Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 04/03/2007 21:00

M'han dit que el 1000 va circular per últim cop divendres pel matí, si bé no en tinc confirmació oficial.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 04/03/2007 21:03

Ahir dissabte a "El Corredor de la Muerte" hi havia un altre 1000 DANONE



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/03/2007 21:04

L'ultim 1000 amb servei comercial va circualr aquest divendres, 02-03-07 i va ser retirat, es de suposar, cap a les 10:30. Jo m'el vaig creuar de vuit al sortir de Sagrada Familia, cap a les 12:15. Era el mil Blanc-Blanc/Blau.

Així es pot dir que el final dels ja ha arribat i s'obre una nova era a la L5 :'(

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 04/03/2007 21:05

He de dir-vos que jo divendres vaig fer el tram Clínic-Sants en 1000, sense acomiadar-me perque no ho sabia.
Jordilar ha escrit:L'ultim 1000 amb servei comercial va circualr aquest divendres, 02-03-07 i va ser retirat, es de suposar, cap a les 10:30. Jo m'el vaig creuar de vuit al sortir de Sagrada Familia, cap a les 12:15. Era el mil Blanc-Blanc/Blau.

Així es pot dir que el final dels ja ha arribat i s'obre una nova era a la L5 :'(

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 04/03/2007 21:34

:( Ja deia jo que no ens adonariem....o es que es retirarien sense fer soroll i en silenci...pero com que encara no hi confirmació oficial ni si faran algo com a comiat, doncs esperem novetats.... suposo que no sabeu el numero no :) be ja molts no podien ser....
liniadelRipollés ha escrit:He de dir-vos que jo divendres vaig fer el tram Clínic-Sants en 1000, sense acomiadar-me perque no ho sabia.
De aixo s'en diu POTRA, no vas comprar numeros dels cegos?
Jordilar ha escrit:Així es pot dir que el final dels ja ha arribat i s'obre una nova era a la L5 :'(
Salut,
Si L'ERA EN QUE FINS I TOT PASAREM FRED A LES ANDANES A L'HIVERN, coses de les noves tecnologies, no pas del cambi climatic.
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 04/03/2007 21:40, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 04/03/2007 21:40

No s'havia dit que es faria volta d'honor oficial?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 04/03/2007 21:46

Si...això ens van dir a la cotxera del Triangle...vull pensar bé, i que el preparen per l'última volta, potser sigui ingènua, què se jo...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/03/2007 21:54

He dit en servei comercial. La volta d'honor no és servei comercial.

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 04/03/2007 21:55

Correcte.
Jordilar ha escrit:He dit en servei comercial. La volta d'honor no és servei comercial.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 04/03/2007 21:58

Buf! (aquí emoticó d'alivi)
I ara, a saber quan la faran (si la fan)



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 04/03/2007 22:00

Ja ho habia vist, pero la darrera circulació comercial es com una mica mes autentica, la volta d'honor Suposada, es com una mica mes d'atrezzo o "preparada", pero logica i merescuda.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Diumenge 04/03/2007 23:45

Doncs finalment ha arribat el dia...i han dit adeu sense que ens enteressim!!! El mes trist es que l'ultim record que tinc d'un mil es de fa quasi un mes(encara que crec que he agafat algun més tard) xk em vaig trobar a un amic al vago...ja se'm feia raro aquests dies que he estat metro cap a dalt i cap a baix no veure cap mil (i m'he fet la l5 quasi sencera)

Aixi doncs..RIP?? Que se sap de la volta d'honor...o més ben dit funeral?xD quan es fara, a on...



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 05/03/2007 0:02

La veritat, esque es una gran perdua, descansi en pau 1000ls, sempre recordarem, aquelles dies amb vosaltres tornan del cole, o anant de festa a les nits, aquell suroll, aquell tremolor.

Ja que no s'ha fet la volta d'honor final, proposo, un aplaudiment per ells, descansi en pau SERIE 1000, us trobarem molt a faltar!

:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas : plas



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 05/03/2007 0:04

Per parts...COM!? QUE NO HI HA VOLTA D'HONOR!?!?!...o sigui, que mai més veure el tren en el que em vaig criar circulant...amb aquell soroll que el senties venir de lluny....


Segon...metring, com va aixo de les visites al Triangle???



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/03/2007 0:05

Caaaalma, potser la faran, però amb l'alcalde i companyia, dic jo...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 05/03/2007 8:51

Mireu, doncs els meus últims viatges són molt especials... són els que vaig fer amb vosaltres el dia del primer comiat.

No és que no hagi volgut tornar a pujar-hi, és que no he tornat a coincidir (ara ja no treballo a Barcelona i difícilment agafo el Metro en laborables).

"Rizar el rizo" ja seria que fessin la volta d'honor el dia que visitem Triangle, i que ens hi portéssin des d'allà a travès de la L2, je je...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dilluns 05/03/2007 9:41

Ostras yo cogí mi ultimo 1000 el día del partido de la copa del Rey Barça-Alavés, me acuerdo que aquel día circulaban 2 serie1000 :'( pesé a lo ruidoso que se había vuelto desde la primera vez que me subí, era el metro mejor dimensionado en el que me había subido, los echaré de menos como a los 200 y 400 :'( .

Maleït Alcalde sempre fent-se la foto!!!! Encara que per donar-me una ultima volta amb el serie1000 amb pujo amb aquell badoc si fa falta!! :!:


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 06/03/2007 2:51

Jordilar ha escrit:L'ultim 1000 amb servei comercial va circualr aquest divendres, 02-03-07 i va ser retirat, es de suposar, cap a les 10:30. Jo m'el vaig creuar de vuit al sortir de Sagrada Familia, cap a les 12:15. Era el mil Blanc-Blanc/Blau.

Així es pot dir que el final dels ja ha arribat i s'obre una nova era a la L5 :'(

Salut,
Jordi, d'on has tret l'info?

Carai, i jo estava a Madrid, encara que tampoc hagués pogut anar un divendres al matí a la L5.

Estic tan depre que aquest divendres tarda aniré a treure'm la pena amb un bon trajecte amb 1100 :'(

Vox



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/03/2007 6:39

Fa ja 48 hores que he preguntat a TMB (via mail) si es farà una última volta amb els 1000 o un comiat i .....segueixo esperant resposta. "Las Cosas de Palacio van despacio".



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 06/03/2007 9:07

Imagino que, més que "embarcar" personalitats vàries amb motiu del comiat d'una sèrie de trens, ho faran com a mostra simultània de la modernització de la L5, i de la preservació dels cotxes "indultats".

La pregunta és: en aquell moment, tindran encara dues UTs "vives" per formar un tren de 5 cotxes? O veurem una "volta triunfal" amb només 2 cotxes motors, com van començar als anys 70? O veurem una inèdita composició de 2 motors i un remolc? (seria maco veure-la tornar "a cegues" en sentit invers, je je)

Ja que estem "preguntons": és tècnicament possible formar directament, tal i com estan ara, un tren mixte 1000-1100 i que funcioni?

És que estic "pensant" una possibilitat: preservació ara de dos cotxes 1000 i un 1300, i d'aquí un temps, formació d'un tren de 5 cotxes amb aquests, i dos 1100 preservats també.

I, "para mayor gloria de Platanito", tots els 1400 desballestats :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”