La sèrie 211, marginada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

La sèrie 211, marginada

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 13/04/2006 0:30

Hola!

Avui, anant a buscar la xicota, he vist una colla de 211 a Sant Boi (no he tingut temps de veure quants n'hi havia exactament, però posaria la mà al foc que com a mínim hi havia unes sis unitats); aquests 211 estaven aparcats a les vies mortes de l'estació...Voldria preguntar si algú en sap el motiu. Ja fa temps que va sorgir aquest tema, però voleu dir que veritablement FGC vol desfer-se d'aquesta sèrie? No li dona gaire ús, últimament...I sobretot des de l'arribada de l'última fornada de 213... :mmm

Bé, si algú pot dir alguna cosa al respecte... :roll:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 13/04/2006 0:37

Aquets matí un servidor i Aarongilp hem vist aquestes unitats i com a mínim hem pogut concretar que estàven allà 7 de les 10 unitats. La resta es trobàven a Martorell.

Això pinta bastant malament. Desguassar no crec, pero si que posiblement no tornarán a prestar servei comercial normal i corrent.

Salut.-



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dijous 13/04/2006 7:29

Les 211, o tenen una utilitat concreta, o millor que es venguin. Sino quan en vulguin fer alguna cosa es trobaran que estan avariades, i/o costaran cèntims de mantenir només per tenir-les allà apartades.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 13/04/2006 11:30

Dos qüestions:

1.- Tan sobrada va de material FGC que pot prescindir d'aquestes unitats? Que posin més unitats en doble, que hi han hores que van prou justos de capacitat. Estic cansat d'anar ensardinat en el tram Sant Boi - Plaça Espanya.

2.- Si no les volen, per què no les venen a FEVE, que prou necessitats estan a més que seria un atractiu més pels aficionats :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 13/04/2006 17:39

Yo me huelo que las guardan para los metros comarcales famosos. Las 213 quedarán para los servicios desde Barcelona y las 211 no. Claro que no se cuántos trenes hay de cada clase, pero bueno. Si esto pasara, a UT le da algo... :D :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 13/04/2006 19:30

Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
alexbn ha escrit:Yo me huelo que las guardan para los metros comarcales famosos. Las 213 quedarán para los servicios desde Barcelona y las 211 no. Claro que no se cuántos trenes hay de cada clase, pero bueno. Si esto pasara, a UT le da algo... :D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 13/04/2006 19:39

liniadelRipollés ha escrit:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Si pero es un bon numero de trens per donar servei al metro comarcal del bages, on no tenen problemes



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 13/04/2006 20:07

liniadelRipollés ha escrit:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Quins problemes tenen? Si abans ja hi circulaven, no? (entre la posada en marxa de l'electrificació i l'arribada de les 213)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 13/04/2006 21:16

Jo crec més plausible que les 213 es quedin fent els serveis de metro comarcal i les 211 tornin a córrer com a serveis L8 a Barcelona, si és que mai tornen a córrer. Cal recordar que aquestes unitats són les úniques no accessibles a PMR de tot el parc mòbil de FGC a les comarques de Barcelona, per la qual cosa l'impacte de col·locar-les a la part alta de les línies és més perjudicial per al viatger, doncs el temps d'espera pel següent tren sempre serà major que a l'àrea metropolitana de Barcelona.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 13/04/2006 21:59

Amb viatgers mai, i només em consta un únic viatge de proves amb molts problemes.

aarongilp ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Quins problemes tenen? Si abans ja hi circulaven, no? (entre la posada en marxa de l'electrificació i l'arribada de les 213)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 13/04/2006 23:27

Jo sé que se n'havia fet algun que altre viatge pel ramal d'Igualada però tal com s'ha dit amb problemes i no feia l'horari.

Els 213, 8 primeres unitats, van entrar en servei simultàniament amb l'electrificació d'Igualada i de bon començament amb la idea de fer preferentment els serveis R5 i R6.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Divendres 14/04/2006 11:09

estant sense adaptar a PMR, crec que tard o d'hora estan condemnats a deixar de donar servei



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 14/04/2006 16:39

Crec, doncs, vistes les circumstàncies, que seria millor deixar-les per als L8 i S7, ja que són els serveis més curts (no compto els S33 que igualment es farien amb les 211) i tenen molts més trens adaptats a PMR fent altres serveis.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

jn4519
N2
N2
Entrades: 19

Entrada Autor: jn4519 » Diumenge 16/04/2006 22:39

A la web de Trenscat apareix un foto de l'any 2005 a pl.Espanya de la 211.09 a punt per fer un R6 en servei comercial. Potser han resolt els problemes que hi ha via en aquest ramal. :?:

Salut!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 17/04/2006 1:45

jn4519 ha escrit:A la web de Trenscat apareix un foto de l'any 2005 a pl.Espanya de la 211.09 a punt per fer un R6 en servei comercial. Potser han resolt els problemes que hi ha via en aquest ramal. :?:

Salut!
Aquest cas tot i posar R6 correspon a un dia en què estava tallada la línia entre El Palau i Martorell-Enllaç (ja que es feia el canvi de traçat cap a Martorell-Central) i per tant aquest tren sí que realitzava un servei R6 però només entre Pl.Espanya i El Palau, on s'havia de fer transbordament a un autobús substitutori i etc etc. La foto la vaig fer justament perquè encara que el tren no arribava a Igualada feia gràcia veure una 211 amb el rètol de R6... A més, que tot això era abans de que arribés el nou "pack" d'unitats 213, cap allà primers de maig.

La foto és aquesta per cert: http://www.trenscat.com/metrobaix/images/P050508001.jpg



juanka440
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: juanka440 » Divendres 05/05/2006 23:29

Hola!

Dijous dia 4 de Maig,a les 22:00 hores ,un L8 fet per una 211.Vaig pujar en dirrecio Moli Nou 8em vaig baixar a L`Hospitalet) i estaven una mica mes deixats de la ma de deu que fa poc temps..la iluminacio es deficient,fa molt xivarri quan frena...

Bona nit!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 05/05/2006 23:32

jo l'he vist com sempre, bona i longeva, la 211.03, fent un servei L8 ahir dia 4 de maig a les 9:10 a l'estació d'almeda, vaig fer una estació, ila vaig veure com sempre, cuidada i amb ganes de anys



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 05/05/2006 23:41

En 2 intents expressos que he anat a FGC per agafar una 211, sempre a la tarda, i cap d'aquests 2 ha sigut satisfactòris.

Actualment 8 de les 10 211 es troben a Sant Boi en bon estat i vigijades per un VJ suposu que les 24h del dia. Per tant perill exterior no en tenen.

Ja de pas, com que veig que encara fan viatjes esporadics, proposo de fer un seguiment d'aquesta sèrie.

Salut.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 07/05/2006 0:04

En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios

Saludos



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 07/05/2006 0:07

Perque les 111 estan més cuidades. Al vallès li donen més cuidats als trens, cada dia ls netejen, pero al llobregat... em fa ràbia



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”