Renfe comprarà rodalies nous el 2018

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 26/04/2017 19:10

CincoDías

Renfe prepara otro ‘megacontrato’ de trenes; esta vez mercancías y cercanías
El ministro de Fomento desvela que en 2018 la compañía hará una gran oferta de transporte regional
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1447
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: ortegote » Dimecres 26/04/2017 19:42

Es que le hace Falta, sobretodo para Regionales y MD
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 723
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: adriaesc » Dimecres 26/04/2017 21:38

A veure si fan un bon lot de Regionals i envien les 447 a Rodalies! :D
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 223
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 18:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Dijous 27/04/2017 21:52

No m'esperaria molts de les compres. Crecd que les intencions són renovar els 450/451 i 446 que no pasaran de 2020. Suposo amb més Civia. Em sorten unes 100 unitats.

En MD, no se que pot pasar, pero sols se m'ocurreix renovar els 592 i 596, o ampliar els 449 amb versió AV (aquella antiga serie 140). No descarto tampoc més 121.
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 28/04/2017 21:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1010
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: SrYeri » Divendres 28/04/2017 12:34

sag470 ha escrit:No m'esperaria molts de les compres. Crecd que les intencions són renovar els 450/451 i 446 que no pasaran de 2020. Suposo amb més Civia. Em sorten uns 100.

En MD, no se que pot pasar, pero sols se m'ocurreix renovar els 592 i 596, o ampliar els 449 amb versió AV (aquella antiga serie 140). No descarto tampoc més 121.

I un nou lot de 2 pisos? Bàsicament ho dic perquè els que hi ha ara són molt lents, i hi ha alguns models que poden córrer més, a no ser que amb la reforma els tunegessin per anar més de pressa

Suposo que més Civia tampoc anirien malament, per tal de retirar els 470 de Regionals que queden i substituïr-los per 447 reformats, tot i que els 447R els haurien de modificar per augmentar la seva velocitat, ja que la velocitat a la que arriba un 447, per a Regionals no és suficient.

Tampoc descarto més 449, però per a MD. A algunes línies n'hi hauria d'haver més d'aquests.
SrYeri
N3
N3
 
Entrades: 33
Membre des de: Dilluns 28/11/2016 0:18

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: trenesrenfe123 » Divendres 28/04/2017 13:01

SrYeri ha escrit:
sag470 ha escrit:Suposo que més Civia tampoc anirien malament, per tal de retirar els 470 de Regionals que queden i substituïr-los per 447 reformats, tot i que els 447R els haurien de modificar per augmentar la seva velocitat, ja que la velocitat a la que arriba un 447, per a Regionals no és suficient.

Les 447 NO són per regionals, ni reformades ni sense reformar! A veure com hem d'entendre això... amb 447 a línies regionals, a part que és impossible cobrir les marxes a 120, la reducció de seients és molt considerable i, el més important, s'està forçant les unitats. Per això, i acompanyat al poc manteniment que reben, auguro que seran aviat com les 470: avaries constants i retirades del servei pròximament. O sigui que el que s'hauria de fer és comprar trens per mitja distància a l'estil dels 448 o 449, potents, fiables i amb molta capacitat.
trenesrenfe123
N6
N6
 
Entrades: 167
Membre des de: Dimecres 30/03/2016 20:36

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Divendres 28/04/2017 22:28

No he dit res de 447 per fer regionals. Només he parlat de les compres.
SrYeri ha escrit:I un nou lot de 2 pisos? Bàsicament ho dic perquè els que hi ha ara són molt lents, i hi ha alguns models que poden córrer més, a no ser que amb la reforma els tunegessin per anar més de pressa

Suposo que més Civia tampoc anirien malament, per tal de retirar els 470 de Regionals que queden i substituïr-los per 447 reformats, tot i que els 447R els haurien de modificar per augmentar la seva velocitat, ja que la velocitat a la que arriba un 447, per a Regionals no és suficient.

Tampoc descarto més 449, però per a MD. A algunes línies n'hi hauria d'haver més d'aquests.

