440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 28/03/2007 21:59

Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 28/03/2007 22:13

Jordi Freixas ha escrit:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.

* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 12/04/2007 17:45

Doncs la 131 al Rc té més goteres i filtracions que un espia sord...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 12/04/2007 17:51

Pere ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.

* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
I quina necessitat tenen de renovar-li la cabina, si és que en 4 dies seran apartades definitivament?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 12/04/2007 18:21

Quan un tren pasa la R, és per que hi ha la intenció de que duri molts anys.

Salut,



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 12/04/2007 18:31

Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat xD

Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 12/04/2007 19:38

Avui l'encarregada de fer el servei matinal a Terrassa ha sigut amb la 440R-239M de dos cotxes, acoblada a la 440R-200M



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 12/04/2007 20:29

Jordi Freixas ha escrit:Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat xD

Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
Bé... jo sento campanes de que Civies aquí dalt, mmm... :suar no... com a molt, pujaran 447 (espero que les facin alguna cosa amb els seients... :x ).

Ens veiem! :mmm xD



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3748
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 22:17

Jo dilluns passat a Vic vaig caçar la 440 118C 131M, cap a les 18.25 mes o menys, les vegades que podeu anar amb 440 sense reformar son: Origen : LA TOUR DE CAROL
Destino : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
08.15 11.35 C3 3.20
18.42 22.05 C3 3.23
Procedent de Puigcerdà - Destinació L'Hospitalet:

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.31 09.44 C3 3.13
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : PUIGCERDA


Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.10 C3 3.18
16.58 20.24 C3 3.26
18.49 22.09 C3 3.20

Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : LA TOUR DE CAROL


Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.17 C3 3.25


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3748
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 22:32

No sempre es fa el servei amb les dues UT440 sense reformar, a vegades es fa amb 440R de dos cotxes. És tenir sort i paciència. :ok


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3748
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 22:36

Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 28/03/2008 22:38

No hi ha cap problema perquè una 447 pugi a Puigcerdà de fet hi han pujat més d'un cop passant pel túnel del cargol, no hi ha més remei, per pujar en servei més amunt de Ribes s'havia de reforçar el sistema de frenat d'aquests trens cosa que no s'ha fet.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3748
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 23:05

Ja pero sapiguen com es la RENFE...


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 28/06/2010 21:04

Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M ha escrit:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Divendres 02/07/2010 9:06

canalcole ha escrit:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M ha escrit:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 02/07/2010 11:10

Sí, totes... :'(



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3748
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 02/07/2010 12:56

calisay ha escrit:
canalcole ha escrit:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M ha escrit:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???
Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat. :'(


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dimecres 11/08/2010 13:47

canalcole ha escrit: Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat. :'(
Encara hi es, amb la "decoració urbana" que renfe no evita >:( :nono



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”