Pàgina 14 de 16

Publicat: Dilluns 11/06/2007 10:22
Autor: Fran-Ikarus
L'únic destí alternatiu que se m'acudeix, són les plataformes aquelles que feien, amb la base...

Publicat: Dilluns 11/06/2007 10:28
Autor: El LLOP
alló es va fer in situ. Cop de soplet i avall.

Publicat: Dilluns 11/06/2007 11:09
Autor: faristol
Vaja serial... com acabara???

Publicat: Dilluns 11/06/2007 11:17
Autor: Jordilar
Sempre podem comprar entre 60 o 70 persones l'R-1300 a preu de ferralla...

El problema seria a on el fotem :'(

Salut,

Publicat: Dimarts 12/06/2007 0:18
Autor: Vox
:'( :'( :'( :'( :'(

Jo ho veig molt magre tot plegat. Encara que la teoria de guardar el 1000 preservat allà te certa llògica però vaja, no tinc gaires esperances.

@wefer, estàs fet tot un Indiana Jones ferroviari :D com l'amic JaMiRo! jeje

Vox

Publicat: Dimarts 12/06/2007 9:40
Autor: Fran-Ikarus
Vox ha escrit:. Encara que la teoria de guardar el 1000 preservat allà te certa llògica
Ho dius de debó, o és que ja ens agarrem a qualsevol clau que cremi? :?

Publicat: Dimarts 12/06/2007 10:53
Autor: wefer
He escrit al Sr. Patiño. Al l'email li he adjuntat la fotografia on apareixia el rètol de "unidad destinada al museo", seguida d'algunes de les fotos que vaig fer aquest cap de setmana a OCSAL.
I això és el que m'ha contestat:
Durante la reunión que mantendremos os explicaré el proyecto de Patrimonio histórico y todo lo relacionado con la serie 1000.

No obstante, no sé de donde ha salido qué unidad de la serie 1000 iba a ser "destinada a ser conservada".

La serie 1000 todavía está en funcionamiento. Cuando, finalmente sea toda sustituida, un coche A, otro coche B y un remolque serán conservados. Seguramente los últimos en retirarse. Atte.

José Ant. Patiño
-----------------------------
No cal dir que m'he quedat molt mosquejat. Abans de contestar, voldria que em donéssiu la vostra opinió al respecte.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:12
Autor: aim
:o :o :o :o Que la sèrie 1000 encara està en funcionament ?!?! xD (No faré cap més comentari)

Després de llegir això ja he perdut tota esperança de que el pobre 1000 danone sigui preservat. Crec que el dia de la reunió tindreu que explicar-li les diferències entre un 1000 i un 1000 i perquè cal preservar el 1000 (així com un 1100, per tal de poder-ne veure les diferències). El futur del 1000 està a les mans dels que aneu a la reunió, i en el cas que aconseguiu fer-lo entrar en raó us muntarem el monument més gran de tots.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:21
Autor: faristol
Ja esta!!!!

La serie 1000 va del 1001 al 1208 no? (per ells es clar) Vaja cultura i sabiduria, em fa por el que tenen entre mans els qui no saben molt del tema.

Es a dir tot es serie 1000 (incloent-hi els dos tipus la Serie 1000 y la 1100)
que encara que tinguin diferencies, com tots sabem, i ells ho posen al mateix sac.

Conclusions (meves):

-El tren que conservaran sera el ultim que retirin de la linia 4.

-Es conservara un denostat remolc 1400 >:(

-Es mes raonable per una futura e hipotetica circulació en un futur, ja que es una formació reversible (encara que merdosa, prefereixo un Motor A i un B junts i prou)

- Les fotos de el 1000 amb el paper de unidades destinadas a museo, potser eren una conya, o potser si que eren les destinades a ser conservades per pensar que eren les ultimes (aixi era) pero algun ILUMINAT es va adonar, que encara n'hi habia mes a la linia 4!!!
Llavors com que encara els hi queden uns mesos a les de la linia 4, ajornem el problema de preserevar, i aixi potser amb mes temps, al que durin a la lini 4 preparem ve el tema i no ens preocupem ara, deixem-ho pel curs que be. i aquests de Can Boixeres, a OCSAL que fan la feina molt ben feta i ens anem de vacances amb un problema menys.

