Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 20:33

Serie600 ha escrit:Hola:

Repeteixo:

Farem algo o ens continuarem tocant els "choppers" i plorant?. Ho dic en serio.

La 1001 - 1004 ja no la pillarem, pero podem fer algo encara. Cartes als diaris, jo que se. Pero si es pensan "polir" totes les mils i no intentem res.....

Sal.lutacions:

Serie600
Doncs sí, seria questió de moure's, com també amb el cas de Liceu...però com a particulars ja dic jo que no fem res, aquesta es la p***da...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Marc Font Escales
N4
N4
Entrades: 47

Entrada Autor: Marc Font Escales » Diumenge 19/02/2006 21:44

Doncs sí, seria questió de moure's, com també amb el cas de Liceu...però com a particulars ja dic jo que no fem res, aquesta es la p***da...[/quote]


De totes maneres, els 1100 que hi han a la L-4, encara els queda molt temps abans de ser desballestats,no?
Quan vindran els nous trens per a la L-4?


Esport

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 19/02/2006 21:47

Marc Font Escales ha escrit:
De totes maneres, els 1100 que hi han a la L-4, encara els queda molt temps abans de ser desballestats,no?
Quan vindran els nous trens per a la L-4?
A la L4 també estan arribant, no son lo mateix 1000 que 1100, pero aviat també direm adeu als 1100,
canviaré el meu avatar per ells, declaro 3 dies de dol per a la primara unitat destruida



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Diumenge 19/02/2006 23:00

Que color os gusta más?
Fitxers adjunts
serie 1000.JPG
serie 1000.JPG (83.01 KiB) Visualitzat 4689 cops



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 23:05

Carlos L´H ha escrit:Que color os gusta más?
Tots.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 19/02/2006 23:07

el primer i ultim, el mitjà no m'agrada



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Diumenge 19/02/2006 23:21

El ultim :!:


Amant de les 1000

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 19/02/2006 23:25

Loyster ha escrit:El ultim :!:
El ultim?? el de "Blaus original" o el blanc? especifiqueu siusplau



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 23:27

Ferrovi ha escrit:
Loyster ha escrit:El ultim :!:
El ultim?? el de "Blaus original" o el blanc? especifiqueu siusplau
El blanc no seria el primer??? Que de petits no us posaven "Barrio Sésamo"? Que et vas perdre el capítol dels ordinals?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 19/02/2006 23:28

pero el primer que va tenir o el primer de la columna??? modernitzat, has vist els lunis ? :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 19/02/2006 23:33

L'últim que surt, sino diria el blanc...

P.D.: Bo-na-nit, a-nem-totsa-dor-mí, els lunis-i-els-nens us-di-em-boo-na-niiit...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 20/02/2006 4:49

Fem quelcom o què? Podriem començar per reunir propostes en un post, d'aquest que no cauen (xinxeta vaja), si es cert que algú de TMB llegeix aquest i d'altres fòrums, seria una bona forma de començar.

Un cop decidida la proposta, posarla en marxa. No se, entre tots nosaltres deu haver experts en moltes coses, no? Podem donar amb l'idea més llògica, la que tingui més provabilitats d'èxit.

Em fot lo del 1001-1004, pensava que podria ser l'escollit :'(

Va!

Vox



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/02/2006 9:36

bé....jo em conformo amb que preservin l'últim que quedi en funcionament, visto lo visto sort tindrem si en guarden algun, sigui on sigui.


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/02/2006 9:46

WARNING, FIREMAN'S IDEA

pensem, un MA són 32.600 kg+ un MB són 31.610kg, a quant deu anar la xatarra així en brut? 5 cèntims com a molt? seríen 3188 euros + iva per un MA+MB complet, si algú té lloc jo poso 10 euros ja mateix :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 22/02/2006 1:42

Hola:

Fer, fer, el que es diu fer, crec jo que bastants coses. D'entrada "matxacar" a cartes als diaris explicant a les corresponents "Cartas al Director" del que vol fer TMB amb aquestas unitats. De la "passivitat" i manca de respecte envers al'historia ferroviaria metropolitana d'aquesta ciutat, de que a diferencia d'altres ciutats, no tenim un museu del transport digne d'aquest nom, de que a diferencia d'altres ciutats el material "vell" no es conserva en estat de funcionament per esser utilitzat en cas de necessitat, de que malgrat les inevitables pujadas anuals de tarifas no millora el servei.

S'ha de concienciar i informar a la gent que aquestos trens no son "ferralla inutil". Que encara poden donar servei, si ja no de manera continua com fins ara, pero be si que es poden tenir de reserva com a d'altres ciutats. S'els ha d'explicar que aquestos trens forman part de l'historia d'aquesta ciutat com poden esser els fanals del Passeig de Gracia o la Font Magica de Montjuic. S'ha d'explicar que en altres paissos i ciutats tenen un museu del transport a l'igual que pot haver-hi un musseu normal i corrent.

D'altra banda -se que aixo sonara bastant fort- constituir-nos (o com collo li volgueu dir) en alguna mena d'asociacio pro-presservacio del transport public. Recordeu que en altre fil per aqui al Forum vaig comentar el cas dels tranvies de Djurgarden a Estocolm, que son conduits i mantenits per una associacio particular, be, es un exemple.

