Quin so de tren us agrada més?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Quin so de tren us agrada més

112 i 213 de FGC
2
5%
111 i 211 de FGC
4
9%
Línia 1 i 3 de METRO
2
5%
Línia 2 de METRO
4
9%
Línia 4 i 5 de METRO
11
26%
Unitats de RENFE
16
37%
TRAMBAIX
4
9%
 
Vots totals: 43
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 13/06/2005 21:38

Si em permets les correccions...
Megafonia RENFE ha escrit:Tren con destino Terrassa. Próxima parada, Barcelona Sants. Correspondencia con líneas uno, dos, tres y siete de Cercanías, Metro, Trenes Regionales, y Grandes Líneas. Tren amb destinació Terrassa. Propera parada, Barcelona Sants. Correspondència amb línies u, dos, tres i set de Rodalies, Metro, Trens Regionals, i Grans Línies.
Megafonia FGC ha escrit:Pròxima estació, Barcelona Plaça Espanya. Correspondència amb Metro línia u i línia tres. Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació.
Aquí no et poso la de Catalunya (no diu pas Plaça Catalunya) perquè no me la sé, a canvi et canto la de Diagonal L5.
Megafonia TMB ha escrit:Pròxima estació: Diagonal. Correspondència amb línia tres i Ferrocarrils de la Generalitat.
La megafonia que sembles descriure a Sants em recorda a l'antiga de Passeig de Gràcia, amb aquella potent veu masculina...
Estació de Sants ha escrit:Catalunya Exprés con destino Figueres con salida a las dieciséis horas, veinte minutos, vía doce. Catalunya Exprés amb destinació Figueres que surt a les setze hores, vint minuts, via dotze.
Ara busco algun anunci de parada de Rodalies, que em sona n'haig de tenir.



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dilluns 13/06/2005 21:49

entfe001 ha escrit: La megafonia que sembles descriure a Sants em recorda a l'antiga de Passeig de Gràcia, amb aquella potent veu masculina...
o jo tinc la oïda massa distorsionada o la megafonia de renfe de sants s'hauria de revisar, però jo diria que la megafonia de sants és una noia



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 13/06/2005 22:09

A mi m'encanta quan a Lleida s'anuncia que s'ha de fer transbordament. Crec que diu així:

*Regional Exprés destino Montblanc Valls Reus Tarragona Sant Vicenç de Calders Vilanova i la Geltrú Barcelona Sants i Barcelona Estació de França vía 6 vía 6. Atención informamos a los señores viajeros con destino Reus y Tarragona deberán de canviar de tren en La Plana Picamoixons vía 6.
Regional Exprés amb destinació Montblanc Valls Reus Tarragona Sant Vicenç de Calders Vilanova i la Geltrú Barcelona Sants i Barcelona Estació de França via 6 via 6. Atenció informem als senyors viatgers amb destinació Reus i Tarragona hauran de canviar de tren a La Plana Picamoixons via 6.

O quan remarca el sector de la via. Més o menys:
*Regional Exprés destino Binéfar Monzón Río Cinca Sariñena Tardienta y Zaragoza delicias vía 5 vía 5. Atención deberán de tomar el tren en sector A vía 5.
Regional Exprés amb destinació Binéfar Monzón Río Cinca Sariñena Tardienta i Saragossa Delícies via 5 via 5. Atenció hauran d'agafar el tren a sector A via 5.

O quan un tren acaba allà.
*Regional procedent de Cervera de Segarra Tàrrega i Mollerussa via 9 via 9 Atenció aquest tren finalitza el recorregut en aquesta estació
Regional procedente de Cervera de Segarra Tàrrega i Mollerussa via 9 via 9 Atención este tren finaliza su recorrido en esta estación

I el Talgo Miguel de Unamuno ho anuncia com a tal. Comença: Talgo Miguel de Unamuno procedente de Barcelona Sants Tarragona y Reus y con destino Monzón Río Cinca Zaragoza Delicias... abans també deien (ara no, crec): Atención cabeza de tren destino xxx cola de tren destino xxx vía x.

I per últim, m'encanta la llista llarga quan anuncia el tren que va a BCN i L'H via Manresa.
*Regional amb destinació Mollerussa Tàrrega Cervera de Segarra Manresa Terrassa Sabadell Centre Barcelona Sants i L'Hospitalet de Llobregat via 5 via 5
Regional con destino Mollerussa Tàrrega Cervera de Segarra Marnesa Terrassa Sabadell Centro Barcelona Sants y L'Hospitalet de Llobregat vía 5 vía 5.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 13/06/2005 23:28

Bones!

Codi: Selecciona’ls tots

Catalúnya Exprèss, procedent de Figuéres, amb destinació, Barcelòna Sànts. Via 2

Codi: Selecciona’ls tots

Catalunya Exprèss, amb destinació Girona, i, Figueres, que surt a les 18 hores 20 minuts. Via 4. És a punt de sortir. Catalunya Exprés, con destino Girona y Figueres, con salida a las 18 horas 20 minutos, vía 4. Va a efectuar su salida.
Són les que estic més avesat a escoltar, a més de

Codi: Selecciona’ls tots

És a la via 4 Rodalies, amb destinació Martorell. Per via de Plaça Catalunya i Barcelona Sants. Para a totes les estacions. Estacionado en vía 4 Cercanías, con destino Martorell, por vía de Plaça Catalunya y Barcelona Sants. Tiene parada en todas las estaciones.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dilluns 13/06/2005 23:39

El soroll que a mi m'agrada son les 440 quan frenen fan un soroll intermitent, a mi m'agrada.
Suposo que deu ser algo del sistema pneumatic.
Es que no ser ben be com convertir uns decibels a caracters de text...



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 14/06/2005 1:29

A mi m'encanta quan anuncien a Barcelona-Sants un rodalies a l'aeroport en anglès. La veu de mala llet de la tia és genial, jeje (To the airport, platform one) :x De Sants també és divertit el crit que fan quan diuen "Saragossa-Delicias" :P



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/06/2005 18:28

Trenscat ha escrit:[...]quan anuncien a Barcelona-Sants un rodalies a l'aeroport en anglès[...]To the airport, platform one
Ja són 3 versións diferents (Prat Airport (molt descartable), The airport (és de la que més em refio) i To the airport...
Trenscat ha escrit:[...]és divertit el crit que fan quan diuen "Saragossa-Delicias"
Aquest...és que és especial...és ell...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

440.132

Entrada Autor: 440.132 » Dimarts 14/06/2005 19:43

Hola!

"Cercanías" Destineixon by erport, platform uan, by erport, platform uan...

"Altaria, procedent de, Madrid Pta. de Atocha, Sárágossa-Délícias i Lleida Pirineus, es a la via 9"

"És a la via 3, Rodalíes, destinació Puigcerdà i La Tour de Carol, és a punt de sortir"



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 14/06/2005 20:14

Freak-sounds part two:

448R anunciant la parada de Maçanet (deduïu la matinada)

Tren amb destinació Cerdanyola Universitat. Això ja és història! (i fixeu-vos amb el divertimento musical)

Talgo III arribant a Sants

Nou avís de megafonia de la SNCF i anunci de l'últim tren a Portbou (disculpeu aquí la mala qualitat, però és que els altaveus de la gare de Perpinyà estan fets caqueta)



Avatar de l’usuari
Magno
N2
N2
Entrades: 11
Ubicació: Eixample esquerre

Entrada Autor: Magno » Dimarts 14/06/2005 20:17

Si no fóssiu tan joves sabrieu que no hi ha so més bucòlic que el d'una "locomotora de vapor" :cari
Al arrencar..... oooooooh !
Al córrer......... ooooooooooooh!!
Al parar.......... ooooooooooooooooooooh!!!
Fins hi tot quan està aturada......ooooooooooooooooooooooh!!!! :oops:


Sifac

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 14/06/2005 20:19

Quant a l'avís en anglès a l'Aeroport: jo diria que diu the airport a seques. Ho dic de memòria, però to the airport em sembla massa llarg i Prat airport no em quadra gaire fonèticament.

Ara, per megafonies en estranger, o l'antiga dels trens de la Tor de Querol (Régional Deltá, au provénanç de l'Hospitalé du Llobregà à destinación de Guipoll, Guibes de Fguesè, Là Molinà, Pugcerdà et Latour de Carol, vuà dú. Depár inmedià) o l'encara més memorable "Votre attention, si'l vous plait" per avisar d'un tren amb retard. Aquesta última fa recargolar-me de riure quan avisen a Girona que el Cartagena ve tard!!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 14/06/2005 20:22

Magno ha escrit:Si no fóssiu tan joves sabrieu que no hi ha so més bucòlic que el d'una "locomotora de vapor" :cari
Desig concedit.

Mikado francesa xiulant i arrencant a Cervera de la Marenda

Aprofito per fer-vos una juguesca: al final de tot de la grabació se sent una veu que diu "no sé". És la veu d'un forumista d'aquí. Premi per qui l'encerti primer (inclòs també el propietari de la veu si es reconeix).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/06/2005 20:49

entfe001 ha escrit:Aprofito per fer-vos una juguesca: al final de tot de la grabació se sent una veu que diu "no sé". És la veu d'un forumista d'aquí. Premi per qui l'encerti primer (inclòs també el propietari de la veu si es reconeix).
La veu és absolutament inconfundible...El nostre admirable senyor, sa excel·lència Josep Serre!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 14/06/2005 20:53

Premi.
:plas
Et conformes amb una perla Ricola?



Avatar de l’usuari
Magno
N2
N2
Entrades: 11
Ubicació: Eixample esquerre

Entrada Autor: Magno » Dimarts 14/06/2005 21:16

:'( :'( :plas OOOOOOOOOOOOOOh !


Sifac

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 14/06/2005 22:12

entfe001 ha escrit:Quant a l'avís en anglès a l'Aeroport: jo diria que diu the airport a seques. Ho dic de memòria, però to the airport em sembla massa llarg i Prat airport no em quadra gaire fonèticament.
Suposo que es deu referir quan la megafonia deia algo així com: "Rodalies destinació Bellvitge El Prat de Llobregat i Aeroport via 1 Bellvitge El Prat de Llobregat i Aeroport via 1"



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/06/2005 22:52

UT596001 ha escrit:
entfe001 ha escrit:Quant a l'avís en anglès a l'Aeroport: jo diria que diu the airport a seques. Ho dic de memòria, però to the airport em sembla massa llarg i Prat airport no em quadra gaire fonèticament.
Suposo que es deu referir quan la megafonia deia algo així com: "Rodalies destinació Bellvitge El Prat de Llobregat i Aeroport via 1 Bellvitge El Prat de Llobregat i Aeroport via 1"
De fet, essent perfeccionistes, diu "Rodalies, destinació Aeroport, via 1 Aeroport, via 1. Cercanías, destino, Aeropuerto, vía 1, Aeropuerto, vía 1. Cercanías, destination The airport, plattform 1, The airport, plattform 1".


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dimecres 15/06/2005 21:44

jo crec que les veus s'haurien de rejuvenir:

ke pasa neeeeeeeeng!!! tio salida a vilanova nen por la via 4 y para en castefa neeeeeng!!!! subidon subidon subidon!!!!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 15/06/2005 22:48

Bones!
No, hauria d'ésser així, sense ser el nen, sinó un jove qualssevol, qui parlés:

Codi: Selecciona’ls tots

Nen, que el de Vilanova sale ya por la 5, y me da que para en todas excepto el pueblo ese, Garraf
o

Codi: Selecciona’ls tots

Cucha, el tren de Figueres está en la 4, y por mala suerte, solo para en St. Celoni, Sils, Caldes de Malavella, Girona y Flaçà...me cagon! Tendría que parar también en Granollers...
(Més o menys, es clar...)

Vingueeee!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 16/06/2005 9:24

He començat a fer experiments gravant amb l'mp3, de moment se sent massa soroll ambiental per tenir prou qualitat, us mantindré informats 8)

subidon subidoooon 8) 8) :x



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”