Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 25/02/2006 11:46

Tot seria formar l'associació que volem formar amb uns companys meus, que teniem pensat que es diges: Asosiació d'amics als transports de Catalunya. Si algu si vol apuntar, la podriem tirar endevant, i ja tindriem lapollo de una Asosiació. Pel que fa el cobert per posar el 1000, aixó s'hauria de fer posteriorment, primer gastar els calers en la compra dels M i despres el tranposrt, i cuan ja ens agesim refet economicament parlant fer el cobert.
A i a casa no el vull posar, numes cal que familia teva hagin sigut pagesos, i ja tens espai, almenys jo disposu de un prat al cual ja no si cultiva res, que es on jo havia pensat per posar els M.

Salut!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/03/2006 0:35

Aquesta tarda m'he creuat amb el tren 1085-1088 a Diagonal. M'ha cridat l'atenció que al remolc (R-1322) li faltava una de les plaques amb el número de cotxe.

Podria ser que fos el següent en anar a desballestament, i l'hagin tirat enrera per l'incident del tren de l'altre dia? O podria ser que algun espavilat hagi començat ja la seva col·lecció particular de records.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 16/03/2006 3:35

Hola:
Serie-1000-metro ha escrit:Tot seria formar l'associació que volem formar amb uns companys meus, que teniem pensat que es diges: Asosiació d'amics als transports de Catalunya. Si algu si vol apuntar, la podriem tirar endevant, i ja tindriem lapollo de una Asosiació. Pel que fa el cobert per posar el 1000, aixó s'hauria de fer posteriorment, primer gastar els calers en la compra dels M i despres el tranposrt, i cuan ja ens agesim refet economicament parlant fer el cobert.
A i a casa no el vull posar, numes cal que familia teva hagin sigut pagesos, i ja tens espai, almenys jo disposu de un prat al cual ja no si cultiva res, que es on jo havia pensat per posar els M.

Salut!
Pots comptar amb mi. Ho dic seriossament.

Va nois. Qui mes s'apunta?. Es un troç d'historia "viva" i palpable. Que no sigui per nosaltres.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/03/2006 9:46

Fran-Ikarus ha escrit:Aquesta tarda m'he creuat amb el tren 1085-1088 a Diagonal. M'ha cridat l'atenció que al remolc (R-1322) li faltava una de les plaques amb el número de cotxe.

Podria ser que fos el següent en anar a desballestament, i l'hagin tirat enrera per l'incident del tren de l'altre dia? O podria ser que algun espavilat hagi començat ja la seva col·lecció particular de records.
avui he agafat aquest mateix tren que dius, i al 1085 li falta també la placa de la banda "mar" per entendrens.

a tot això, no creieu que seria una bona idea fer un seguiment dia a dia dels mils que anem agafant i per tant estan vius encara? ho dic per anar fer-nos l'idea de quins sobreviuran i quins van caient.

començo:

20-3-2006: 1086-1085, el 1085 li falta una placa.


(no se la resta de composició, i segons el llistat del Theo estan els cotxes a l'inrevés amb el 1086 en cap, jo l'he agafat amb el 1085 en cap, així que no m'arrisco a dir quins eren la resta de cotxes)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 20/03/2006 10:56

Pot ser bona idea; d'aquesta manera, si no ens assabentem de les dates exactes de baixa dels trens (que segur que algú amb coneguts a TMB podria fer-ho), sempre tindrem l'última data en que algú del fòrum va veure'l, per orientar-se.

Caldria, suposo, algú que enceti un tema, i es comprometi a anar actualitzant cada pocs dies una llista al primer missatge, amb els avistaments. Mmmm... a què em sóna, això? :mmm

Pel que fa a les plaques, anem atents a eBay... Seria maco esbrinar la manera d'aconseguir (legalment) alguna dels trens donats de baixa. Les estarà guardant TMB? Estaran emmagatzemades amb les restes de la sortida de Liceu?