"Agobiar" fins el limit i mes enlla als responsables de TMB perque ens donin una resposta envers aquest tema i aconseguir un compromis per escrit de que com a minim una composicio sencera de 1000's es conservara -si ja no en el seu estat original, que seria dessitjable, com a minim en el seu estat actual, que sia dit de pas no m'agrada gens- en estat de conservacio i de circulacio en events especials i assenyalats.

No podem creuar-nos de mans i deixar que continuin destrossant el patrimoni historic ferroviari d'aquesta ciutat com estan fent fins ara. Hi han calers per viatjets i firas del Sr. Serrels, doncs que tambi n'hi hagin per aquest tema.

Al reglament de TMB diu mes o menys (llegit a corre-cuita al bus): "Aquest vehicle es propietats dels usuaris". I crec que com a "propietaris" -de fet l'estem pagant amb els nostres abonaments i bitllets- demanem una mica de respecte cap aquestos vehicles i la seva part d'historia d'aquesta ciutat.

Tornara a passar el mateix que va passar en temps del infaust Porcioles (Deu el perdoni, que jo no el perdonare mai) que es van desballestar i perdre tots -o gairebe- els tramvies de Barcelona?. Deixarem que aquest aprenent d'alcalde -amb el vist i plau dels capitostes de TMB- faci el mateix?.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 22/02/2006 14:05

Opino, que ens em de vellugar i fer algu, aconsegir que com a minim ens quedi el primer tren, o sigi: 1001-1002-1301-1003-1004, ja que per la meva part els 1000s son els trens a qui mes estimu, aprecio, fet molts kilometres amb ells, per anar a cole, a treballar, etc.......... No ens podem quedar de braços creuats i veure com esl xafen i d'aqui 10, 20, 30 anys espxlicar i havien uns trens........... ens em de bellugar i d'aqui 10, 20, 30 anys poger viatjar amb un d'ells els Diumenges, i recordar la nostra juventut en aquells trens.

Salut!

SERIE 1000 METRO FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/02/2006 14:35

Jo opino que alguna d'aquestes iniciatives s'ha de portar a terme, i com més ben pensada millor. En aquest sentit, sembla que la situació del 1001-1002-1301 recomana deixar de pensar-hi, perquè si ens capfiquem amb aquest, em temo que tindrem una gran frustració, i ben aviat (a menys que TMB surti amb la notícia bomba de que l'estan desmuntant per restaurar-lo al seu estat original...)

Comencem per alguna banda: qui pot responsabilitzar-se de la confecció d'un dossier ben fet?

Segona qüestió (es pot fer en paral·lel): qui pot recopilar informació (verídica, no del tipus "em sembla recordar que") sobre aquests casos d'empreses de transport públic del món (o europees) que conserven trens antics com a vehicles de reserva?

Tercera qüestió: recopilar informació sobre llocs d'Europa on es conserven trens del Metro històrics, i en quina situació es troben. Començant pels més coneguts: Londres en el museu de Covent Garden i en Acton Town, París utilitzant-los fins i tot per visites a la xarxa com s'ha parlat fa poc, Budapest amb el seu petit però encantador museu...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 22/02/2006 18:53

Hola:

Algu amb "labia y palique". Jo proposso a en SantFeliuenc. L'ha demostrat varies vegades que parlar i expossar arguments s'n surt sobradament. Crec que com a Portaveu faria un molt bon paper. Aixo si ell no te cap inconvenient.

Ciutats que tenen museu (si, punyeta, em faig pessat.... engegeu-me a la caqueta): Estocolm. Es poden fer fotos (em vaig donar compte tard, imperdonable), tenen vehicles de tots tipus a l'abast de la ma. Adreça http://www.sparvagsmuseet.sl.se/ (ho sento, esta en suec, a banda que es bastant "minsa"). El metro d'Estocolm ( http://www.t-banan.se/ ), com ja he comentat en altre seccio del forum, a banda dels trens nous tambe hi tenen les unitats vellas en perfecte estat de funcionament i de circulacio, no es extrany agafar-ne alguna en cas de gran afluencia per reforçar el servei. La empressa que porta els transports publics d'Estocolm http://www.sl.se/ . El tramvia de Djurgarden, com ja he comentat mes d'una vegada, es una associacio privada (amb cert suport institucional i d'empresses) que en dates senyalades treuen a circul.lacio els tramvies que van circular en el seu moment a la ciutat http://www.ss.se/djurgardslinjen/ss_en.php .

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 22/02/2006 22:42

Podriem quedar un Disabte al matí per fer un petita excursió per la linia 5.
Pla que e pensat:

11:00 Trobada a l'andana de l'estació d'Horta.
11:15 Agafar un 1000, fins a Can Boixeres, investigar, fer fotus desde els turons que hi han pel voltant que se de punts bons per fer fotus.
En acabat agafar un altre 1000 fins a Cornellà, i un cop allà agafar un altre 1000 i fins a Horta. Fí de viatge.

Que us sembla?
Seria com una mena de despedida de 1000ls entre amans de 1000ls.
Els 1000ls su mereixen un despedida així, amb amistat i amans d'ells.

Salut!
Serie 1000 metro FOR EVER!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/02/2006 23:09

Molt maca la idea, però jo penso que estaria millor fer-ho quan donin de baixa l'últim (la despedida com a tal, perquè d'excursions es poden fer tantes com es vulguin)

Tot sabent que els queda pràcticament un any, es pot contactar amb temps, amb TMB.

Això sí, per tenir possibilitats d'èxit, millor si ho fa una associació que un particular.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”