-Com que no tenen clar el del Museu ni saben com fer per preservar i ara no volen-poden pensar i com que encara queden trens d'aquells antics a la linia 4 ja tenim temps de veure que fem (pensen) i asunte arxivat fins que quedi l'ultima unitat de veritat, deuen pensra ja ens preocuparem quant toqui.

-Amb aquest temps d'indefinició tots els 1000's originals de la linia 5 ja no hi seran, amb aquesta indefinició s'ha perdut un temps molt important i que ha anat en contra dels 1000.

-Segueixo pensant quin sera el "ADJUDICATARIO" del 1000 que queda a OCSAL, el ultim 1000, si 1000 Sr.Patiño..... NO 1100.

-Com a minim s'hauria de lluitar per preservar aquell remolc 1300 que queda allá a OCSAL, com a minim.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:24
Autor: Vox
wefer ha escrit:He escrit al Sr. Patiño. Al l'email li he adjuntat la fotografia on apareixia el rètol de "unidad destinada al museo", seguida d'algunes de les fotos que vaig fer aquest cap de setmana a OCSAL.
I això és el que m'ha contestat:
Durante la reunión que mantendremos os explicaré el proyecto de Patrimonio histórico y todo lo relacionado con la serie 1000.

No obstante, no sé de donde ha salido qué unidad de la serie 1000 iba a ser "destinada a ser conservada".

La serie 1000 todavía está en funcionamiento. Cuando, finalmente sea toda sustituida, un coche A, otro coche B y un remolque serán conservados. Seguramente los últimos en retirarse. Atte.

José Ant. Patiño
-----------------------------
No cal dir que m'he quedat molt mosquejat. Abans de contestar, voldria que em donéssiu la vostra opinió al respecte.
Jo ho veig clar:

De 1000 no en quedarà cap i el Sr Patiño i TMB opinen que "1000" tant es 1000 com 1100 i el que es guardarà seran els dos 1100 i un R1400 i au.

D'aquí que digui que encara està en funcionament.

Molt trist tot plegat. Que la gent no freak no hi trovi diferencies val, es normal, però que els responsables de TMB tampoc, o que passin, ja es l'ai carai!.

Vox

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:27
Autor: Guigui
Vox ha escrit:Molt trist tot plegat. Que la gent no freak no hi trovi diferencies val, es normal, però que els responsables de TMB tampoc, o que passin, ja es l'ai carai!.
I ja ni té nom quan parlem dels "responsables" de patrimoni.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:27
Autor: Vox
faristol ha escrit: - Les fotos de el 1000 amb el paper de unidades destinadas a museo, potser eren una conya, .
Doncs que no t'extranyi! I no que la foto fos una broma, sino el fet de posar un cartellet.

Es al·lucinant. La BCN fashion i la BCN ignorant.

Vox

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:28
Autor: faristol
Te cordons, conserven el que potser no cal conservar i el que si caldría diuen que no cal, be encara gracies, suposo.....

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:33
Autor: Vox
Fran-Ikarus ha escrit:
Vox ha escrit:. Encara que la teoria de guardar el 1000 preservat allà te certa llògica
Ho dius de debó, o és que ja ens agarrem a qualsevol clau que cremi? :?
Més aviat lo del clau :|

Em pregunto si encara es podria fer alguna cosa per un 1000. Si TMB ja ha decidit que només guardarà un 1100 doncs mira, res, però si que es podria guardar un 1000 per alguna cosa. No hi cap pas en aquella enorme nau del Triangle? Bé que hi havia algún funicular o quelcom semblant, doncs que hi fotin 2-3 cotxes 1000 i els guardin! :'(

Vox

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:34
Autor: faristol
Sr. Patiño ha escrit:No obstante, no sé de donde ha salido qué unidad de la serie 1000 iba a ser "destinada a ser conservada".



José Ant. Patiño
Pues ha salido de la mas minima inteligencia, logica, sensibilidad y razocinio que tenemos (algunos) y que exigimos muy poco a los que nos administran, de ahí ha salido y creo que asi debiera ser.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:43
Autor: Platanito
Si destrueixen aquest 1300 i guarden un 1400, em sé d'un que no anirà a aquell museu ni gratis.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 11:53
Autor: Fran-Ikarus
No us heu de mosquejar ara perquè preservin un R-1400.