El problema dels 450/451 és la dificil modificació a PMR. Els 450/451 corren més (140km/h) que els Civia (120km/h). I per capacitat... ambdues són iguals. Un Civia 465 en doble té la mateixa capacitat que el 450. La diferencia és el número de seients.

Per les 470/440 que queden, fan falta unitats més petites que les 449. Ja hi ha molts serveis que només seria passejar ferro. Les 449 són 299 places, quan amb 150-200 hauria suficient.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1010
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: trenesrenfe123 » Dissabte 29/04/2017 12:08

sag470 ha escrit:Per les 470/440 que queden, fan falta unitats més petites que les 449. Ja hi ha molts serveis que només seria passejar ferro. Les 449 són 299 places, quan amb 150-200 hauria suficient.

150-200 n'hi hauria suficient? Vine a la R16 qualsevol dia d'estiu a qualsevol hora, o qualsevol dia de l'any un cap de setmana i ja veurem què dius després. Les 447 reformades tenen prop de 190 seients i no són suficients, t'ho asseguro. A la R15 algun dia concret també passa el mateix, i a la R11 fins i tot algun MD en doble composició de 449 alguna hora concreta ja va a rebentar.

Ara el que calen són trens per regionals, potents fiables i amb seients suficients, per poder renovar la flota, treure les 447 de línies regionals i anar retirant progressivament les 470 que, pobres, cada vegada tenen més avaries ja no dónen per més...
trenesrenfe123
N6
N6
 
Entrades: 167
Membre des de: Dimecres 30/03/2016 20:36

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: El Maño amañado » Dissabte 29/04/2017 12:59

Pues yo pienso que unos trenes de doble piso a lo Sncf (de 4 coches, de los cuáles dos de ellos que sean motores) nos irían de perlas en Rodalies. Las 451 y las 450 son un poco toscas para alcanzar "x" velocidad, mientras que las del modelo francés aceleran y frenan mucho más deprisa, cosa que haría que agilizaría el recorrido.
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
 
Entrades: 357
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 11:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: fgc113 » Dissabte 29/04/2017 13:32

Hi ha molts trens regionals de doble pis d'Alstom, Bombardier i supose que més fabricants que estan circulant per línies de tota Europa i anirien de perles a la R11, la R15 fins a Reus i la R16. El problema és que es puguen fabricar amb ample ibèric.

Jo crec que una part dels 450 i 451 s'haurien de renovar interiorment per anar a eixes línies i comprar més 465 per substituir-los. O també es podrien adaptar els Civia a 160 km/h (que es pot fer, perquè estan preparades) i posar-les a regionals, tot i que no m'acaba de convéncer.

Això sí, independentment de la solució que es trobe, s'ha de fer un correcte manteniment als trens, perquè si no acabaran com les 470.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 740
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Dilluns 01/05/2017 2:41

trenesrenfe123 ha escrit:150-200 n'hi hauria suficient? Vine a la R16 qualsevol dia d'estiu a qualsevol hora, o qualsevol dia de l'any un cap de setmana i ja veurem què dius després. Les 447 reformades tenen prop de 190 seients i no són suficients, t'ho asseguro. A la R15 algun dia concret també passa el mateix, i a la R11 fins i tot algun MD en doble composició de 449 alguna hora concreta ja va a rebentar.

Ara el que calen són trens per regionals, potents fiables i amb seients suficients, per poder renovar la flota, treure les 447 de línies regionals i anar retirant progressivament les 470 que, pobres, cada vegada tenen més avaries ja no dónen per més...

Suficients, si hi ha 449 de 263 places que només carreguen 100. Salvo dies puntuals, és el que pasa a línies de Castella i Galícia. Amb material més petit, es poden desplaçar a corredors de més demanda.

Jo no esperaria flota específica per Rodalies. Renfe pensa en conjunt, i no veig compran cotxes que no pot utilizar en enlloc més.

A Rodalies calen trens de 100m amb 300 places (sumen 600 en doble composició). Els dos pisos triguen massa en descarrega. Millor un sol pis, i reforçar freqüències.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1010
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 01/05/2017 14:07

Algu pot contestar aquestes inquietuds:
Per que a França, Holanda, Suissa i Alemanya a rodalies i regionals tenen Trens de 2 pisos?
Per que alla no es tarda tant en descarrega i aqui si?
Per que aquesta fobia als 2 pisos?

Crec que els trens de 2 pisos son bons i que en aquest pais farien falta també a Regionals, no dic que a tota espanya però si en algunes linies amb velocitats de 140/160 km/h com podem veure en altres paisos d'Europa.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 723
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: trenesrenfe123 » Dilluns 01/05/2017 14:50

sag470 ha escrit:Suficients, si hi ha 449 de 263 places que només carreguen 100. Salvo dies puntuals, és el que pasa a línies de Castella i Galícia. Amb material més petit, es poden desplaçar a corredors de més demanda.

Aleshores és que mai has agafat tampoc un MD Madrid - Irún (amb 449, la majoria dels seients plens sempre) o un Alacant - Ciudad Real (també 449) o Zaragoza - Pamplona, sense anar més lluny...
trenesrenfe123
N6
N6
 
Entrades: 167
Membre des de: Dimecres 30/03/2016 20:36

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: trensmat » Dimarts 02/05/2017 10:11

ortegote ha escrit:Algu pot contestar aquestes inquietuds:
Per que a França, Holanda, Suissa i Alemanya a rodalies i regionals tenen Trens de 2 pisos?
Per que alla no es tarda tant en descarrega i aqui si?
Per que aquesta fobia als 2 pisos?

Crec que els trens de 2 pisos son bons i que en aquest pais farien falta també a Regionals, no dic que a tota espanya però si en algunes linies amb velocitats de 140/160 km/h com podem veure en altres paisos d'Europa.

A França estan els Regio N2 de Bombardier que fan els serveis de TER.

http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1413
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: El Maño amañado » Dimarts 02/05/2017 10:47

Para los servicios entre Reus/Cambrils, Tarragona y Barcelona irían genial. Ya no habría que ir de pie por el medio de los pasillos.
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
 
Entrades: 357
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 11:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: França451 » Dimecres 03/05/2017 9:20

Y lo que nos faltaba por oír... Que en un civia de 10 coches entra lo mismo que en una 450... Por eso en los especiales de Montmeló y el 11 de septiembre meten uno o dos 450s teniendo civias de 10 coches, verdad?
Curioso...

Tanto para regionales como para cercanías, los civias podéis adaptarlos a lo que queráis, pero a la red le hacen falta trenes de dos pisos, y si no los compramos, directamente somos idiotas, al margen del servicio que puedan hacer. Y lo del ancho de eje no creo que sea un problema, teniendo anchos métricos y fabricando trenes para dicho ancho sin problema.
El ancho del coche no afecta en absoluto al ancho del eje, por lo que se puede hacer perfectamente.

Lo que no me haría gracia sería: primero, que metan convoyes de cuatro coches. Actualmente tenemos composiciones de seis, porque cuatro, es evidente que no da para nada en líneas de alta capacidad.
Y segundo, que sean otra vez ordenadores andantes, como vuestros queridos civias y 449, (que cada vez que se avería el tren hay que reiniciar el ordenador porque si no, no anda...) El sistema informático no tendría que afectar en absoluto al funcionamiento de la unidad, pero parece ser que últimamente, hay una j*d*d* manía de informatizar todo el sistema central de la unidad.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 936
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: bigcoaster » Dimecres 03/05/2017 16:02

El que jo faria:
Per Rodalies:
- nous trens de 2 pisos (de 3 o 5 cotxes) amb bona acceleració i v. max de 140 km/h.
- nous civies de 5 cotxes per a fer trens de 200 metres a les línies que falten.

Per Regionals:
- nous trens regionals (molts seients còmodes, lavabos, màquines expenedores i endolls a punta pala) de 3 cotxes per a les línies R12, R13, R14 i R15 i v max de 180 km/h
- nous trens regionals de 2 pisos amb mateixes característiques que els anteriors, però amb dos pisos i de 5 cotxes per a les línies R11 i R16, que podrien anar en doble en dies de molta demanda, i dubto que faltessin places assegudes.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 809
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 16:50


Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant