Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 23/02/2006 9:48

Algú sap d'algun punt des d'on es vegin totes les vies (o la major part) de Can Boixeres?
Serie-1000-metro ha escrit:1000ls
"Mills"?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dijous 23/02/2006 12:14

Mortadel·lo ha escrit:WARNING, FIREMAN'S IDEA

pensem, un MA són 32.600 kg+ un MB són 31.610kg, a quant deu anar la xatarra així en brut? 5 cèntims com a molt? seríen 3188 euros + iva per un MA+MB complet, si algú té lloc jo poso 10 euros ja mateix :D
nomes necessitem 20 ó 30 metres de via i un cobert.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 23/02/2006 12:16

marcel ha escrit:
nomes necessitem 20 ó 30 metres de via i un cobert.
vale, i qui ho té? el museu de tmb? xD

:'(


ES PELIGROSO ASOMARSE

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dijous 23/02/2006 12:23

Mortadel·lo ha escrit:
marcel ha escrit:
nomes necessitem 20 ó 30 metres de via i un cobert.
vale, i qui ho té? el museu de tmb? xD

:'(
Si s'ha de confiar amb la cara romantica del senyor tmb ho tenim clar...



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 23/02/2006 22:54

Hola:

Les cotxeres de Borbo, els mitics "Los Quince" hagues estat un lloc, al meu veure, collonut per montar el museu. Centric, a prop d'una estacio de metro (nomes hagues calgut habilitar un acces a l'interior cap a vies per que el material mobil pogues sortir a l'exterior) i amb l'historia que tenia aquella part de Barcelona. Al marge de que alla ja hi havia "certa" infrastructura que amb una mica de enginy i remodelacio, hagues permes crear un petit museu. Pero ves.... segur que alla algu hi tenia "certs interessos" economics i -una vegada mes- TMB sense cap escrupul ni vergonya ha engegat a pastar fang una part de l'historia del transport public d'aquesta ciutat.

Lutxana tambe podria ser un bon lloc (crec, desconec la zona, corregiu-me si m'erro) per hablilitar i crear un museu del transport.

Si fem treballar les neurones (cosa que en aquest forum funciona sobradament be) crec que "cualsevol" cotxera (per dir una al.leatoriament i sense molt coneixement del lloc: Can Boixeres o Bordeta) convenientment adecentada i habilitada podria servir. Estaria ben comunicada per arribar en transport public i a sobre tambe a nivell "llogistic" en el tema de que hi accedis el material mobil que passes a formar part.

Potser he dit una colla de bajenadas sense solta ni volta, fruit d'algu que no coneix a fons com la majoria de vosaltres, tots els entrellats del metro d'aquesta ciutat. Pero penso que amb una mica de voluntat i ganes (que aixo hi manca pero molt a TMB) no costaria molt.

Sal.lutacions:

Serie600
Serie600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 23/02/2006 23:02, en total s’ha editat 1 vegada.



Marc Font Escales
N4
N4
Entrades: 47

Entrada Autor: Marc Font Escales » Dijous 23/02/2006 22:58

Si es conserva algún 1000, cosa que dubto, el podríen reformar al seu estat original, no?
:x :x :x


Esport

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 23/02/2006 23:07

Hola:

Home, no crec que costes molt. Si ben be amb les peces originals penso que impossible, pero a l'existir fotos i documentacio, fer quelcom semblant a l'original no crec que costes molt.

D'entrada l'esquema original blau, els "mandos" del senyor "obreportes" (per mi mitic :D ), la maneta original de l'aparell d'alarma.....

Pero coneixent la manca d'escupuls i respecte cap a la seva propia historia "transportil" de TMB, ja ens podrem donar "con un canto en los dientes" si aconsseguim salvar alguna unitat o un convoi sencer.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 23/02/2006 23:09

Hola, gent.

Lamentablement el trist dia es veu que va arribar ahir.

Ho he penjat en un tema del fòrum de Proves, perquè potser hi haurà gent que s'estimarà més no mirar-se la foto. Si és així, amb no anar-hi i no obrir-lo n'hi haurà prou.

Per desgràcia, tot i que jo sóc de la broma, aquest cop no ho és pas :(
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?p=18916#18916


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 23/02/2006 23:29

Pel que diuen a Trensim, el cotxe d'aquestes imatges és el 1021 (és el que anava enganxat al 1001-1002-1301?)

I que "demà" (per avui?) li tocava tanda al 1001 :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 24/02/2006 11:33

on son fetes les fotos del 1000 fet xatarra?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 24/02/2006 11:46

Imagino que a Can Boixeres, on deia l'aarongilp que estaven fetes les que van penjar diumenge a Trensim.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 24/02/2006 13:43

jo se punts del cual es veu tot, o casibe tot Can Boixeres, Cotxera, Nau de material de manteniment, nau de material historic i linia. si algu li interesa, quedem un dia i anem, (pero amb metro, re de anar amb cotxe, em d'aprofitar l'ultim any de vida dels 1000ls).

Salut!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 24/02/2006 13:53

Però que sigui en Cap de setmana. No serà desde la banda del túnel direcció Can Vidalet ??? Des dels matolls del costat del camp de futbol del UD Can Serra , gairebé Esplugues. Perque llavors l'excursió és de matxet i "fiambrera de tortilla" i "carn arrebossada".



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 24/02/2006 13:55

si, es aquell costat, pero caminant son 5 minuts.
Jo demà Dissabte mi arrivare un moment.

Salut!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 24/02/2006 13:59

Jo m'apunto, però prefereixo anar-hi caminant, ja que per anar-hi en metro he de retrocedir uns minuts fins a Sant Ildefons i no em surt a compte :P


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 24/02/2006 16:15

Us proposo de mantenir aquest nou fil
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=2204
"limpio de polvo y paja", per les idees, més o menys esbojarrades, que vagin sortint sobre la preservació d'algun tren de la sèrie 1000.

I aquests altres, per les notícies que siguin purament de comiat dels cotxes que van sent desballestats, avistaments sobre els que van quedant, etc.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 24/02/2006 16:20

Jo tinc espai per posalo, u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.

Salut.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 24/02/2006 16:26

Serie-1000-metro ha escrit:Jo tinc espai per posalo, u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.

Salut.
Jeje, si, ja veig un M lligat al Marbella per una carretera de corbes...

Fora conyes, el que deia un altre forumaire, és que lloguessis un camió gòndola per portar-lo. Es podria fer una col·lecta, jo hi posaria algun caler, si fes falta. Això sí, amb la condició de poder-lo visitar... :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 25/02/2006 0:41

Serie-1000-metro ha escrit:Jo tinc espai per posalo, .
Jurl, si que tens un pis gran :D
Serie-1000-metro ha escrit:u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.
Jo t'ajudo amb el meu 1200 per darrera. Entre els dos sumem 100CV xD

Seriosament: parlar, tot es pot parlar... però conservar un tren no és només tenir el lloc. Cal que el lloc estigui protegit, això és primordial, perquè si no te'l destrossen al segon dia.
En segon lloc, està el transport. Suposo que transportar un bitxo d'aquest deu ser força car. No parlem de 100 euros, sinó d'uns quants milers, com a mínim.
Tercer: cal que TMB el vulgui vendre... donar, ja ni m'ho plantejo, Segur que volen cobrar com a mínim el pes de la "ferralla".
I quart: I una vegada hem compert amb tots els preceptes anteriors... què en fem? La seu del fòrum del transport? :D Un bar? :x

A més, cal afegir que com a mínim caldria conservar una unitat de dos cotxes M-M, per la qual cosa tots els costos seran multiplicats per dos.
I si la gent ha de posar diners, tot es complica. Crec que caldria l'aixopluc d'alguna associació legalment constituïda que pugués donar aixopluc a la idea i proporcionar una mínima estructura per tirar endavant el projecte.
I tot, s'hauria de fer ràpidament, si volem conservar algun 1000.

Algú s'hi atreveix? :roll:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 25/02/2006 0:50

Sempre podríem transformar-lo en un bar/motel de carretera, al més pur estil Azor :D



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”