A mi personalment m'encantaria aconseguir (d'aquí uns anys) la del M-1111 ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/03/2006 11:17

va, que algun moderador s'animi a obrir el tema :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 20/03/2006 15:14

Si encara queda alguna 1100 a la L5, hem de suposar que en uns 2 anyets o menys, la L4 tindrà 1-2 trens més, no? Vull dir que tornarien a la L4 enlloc de ser eliminades doncs no son 1000!

Vox



juanka440
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: juanka440 » Dilluns 24/07/2006 22:06

Hola!

Aqui teniu un parell de fotos del ultim mil desguassat per el moment a les cotxres de Can Boixeres:
Fitxers adjunts
Imagen 6305.jpg
Aquet cotxe segurament dema sera desguassat.
Imagen 6305.jpg (154.7 KiB) Visualitzat 6189 cops
Imagen 6308.jpg
Restes de un cotxe.
Imagen 6308.jpg (143.76 KiB) Visualitzat 7236 cops



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 25/07/2006 17:42

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Però per què penges això aquí...No veus que tenim sentiments?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 25/07/2006 17:44

Serà qüestió d'anar cap a Can Boixeres i preguntar per les plaques...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/07/2006 23:21

victorcasta ha escrit:Serà qüestió d'anar cap a Can Boixeres i preguntar per les plaques...
A veure que em dieun demà o divendres al Servei d'Atenció al Client de TMB...Em sembla que al final hauré de moure el meu cul i veure qui collons em donarà una placa d'aquestes. Us comento que el meu objectiu, però, és aconseguir-ne més d'una per poder repartir-les entre els insignes membres d'aquest fòrum. :D

Per cert, el tren de la foto avui és un munt de ferralla, que he fotografiat avui... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 29/07/2006 11:13

Ui, les plaques!

Dins de T.M.B, les plaques dels 1000ls, van molt buscades, u tindreu bastant cru, nosaltres em aconsegit 1 a trabes de l'associació, tambe em aconsegit focus, planxes dels interruptors de la cabina, tambe aparatus de alarma, etc.....

Salut!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 29/07/2006 11:17

A per cert, mes amunt algu deia que el 1085 li falta una placa, es la que tenim nosaltres!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 29/07/2006 12:24

:o :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 29/07/2006 14:36

Serie-1000-metro ha escrit:Ui, les plaques!

Dins de T.M.B, les plaques dels 1000ls, van molt buscades, u tindreu bastant cru, nosaltres em aconsegit 1 a trabes de l'associació, tambe em aconsegit focus, planxes dels interruptors de la cabina, tambe aparatus de alarma, etc.....

Salut!
Ui, ui, ui, que em veig parant un sèrie 1000 amb l'alarma a Can Boixeres per arrencar-li amb una radial una placa...I després sortint per cames per un foradet practicat a prop dels horts urbans que hi ha a la zona... :twisted:

Em conec l'entorn d'aquesta estació i de les seves cotxeres como la palma de mi mano. 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 31/07/2006 13:09

Serie-1000-metro ha escrit:Ui, les plaques!

Dins de T.M.B, les plaques dels 1000ls, van molt buscades, u tindreu bastant cru, nosaltres em aconsegit 1 a trabes de l'associació, tambe em aconsegit focus, planxes dels interruptors de la cabina, tambe aparatus de alarma, etc.....

Salut!
doncs si us sobra alguna cosa.... :D

per cert, ja podrieu haver agafat una placa d'un tren que no estigués en circulació :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 31/07/2006 13:51

Crec que aquet tren fa anys que circula sense una placa, perque la que tenim nosaltres deu fa uns 15 anys que la tenim, es mes nosaltres encara lña tenim sense la trans formació al Català.

Salut!


Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 31/07/2006 23:40

Doncs jo diria que fins aquest any no havia vist mai cap 1000 sense placa...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/02/2007 22:57

Pos eso, com ha dit en Frank-Ikarius, pujo aquest fil per anunciar que es farà passeig d'acomiadament dels 1000, segons fonts de TMB de la visita del Triangle. Encara no se sap la data exacta de l'event.

P.D.: Frank, era aquest el fil? :P



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 04/03/2007 20:41

seguim-ho... seguim-ho...ja veureu com que s'ens passara....



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”