, a l'espera de conèixer les freqüències que FGC implantarà quan rellevi a Renfe com a operadora dels trens en aquesta línia. Els ajuntaments, per la seva part, esperen recuperar com a mínim les freqüències que tenien abans del febrer de 2012: 6 expedicions entre Lleida i Balaguer i tres entre Lleida i La Pobla de Segur.
Junt amb l'augment de freqüències, els municipis de la línia
reclamen també uns horaris adaptats a les necessitats dels usuaris i que facilitin el transbord amb altres línies ferroviàries a Lleida.
Els nous trens han estat en construcció dos anys, des del 2014. Han estat fabricats per l'empresa Stadler amb un cost de 9,5 milions d'euros. Es tracta de dos convois de 50 metres de longitud amb capacitat per a 180 passatgers cada un.

Resum de la notícia que ha sortit avui en l'edició impresa del diari amb nom d'un riu pròxim a la línia.
Por fii :plas
Jo amb dos unitats veig molt just fer els 3 serveis a la pobla... pero els lleida balaguer si es podria...
Jo proposo que frequencies com el primer tren la pobla de segur lleida del mati es fes amb autocar... i el ultim tambe... fer el trajecte la pobla balaguer amb bus i alla que esperes el tren... mentres no es compri mes material...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/01/2016 13:51

Teniu idea de si les proves es farien també dissabte i diumenge? O només divendres?



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 09/01/2016 13:55

Danilleida ha escrit:Por fii :plas
Jo amb dos unitats veig molt just fer els 3 serveis a la pobla... pero els lleida balaguer si es podria...
Jo proposo que frequencies com el primer tren la pobla de segur lleida del mati es fes amb autocar... i el ultim tambe... fer el trajecte la pobla balaguer amb bus i alla que esperes el tren... mentres no es compri mes material...
Fa un temps ho vam estar comentant i jo mateix vaig fer una taula d'horaris (que no era perfecta) i es demostrava que amb dos unitats es podien arribar a fer 5 serveis diaris a la Pobla i uns quants mes a Balaguer. Evidentment, no es tindria tren de repost, així que quan toqués revisió s'hauria de llogar bus, però molt millor bus per una setmana que un tren parat gairebé tot l'any.

Metring, això ja no ho deia la notícia.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dissabte 09/01/2016 14:01

metring ha escrit:Teniu idea de si les proves es farien també dissabte i diumenge? O només divendres?
Ni idea... suposo que les proves es faran de dilluns a divendres...
Desconec on dormiran aquestes unitats... pel que he vist per aqui si dormen a lleida tenen de pagar un canon a l'adif...



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 09/01/2016 14:20

Teòricament s'havia de construir unes cotxeres a Tremp (lloc amb més possibilitats) o la Pobla. Crec que Lleida no es barallava com a opció però no en sé gaire del tema de les cotxeres. Fa un temps es va dir que ho licitarien per tenir-les acabades abans de que arribessin els trens, pel que es veu, han trobat alguna altra solució que no requereix obres. Jo no descartaria que els fessin dormir un a Tremp i un altre a la mateix estació de Lleida en una de les vies d'apartat que hi ha.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 09/01/2016 21:20

I que del manteniment i de guardar-los se'n ocupi ARMF?
Si el trens només usen la RFIG entre Lleida i la bif pk 1,935 (derivació on comença la via d'FGC) i emparant-se en el conveni vigent no hi hauria d'haver problema algun

Altra cosa seria que FGC homologui el material per a tota la RFIG i lògicament, el doti d'ASFA.



Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Diumenge 10/01/2016 11:11

Una curiositat: se sap cóm viatjaran els nous trens des de Suïssa fins a Lleida?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 10/01/2016 14:05

Per una unitat, segur que en camió. Podria arribar en uns bogies veyvey fins Lleida via ferroviaria d'ample estandard, pero ho dubto.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 10/01/2016 16:03

El poden portar directament a Lleida? Caldrà alguna mena de grua especial per a treure el tren del camió i col·locar-lo sobre les vies, oi?

La veritat és que no en tinc ni idea d'aquest procés però deu ser curiós de veure.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 10/01/2016 17:16

Cada cotxe en un camió; el mòdul central no se si necessitarà un tercer camió o anirà amb un dels cotxes i es descarrega i monta a les vies d'apartat de Lleida, que tenen tota la campa de l'ex-aparcament per maniobrar amb els camions.

O també poden optar per carregar-lo en camió fins BCN, montar-lo al Morrot o Can Tunis i remolcadet cap aquí.

Veurem que acaba passant



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Diumenge 10/01/2016 19:00

La grua pòrtic del Pla de la Vilanoveta podria servir? Seria molt interessant veure-ho!


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”