Renfe445 ha escrit:Miquel ha escrit:Potser és una mica off-tòpic però hi va totalment relacionat.
Fa uns minuts per RAC1, parlaven dels sorolls que molesten habitualment, i un del programa argumenta una molèstia seva, que te com a protagonista el metro, de fet comenta que li molesta els sorolls que fa el tren al passar per les corbes ja que no li deixen escoltar prou be la música. Tot seguit demanava que si algú tenia alguns auriculars que aïllessin d'aquest soroll que s'ho fes saber. Per finalitzar la seva intervenció, diu que aquests sorolls s'escolten molt més en els vagons de la L5 que ja comencen a ser vells.
Vista la seva intervenció potser haurem de començar a canviar el títol del fil, es curiós com en poc menys 8 anys, ja hi ha gent que comença a apreciar aquests trens com a "vells" i es una pena, però d'altre banda és un d'aquests comentaris que reflecten la "bona" vida que vàrem tenir anys enrere i que per desgracia hi ha gent que segueix estancada en la necessitat de tenir-ho nou.
Els 2100 no fan un soroll tan sorollosament sorollós, quan està
parat, no sona cap soroll, excepte el soroll de les persones que hi ha a dins, i en el moment en què sona el relentí (vaya, quan "ronroneja" el tren, crec que és això). Per això és el meu model de tren favorit més que els 5000.
En cap cas s'està parlant del que tu parles...
El que es queixa la persona és el soroll que provoca la fricció entre la roda i el carril a les corves, fet que és totalment inevitable i que augmenta quan la via és sobre una llosa de formigó.
Aquest deu haver agafat el metro des de fa molt poc, ja que els 5000 sempre han fet el mateix (poc) soroll al pas per els mateixos llocs, independentment de l'edat que tinguin (els trossos més sorollosos són d'Horta a V. d'Hebron i de Can Boixeres a Cornellà.
Si no li agrada té la opció de no agafar el metro o, si vol, que pagui ell uns nous trens, que es quedarà amb un pam de nas quan vegi que fan el mateix soroll al pas per les corves...
