Trens descapotats, a on en posarieu?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon

On us agradaria un tren descapotat?

Metro BCN
1
3%
FGC Vallès
3
9%
FGC Llobregat-Anoia
4
12%
FGC La Pobla de Segur
9
27%
Tram
5
15%
Renfe Rodalies
5
15%
Renfe Llarga-Mitjana Distància
3
9%
AVE Altres (Expliqueu)
3
9%
 
Vots totals: 33
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22850
Ubicació: Fabra i Puig

Trens descapotats, a on en posarieu?

Entrada Autor: metring » Dijous 02/05/2019 16:17

Veient l'experiència de l'U-Bahn descapotat amb sostre de vidre del què se'n parla a https://transport.cat/viewtopic.php?f=4 ... at#p224267, o del Tren Groc o el del Ciment on hi han cotxes així, a Twitter parlem de la possibilitat de què un metro de Barcelona tingués un tren aixi https://twitter.com/transportcat/status ... 4000522241. Aquí ampliem possibilitats i encetem enquesta sobre a on us agradaria a vosaltres que haguessin trens sense sostre.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23395
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/05/2019 17:11

Mode cínic on:
Per a veure el sostre del túnel dels trams soterrats, voleu trens amb sostre de vidre...?
Mode cínic off.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22850
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/05/2019 17:22

Guigui ha escrit:Mode cínic on:
Per a veure el sostre del túnel dels trams soterrats, voleu trens amb sostre de vidre...?
Mode cínic off.
Bé, segons on tindria el seu interés, com per exemple per veure Correos, i apa que no hi ha gent que es posa al davant o darrere dels trens automàtics per mirar el túnel!



Avatar de l’usuari
Ganz
N6
N6
Entrades: 313
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Ginebra

Entrada Autor: Ganz » Dijous 02/05/2019 17:27

He votat La Pobla de Segur i Altres.
Quins són els altres?

1-Cremallera de Montserrat. Crec que l'experiència paisatgística del trajecte és suficientment interessant com per posar un tren descapotat. Amb Núria, per desgràcia, ho veig menys clar.
2-Línia de Ripoll fins a Puigcerdà. Per les mateixes raons per les quals he votat la línia de la Pobla. També és cert que, en aquest cas, hauria pogut votar "Rodalies".

He tingut dubtes amb el tram entre Figueres i Portbou, on crec que un cotxe descapotable a l'estiu no faria nosa, però no n'estic massa segur. No la he pas votada.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 796
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 02/05/2019 18:02

Jo ja em conformaria al metro línies 1, 2, 3, 4 i 5 es pogués veure el túnel com abans amb els cotxes 100, 300 i 400.



Avatar de l’usuari
davroca5
N7
N7
Entrades: 551
Ubicació: Pròxima estació: Can Boixeres
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 02/05/2019 20:30

En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22850
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/05/2019 10:25

davroca5 ha escrit:En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.
Els van treure? Absurd!



Avatar de l’usuari
davroca5
N7
N7
Entrades: 551
Ubicació: Pròxima estació: Can Boixeres
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Divendres 03/05/2019 11:18

metring ha escrit:
davroca5 ha escrit:En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.
Els van treure? Absurd!
Sí. Quan es va inaugurar la línia els remolcs de passatgers que s'utilitzaven eren descapotats, però pocs anys després els van transformar i van afegir-los la coberta de tel·la. Si a un ferrocarril turístic no funcionen els trens descapotats, imagineu a un ferrocarril "convencional"... :x

Imatge

Imatge


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1198
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 03/05/2019 11:29

Bones,

Nomes al cremallera de Montserrat.
Salutacions



Avatar de l’usuari
Ganz
N6
N6
Entrades: 313
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Ginebra

Entrada Autor: Ganz » Divendres 03/05/2019 12:30

davroca5 ha escrit:
metring ha escrit:
davroca5 ha escrit:En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.
Els van treure? Absurd!
Sí. Quan es va inaugurar la línia els remolcs de passatgers que s'utilitzaven eren descapotats, però pocs anys després els van transformar i van afegir-los la coberta de tel·la. Si a un ferrocarril turístic no funcionen els trens descapotats, imagineu a un ferrocarril "convencional"... :x

Imatge

Imatge
És que aquest tipus de coses no funcionen com un interruptor d'on/off :roll:

Al mateix Tren Groc no existeixen composicions únicament de cotxes descapotables, sinó que els passatgers disposen de la opció d'asseure's dins d'un Z 100 o bé disfrutar de la Banyera...

No crec que hagués costat massa adoptar aquesta decisió amb el Tren del Ciment, especialment tenint en compte el fet que el ferrocarril anava a inaugurar-se amb dos cotxes de fusta coberts, avui estacionats sense ús al Clot del Moro.



Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2529
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 03/05/2019 14:10

Al tren del Ciment es van convertir, com ja s'ha dit, els cotxes descapotats en cotxes jardineres.

A altres ferrocarrils, no se si seria convenient descapotar cotxes en línies dotades de catenària. Sí que estic a favor de les finestres practicables, panoràmiques i sostres transparents, però sabent com van les coses en aquest país, deixar a l'abast dels viatgers la catenària no sé si seria recomanable.

Salut !!


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Miquel
Administrador
Entrades: 4158
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 03/05/2019 18:26

Hi ha pas cap lloc del món amb cotxes descapotats sota catenària? :?:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 05/05/2019 18:06

Jo faria un tren descapotat des de Barcelona Estació de França fins Mataró peró nomes per Primavera i Estiu.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”