Renfe comprarà rodalies nous el 2018

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 03/12/2017 20:28

Totalment d'acord. Ara per ara, amb les 14 447 són dignes succesores de les 440, encara que sigui igual.
Ja pensarem del seu succesor a partir del 2022.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1135
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 14/12/2017 22:42

Refloto que aquest fil ja que ha aparegut una notícia important sobre els futurs candidats al concurs per l'adquisició de nou material de Rodalies i Regionals de cara el 2018.

Stadler Rail ha anunciat oficialment que es presentarà al concurs per l'adquisició de nous trens que organitzarà Renfe. L'anunci s'ha fet coincidint amb el 120 aniversari de la planta d'Albuixech on han asistit les principals autoritats de la Generalitat Valenciana, així també com el mateix president de Renfe i la subsecretària del Ministeri de Foment. Segons la notícia que ha publicat el diari Expansión, el fabricant suís hauria oferit a la operadora, el FLIRT (un dels més venuts a Europa i EUA amb més de 1.400 unitats) i el WINK, nou model de la gamma que s'ha llançat recentment i que és una mescla de GTW i FLIRT, però més lleuger.

Si Stadler guanyés, la producció es faria íntegrament al País Valencià. Fora d'aquest assumpte, el concurs de la nova sèrie 115 d'FGC del qual Stadler Rail està molt ben posicionat, es podria resoldre durant les properes setmanes, així que en breu sabrem si Stadler es queda definitivament amb la nova sèrie de la línia B-V.

Amb la incorporació d'Stadler a la cursa pels nous trens de Renfe, queda ben visible que Stadler vol penetrar-se amb força al mercat espanyol. CAF i Talgo també opten el concurs, però hi han certs problemes que els podrien afectar: CAF últimament té molts problemes amb els 449/599 de Renfe que han patit moltes avaries. Els 120 tampoc es salven. I Talgo no té cap experiència més enllà de trens de llarga distància.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1918
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Dilluns 25/12/2017 19:05

De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1135
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 25/12/2017 20:45

sag470 ha escrit:De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.


La verdad es que he entendido muy poco de lo que nos quieres explicar, Yo lo siento no se si es que no pillo tu ironia o tu intencion real con esta contestacion, pero las series de trenes a substituir como las 435, 436 perdoname pero las entiendo como material ya retirado.
Si puede aclarar el tema de las series que dices para Asturias y Cantabria te estare agradecido.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 836
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: fgc113 » Dilluns 25/12/2017 21:01

ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:De los planes de cercanías se puede extraer por donde irán los tiros.

Asturias:
- 10 nuevas unidades, 6 para renovar y 4 para ampliar. Se supone que relevarán los 435.
- Transformación de los 526 a GNL, si es favorable.

Cantabria:
- 28 nuevas unidades para renovar los 438, 524 y 436. Supongo que los 436 pasarán a Bilbao.
- Sustitución de las 4 S470, seguramente por 449 procedente de otras bases.
- Ampliación de 2 unidades de Cercanías, seguramente procedente de otros nucleos.

Valencia:
- Renovación de 27 unidades (9 de cercanías y 18 de media distancia). Los 9 cercanías son los 9 592 que supongo que serán sustituidos por Civias y trenes hibridos para Utiel. Los 18 media distancia, los 592 supongo que seran trenes hibridos para Alcoi y los 470 por 449 de otras bases.
- Ampliación de 4 unidades de cercanías. Supongo que serán Civia de otras bases.
- Finalización de la transformación a PMR de los 447.
Alacant:
- Sustitución de 15 unidades de Cercanías y 6 de ampliación. Se sustituye los 592, y supongo que estarán incluidos los 10 nuevos Civia bitensión.


La verdad es que he entendido muy poco de lo que nos quieres explicar, Yo lo siento no se si es que no pillo tu ironia o tu intencion real con esta contestacion, pero las series de trenes a substituir como las 435, 436 perdoname pero las entiendo como material ya retirado.
Si puede aclarar el tema de las series que dices para Asturias y Cantabria te estare agradecido.
Saludos.

Es la numeración de algunas unidades eléctricas desde la desaparición de FEVE.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 849
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

FEVE

EntradaAutor: Javi M » Dimarts 26/12/2017 14:30

fgc113 ha escrit:Es la numeración de algunas unidades eléctricas desde la desaparición de FEVE.


Gràcies per l'aclariment! A mi també m'havia provocar un curtcircuit mental el missatge.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1519
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: ortegote » Dimarts 26/12/2017 16:13

fgc113 ha escrit:Es la numeración de algunas unidades eléctricas desde la desaparición de FEVE.


Bones,
Molt bé ara si queda clar i veig que no he sigut l'unic.
Gracies per la resposta.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 836
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Dimarts 26/12/2017 22:00

Exactament, em referia a les serie 3500 de Feve, les 3600 i les 2400. Les transformacions a Gas Natural Liquat són sobre les 2600 de Feve.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1135
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant