9 UT213 més per a la llobregat-anoia

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

9 UT213 més per a la llobregat-anoia

Entrada Autor: metrobaix » Diumenge 06/08/2006 20:37

FGC aumenta los trenes del Baix Llobregat en hora punta

• La entrada en funcionamiento de 13 convoyes incrementa un 75% el servicio



RAMON COMORERA
BARCELONA

El ambicioso proyecto de ampliación y mejora de la línea Llobregat-Anoia que desarrolla la empresa Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha dado un paso importante. La entrada en servicio en los últimos días de 13 nuevos trenes de la serie 213 ha permitido aumentar en un 75% el número de vehículos que circulan en las horas punta entre las estaciones de la plaza de Espanya y Martorell. Con la ampliación del parque móvil se ha pasado de cuatro a siete convoyes cada 60 minutos en una línea que registra 70.000 usuarios al día.
Para cubrir este trayecto, que incluye los tramos de L'Hospitalet, Cornellà y Sant Boi, de gran volumen de viajeros, FGC cuenta con un total de 42 trenes, 33 de construcción moderna, incluidos los nueve estrenados ahora, y nueve antiguos incorporados en los años 80. Con el fin de sustituir a estos últimos y conseguir una flota homogénea que en los próximos 20 años preste el servicio como un metro hasta Martorell, el presidente de la empresa, Joan Torres, ha revelado que acaba de firmar un contrato con el consorcio integrado por las empresas Alsthom, CAF y Bombardier.

SEIS MILLONES LA UNIDAD
Las nuevas unidades, formadas por tres vagones, costarán seis millones de euros cada una y se construirán en Barcelona y Zaragoza. La inversión total será de 54 millones.
Cuando en el verano del 2007 acaben las obras de desdoblamiento de la línea en el tramo de Pallejà --el único que queda hasta Martorell con una vía para los dos sentidos-- se podrá alcanzar una frecuencia de paso de un tren cada seis minutos, según explica el director de Proyectos, Pere Calvet.

PLAZA DE EUROPA
Las obras de Pallejà incluyen también el soterramiento de las vías en un recorrido de 2,4 kilómetros con una inversión total de 73 millones. Otro gran proyecto es la nueva estación de la plaza de Europa de L'Hospitalet, situada entre las de Ildefons Cerdà y Gornal, que tiene un coste de 12 millones y que debe estar acabada este mismo año. Dará acceso al recinto Monjuïc 2 de la Fira de Barcelona y, en el futuro, será uno de los puntos de conexión con la proyectada línea 9 del metro.
Antes de finalizar el 2006 se prevé poner en servicio, asimismo, la nueva estación de intercambio de Martorell-Central, una importante mejora de la cobertura territorial de FGC en esta población, que permitirá enlazar con el servicio de Renfe. Además, todas las estaciones de la línea han sido reformadas para hacerlas accesibles a las personas con movilidad reducida.
La red principal de FGC alcanzó los 41,2 millones de viajeros durante el primer semestre del año, lo que supone 4,6% más que el 2005.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 06/08/2006 20:43

Adeu, 211 :'( :'( :'( us trobaré a faltar fent un servei de veritat, com a tren :'( :'( :'( espero que no destrueixin ni traslladin a cap altre país els trens que tant m'estimo :'( :'( :'(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 06/08/2006 20:46

Jeje....adéu a les 211 !!!!

Va ser tant bo el disseny de les 213 que les 211 de disseny carrilet no tenen cabuda al "metro".

FGC, primera empresa autonòmica que es carrega els seus propis trens.

Que en deixin una com a material històric. :D xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Diumenge 06/08/2006 21:18

Suposo que el que ha conduit a FGC a adquirir nou material i retirar les 211 ha estat la manca d'adaptacio a PMR, i la nul·la viabilitat de adaptar-les, ... companys això ja era d'esperar fa temps, l'estat de les 211 ho deia tot, aixo si, ara tindrem una xarxa homogenia amb 42 213.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 06/08/2006 21:58

metrobaix ha escrit: aixo si, ara tindrem una xarxa homogenia amb 42 213.
:(
FGC serà la companyia ferroviària més avorrida d'Europa. Tots els trens iguals, i totes les estacions grises i d'estil minimalista estandaritzat. Tot com si estiguessis dins d'una nau industrial. molt eficient, tot plegat, això sí.

Algú, a FGC, els hauria d'explicar a la gent de FGC que un bon servei al passatger (client, en diuen ara) passa també perquè el seu viatge sigui agradable, i aquí entra de ple l'agradabilitat estètica: una mica de varietat en els trens, estacions singulars i d'altres detalls que facin que a la gent li agradi estar a les instal·lacions de FGC... aquestes coses que s'acostumen a fer en els països més avançats que el nostre.
De tota manera, ja m'agradaria poder-me queixar d'això mateix a Renfe, perquè voldria dir que com a mínim, els seus trens i instal·lacions funcionarien correctament, no pas com ara.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 06/08/2006 22:15

Ultimament veig que la linia del Vallès està deixantde ser la linia mimada dels FGC, pel que veig ultimament, totes les unitats de la linia Llobregat Anoia, estan netes, i ara volen posar mes trens, potser es que està augmantant el nombre de passatgers en massa a la linia de via estreta...
Adeu als copitos de via estreta :'(



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Diumenge 06/08/2006 22:20

Home... aixo d'estacions grises ho poso en dubte... no se ben be a que et refereixes quan dius aixo i el que tu voldries, pero trobo que les estacions de FGC tenen el seu encant... val, les soterrades de la L-A son totes iguals, pero un cop surts nose... et trobes una gran varietat d'estacions singulars, es més cap es repeteix, no tenim dos Moli Nou, ni dos Martorell enllaç, ni dos Abrera, ni dos Palau, ni dos Colonia Güell,... es per aixo que divergeixo bastant, pel que fa a la estandaritzacio que dius... pues ho trobo correcte, nose... una xarxa s'ha de caracteritzar per ser homogenia i donar una imatge conjunta, aixi per una banda s'eviten comentaris de millors i pitjors estacions, i per una altra reduim despesa, ja que al treballar amb elements estandaritzats reduim costos, nose... aixi ho veig jo...

Potser a tu t'agradarien estacions amb més encant d'estacions antigues, no tant de formigo i vidre oi? nose.. jo que estic ficat en el "mundillo de l'arquitectura" t'he de dir que son moments, i si ens quedem estancats si que seria aborrit fent sempre les mateixes estacions i demes, ara estem en la era del formigo i del vidre, potser dintre de 20 anys aixo s'ha passat, i tornem a treballar amb l'obra de fabrica...

Per cert, relacionat amb aixo, l'estacio d'Abrera esta en plena remodelacio, de un nido la que tenen muntanda allà, allargant les andanes, intalalants ascensors, les pantalles acustiques, les marquesines,... porten un ritme que si t'estas dos setmanes sense passar et quedes flipant! i dir-te que al igual que Olesa i M Vila, aqui es mantenen els edificis, ja que tenen la seva historia, amb una plena remodelacio, ja que aqui a Abrera, nomes es mantenen les façanes.


En resposta al Ferrovi, que se m'ha colat mentre escribia, jejeje.... dirte que les unitats que veus netes i tal, són les noves 213, de la 213.20 fins a 213.33, ja que ara, nose xq estan tirant d'elles, i les altres, la gran majoria, les tenen al diposit de Martorell. Per cert no us heu fixat que el taronja de les portes en les noves es més fosc? com un taronja vermellós... nose! potser son les ulleres de sol! :x



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 06/08/2006 22:37

metrobaix ha escrit:En resposta al Ferrovi, que se m'ha colat mentre escribia, jejeje.... dirte que les unitats que veus netes i tal, són les noves 213, de la 213.20 fins a 213.33, ja que ara, nose xq estan tirant d'elles, i les altres, la gran majoria, les tenen al diposit de Martorell. Per cert no us heu fixat que el taronja de les portes en les noves es més fosc? com un taronja vermellós... nose! potser son les ulleres de sol! :x
No, no son les noves, les dues netes que he vist son la 213.02 i la 213.11, i altres més de les quals no m'enrecordo el seu numero
Millor callo, que ja son tres missatges en una mateixa pàgina...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 07/08/2006 11:59

:emprenyat :emprenyat :emprenyat Entre que no ens deixen fer fotos i ara que les Unitats 213 seràn el que més abundara (per no dir l'unic que hi haurà) els FGC cada cop m'agraden menys.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 07/08/2006 13:15

QQUUUUUUUUUEEEE????No pot ser aixó,quina PM de FGC!Demano la dimissio de Joan Torres!
Almenys de comprar tanta 213,perqué colloms no reformen la 211,la fan apta per persones discapacitades,posen aire ,megafonia i panells inmteriors i yasta,tant costa reformar una unitat,a renfe els reformen,perqué FGC no?I les 111 reformant-les i mirà,som mès velles,però com circulen al metro del vallès,doncs els tenen MIMATS!!
Perqué les 111 sí i les 211 no?tant costa qure la porta mitjana de les 211 és faci més baixa???Estic fart de FGC,fart de que a la línoa del vallés la tingui mimada,al vallés les estacions són luxoses,amb pantalles amb properes sortides a totes les estacions,si si a totes,a la LL-A només a Espanya :evil: Per qué serà???Els trens de 4 vagons,si ja ho sé que a vegades aqui son de 6 peró ben poques vegades i els tene més cuidat
I una altra questio,vaig veure una foto de una 5000naval vella(verda),al tranvia portal feta el 18/12/05,als tallers de martorell,no se si encara hi és ,peró peque al Vallés passejen el Brill i aqui No passejen el 5000 i se l'en porten per fer un viathet a Espanya,la veriat totalment indignat FGC,aquest ritme tindràn un usuari menys!!!
JOAN TORRES DIMISIÓ!!!!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 07/08/2006 13:17

Una autèntica llàstima que es carreguin les 211. La veritat és que la línia Llobregat-Anoia tant homogeneitzada serà ben avorrida. Sort en tindrem dels potassers i els salers que passen de tant en tant :roll: En fi, almenys que guardin alguna 211 per reserva (com van fer amb les 3000) i també com a tren "històric" la 211.01 per exemple.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 07/08/2006 13:49

Bones,

resumiré el meu punt de vista sobre FGC:

1) ploraré per les 211
2) odio els cotxes centrals de les 213, plens d'escales
3) els trams soterrats són realment fastigosos

metrobaix ha escrit:de un nido la que tenen muntanda allà
:?: :x ¡Dios da de ello allí!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/08/2006 14:51

Bé, més treball fent un especial "Adéu sèrie 211" a part del "Adéu sèrie 1000" que ja porto entre mans... :!:

:'(

Per cert, les últimes nou unitats de la sèrie 213 quan arribaran? Ho dic per saber quant de temps els resta a la sèrie 211... :?:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 07/08/2006 15:49

Trenscat ha escrit:Una autèntica llàstima que es carreguin les 211. La veritat és que la línia Llobregat-Anoia tant homogeneitzada serà ben avorrida. Sort en tindrem dels potassers i els salers que passen de tant en tant :roll: En fi, almenys que guardin alguna 211 per reserva (com van fer amb les 3000) i també com a tren "històric" la 211.01 per exemple.
I els portautomòbils.... :D
I si hi ha sort un UNILOCK...on hi són???? :o


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 08/08/2006 18:15

Jo espero que FGC no destruixi aquestes unitats perque jo a vegades he viatjat en aquestes UT's i son molt maques, espero que les preservin tal i com ho fan amb altres models histórics.


Salutacions ;)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 08/08/2006 18:54

Les 211 sempre estaran presents als nostres cos,sempre em recordaré l'últma vegada que vaig veure una 5000 naval,va ser l'any 2001 als voltants de les 9:30 del matí,quan anava per un passeig de faroles damunt les vies a Sant Vicenç,.em vaig quedar.... :o
Sempre recordaré aquell momment,ara toca aprofitar els últims dies de les 211.
espero que FGC no destruixi aquestes unitats perque jo a vegades he viatjat en aquestes UT's i son molt maques, espero que les preservin tal i com ho fan amb altres models histórics.
I ara una pregunta;Per qué les 111 sent més velles se li donen més manteniment ,tant costa reformar les 211,seria molt més barat que comprar 213,només per l'excusa que les 111 estan adaptades a PMR,a la del Vallés les seixin i al llobregat el seu germà se l'hes carrega,tant costa reformar-la,posa quatre coses,deselevar la porta central,per favor!!
FGC ESTÀ ENAMORAT DEL METRO DEL VALLÉS!!



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 08/08/2006 19:00

Mako448 ha escrit: FGC ESTÀ ENAMORAT DEL METRO DEL VALLÉS!!
MENTIDA!!!!

Les 111 sel's hi dona més manteniment, perquè a la línia L7 (Plaça Catalunya-Av.Tibidavo) no hi poden circular trens de quatre cotxes (usease les 112). El gàlib del túnel és petit i la llargaria de les andanes és curta. Abans d'acusar sense proves busca informació.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 08/08/2006 19:07

FGC no només esta enamorat del vallés perqué deixen les 111 allí i aqui treuen les 211,per moltísimes més coses,al valles pel que he vist totes les estacions tenen aquelles pantalletes de properes circulacions(em sembla que son blaves),i al baix només té Espanya,després allí no se,peró tinc la sensació de més luxe,els trens van molt més nets,les estacions(algunes)tenen dissenys(Gràcia,Sàrria,les 3 torres,Provença),i a la llobregat només alguna exterior i´res més,vosaltres teniu trens amb 4 vagons,val nosaltres a vegades tenim de 6,pero poquisimes vegades!!!La majoria de 3 vagons,sé que s'estàn fent moltes obres ,i espero que quan es faci el tunel de Pallejà i la doble via Bcn-Martorell estigui llesta,que mijori la imatge que es dóna de la línia.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 08/08/2006 19:18

Mako, dixit:

FGC no només esta enamorat del vallés perqué deixen les 111 allí . . . .

Frase equivocada, et recomano, de tot cor, que llegeixis les contestes que et fan, 8) :o gràcies.

La teva signatura va en contra d'aquest Fòrum. (no, no soc Administrador) soc usuari.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 08/08/2006 19:53

Frase equivocada, et recomano, de tot cor, que llegeixis les contestes que et fan, gràcies.

La teva signatura va en contra d'aquest Fòrum. (no, no soc Administrador) soc usuari.
Home,només em queixo,i mira,segur que els q viuen a la banda del llobregat pensa el mateix que jo,però mijor deixem que no hi haguin batalles entre els llobregants i els vallesos per els FGC,d'acord!!!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”