Arribar a missatges de l'estil "tant de bo que no preservin res d'això", tractant-se d'un vehicle d'una sèrie pròpia, únic a nivell d'aspecte, del qual no en quedarà cap de similar si no se'n preservés cap, i que com a aportació va anticipar el que seria l'aspecte interior bàsic dels cotxes de Metro de Barcelona durant dues dècades, només perquè no us fa el pes tant com d'altres, és "talibanisme" similar al de "que preservin tots els trens, que desballestin tots els autobusos", o "que preservin tots els Pegaso, que desballestin tots els Mercedes", etc.

L'objectiu ha de ser preservar un representant de cada sèrie. Per tant, un de la sèrie R-1400 és desitjable que es guardi, com ho seria que s'hagués guardat un de la sèrie R-1300, igual d'única i singular que l'altra.

Per tant, donant com a "perdut" el 1000 (els 4 cotxes motors que queden, a OCSAL), i donant per suposat que d'aquí al dia de la reunió (20 de juny) podrien haver estat desballestats tots, pregaria que es fes una comunicació d'emergència amb el Sr. Patiño, tot recordant-li que la consideració de dues sèries diferents o bé d'una sèrie amb subsèries, entre els 1000 i els 1100, podria ser discutible segons criteris, etc. però el que no és discutible és que la R-1300 és una sèrie única, singular i de la qual l'últim exemplar supervivent està a OCSAL (podria ser que ni sàpigui que els remolcs de la L5 eren tan diferents dels de la L4)

I, per tant, que faci el que pugui per tornar el R-1300 d'OCSAL a Can Boixeres. Tot suggerint-li que podria servir per a exposició estàtica, al Museu, mentre que la composició M1100-R1400-M1100 preservada seria la d'utilització mòbil. Així tindria "una mica en cada lloc". El que sigui, per tal que no desapareixin els R-1300, que no són assimilables a 1000, 1100, 1400 ni a res.

No em sembla tan descabellat que enviéssin un camió per endur-se aquest únic 1300 a Can Boixeres. Si més no, no sembla tan descabellat comparat amb que recuperéssin el tren sencer de 5 cotxes, cosa que no faran o no faran, així de clar...

Es pot fer aquesta comunicació d'urgència, Marçal?

Publicat: Dimarts 12/06/2007 12:29
Autor: Platanito
Podem considerar els 1000 i 1100 idèntics, ja que les diferències entre ells són mínimes. Ara que el que queda de la sèrie 1000 espera la mort a la Zona Franca, valdria la pena insistir en el rescat del 1300. TMB no es gastarà ni un cèntim en recuperar tres cotxes, dos d'ells gairebé idèntics als que encara circulen per la L4 (i que, recordem, encara tenen uns anys de vida pel davant). Ara bé, el 1300 només suposa un viatge, i com que no té motor no necessita gaire restauració (a banda de la pintura exterior i el que decideixin fer amb l'interiorisme) i es podria ficar amb facilitat al museu. Pel que fa a la composició A-B, segurament l'agafaran de l'últim 1100 que circuli per la L4 quan acabin d'entrar els trens que els substitueixin.

Finalment, pel que fal al 1400, estic d'acord en què se n'hauria de guardar un, però jo insistiria ara perquè guardessin un 1300 abans que un 1400, i quan tinguem el nostre estimat cotxe panoràmic sa i estalvi ja suggerirem que enganxin un 1400 entre A i B.

Publicat: Dimarts 12/06/2007 12:33
Autor: faristol
Bon raonament Fran, es evident que ara per ara, el mes important es aconseguir salvar el 1300 fent veure que es d'un tipus unic, interesant i de facil recuperació, a mes com han dit en un futur museu aquest vago "panoramic" pot donar molt joc.

I sobre el 1400 be, millor guardar algo que trinxar-ho tot pero a mi em segueix semblant un vago lleig i amb un interes menor, el que no vol dir que no en tingui i no sigui digne de ser conservat, millor aixo que res!!!

Publicat: Dimarts 12/06/2007 13:36
Autor: Jordilar
Totalment d'acort:

El Principal objectiu ara és SALVAR L'R-1300