Màxima varietat d'unitats en una línia de metro?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

A partir d'ara, només 9000?

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/08/2008 12:18

Respecte als 9000, crec que n'hi posaran si passa a ser l'única sèrie d'ample UIC que sigui lliurada a TMB en els propers anys (L3 Trinitat Nova, L5 Vall d'Hebron, L9, etc.) Així, abaratirien costos, però no sé com està el tema per a gestionar tantes sèries en una sola línia (formació, característiques tècniques).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 29/08/2008 16:21

Sr Miquel, potser tens rao en que faltaran trens, pero en que hi han 18 3000 aixo no es aixi, son 17 3000, recordo que cuan va passar l'accident de vall d'hebron, un tren va estar desballestat,millor dit, part d'un i part de l'altren no dic quines series eran, perque no les recordo, pero se que son 17 trens 3000.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 29/08/2008 17:14

No es cert, al accident van col·lisionar el 3013-3016 i el 3033-3036, arran d'aquell fet FMB, va decidir o tenia en ment reformar els 3000. Per fer-ho van desglossar el tren en 2 dels 10 cotxes implicats, els 5 del centre (els més tocats) van ser 1 i dels altres 5 en van fer 1, ja que no van estar gaire danyats.
La composició 3013-3014-3035-R3309-3036 va ser retirat amb camió cap al Triangle per guardarlo, l´altre unitat va ser la 3033-3034-3015-3304-3016, la van retocar una mica i va tornar a córrer.
Tradinsa, es va ocupar de la Reforma de trens, i es va endur el 3000 accidentat a Lleida, i fins al Gener-Febrer del 2007 no va arribar al Triangle, un cop muntat el van pintar i el van dur a Sant Genis, allá va estar uns mesos en proves, ja que donava molts problemes (jo hi era present a la cotxera), peró fins al Juliol no va sortir a córrer.
Amb aixó es va evitar perdre un tren 3000.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/08/2008 17:28

Per tant, hom pot deduir que surt més a compte reparar i reformar un tren, i més tenint en compte que alguns cotxes van quedar ben tocadets, que no pas comprar-ne un de nou, ni que sigui afegint-ne un més en una comanda prevista amb anterioritat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 29/08/2008 17:40

Guigui ha escrit:Per tant, hom pot deduir que surt més a compte reparar i reformar un tren, i més tenint en compte que alguns cotxes van quedar ben tocadets, que no pas comprar-ne un de nou, ni que sigui afegint-ne un més en una comanda prevista amb anterioritat.
Depèn. Si li has donat un manteniment mínim durant el temps i als 10 anys fot més pena que altra cosa, sí que surt a compte comprar-ne un de nou. A més, que a efectes comptables no comptabilitza el mateix adquirir un tren nou per a substituir amb sols una amortització de 10 anys, que una reforma dels que ja circulen.
victorcasta l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 29/08/2008 20:07, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 29/08/2008 20:01

Miquel ha escrit:No es cert, al accident van col·lisionar el 3013-3016 i el 3033-3036, arran d'aquell fet FMB, va decidir o tenia en ment reformar els 3000. Per fer-ho van desglossar el tren en 2 dels 10 cotxes implicats, els 5 del centre (els més tocats) van ser 1 i dels altres 5 en van fer 1, ja que no van estar gaire danyats.
La composició 3013-3014-3035-R3309-3036 va ser retirat amb camió cap al Triangle per guardarlo, l´altre unitat va ser la 3033-3034-3015-3304-3016, la van retocar una mica i va tornar a córrer.
Tradinsa, es va ocupar de la Reforma de trens, i es va endur el 3000 accidentat a Lleida, i fins al Gener-Febrer del 2007 no va arribar al Triangle, un cop muntat el van pintar i el van dur a Sant Genis, allá va estar uns mesos en proves, ja que donava molts problemes (jo hi era present a la cotxera), peró fins al Juliol no va sortir a córrer.
Amb aixó es va evitar perdre un tren 3000.
correcte en tot. El primer 3000 reformat va ser l'accidentat.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”