Megafonia dels trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 02/12/2007 2:10

Bé, ara a la L4 no hi ha cap tren 2100 que tingui megafonia i els termòmetres estan però apagats!! :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani :mani


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 02/12/2007 16:15

Pues no sé qui serán les veus del senyor que deia el nom de els estacions, ni de la noia que deia "próxima estació" i les seues corresponents correspondències. El que sí puc afirmar és que TMB va anar a judici per utilitzar les veus d'aquest senyor, que el váren fer cantar totes les estacions en un cásting de veus per a TMB a mitjans dels 80. L'home no va cobrar ni un duro(en aquella epoca no hi habia cèntims), i va denunciar anys desprès a TMB per aquest tema.

També cal a dir que personalment, prefereixo el "correspondència amb ..." que l'actual "enllaç amb..."

Algu sap qui eren les veus celestials que cantaben les parades?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 08/12/2007 20:39

Als 6000, a Mercat Nou, diuen: "Tirorirorí. Pròxima estació: Mercat Nou. Tirorirorí. Senyors passatgers, aquest tren no efectua parada a aquesta estació. Señores pasajeros, este tren no efectúa parada en esta estación", amb veu pregravada.
No és més fàcil suprimir l'avís?



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 09/12/2007 17:56

Avui que he entrat a la cabina de un civia el conductor m'ha explicat que ells al principi de començar el servei tenen un apantalleta on surten tots els trajectes, trien el que faran i despres hi han unes valises al terra que fan que es digui la parada.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 10/12/2007 9:06

No se si s'ha comentat que la que fa les megafonies dels T. Regionals (Expresos o 592.2 de la pobla) és l'actriu que surt al cor de la ciutat (Angela)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 10/12/2007 9:14

Ai, doncs és veritat ara que ho dius, no m'hi havia fixat però sí que sembla que ho és...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 10/12/2007 14:00

Sí, és ella, la Mercè Montalà. (Ho va dir en trainman a un altre fil).



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 10/12/2007 15:32

I l'Àngela de la sèrie també representa que és dobladora, oi? Curiós.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 10/12/2007 20:30

A finals d'estiu vaig estar enregistrant megafonies del metro. Per falta de temps no ho vaig poder acabar, i si voleu que us envii el que vaig fer (no és poc), podeu enviar-me un MP. Si voleu completar-ho amb les estacions que queden, millorar les que ja hi ha i compartir-ho, millor.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 10/12/2007 20:31

U-Bahn ha escrit:A finals d'estiu vaig estar enregistrant megafonies del metro. Per falta de temps no ho vaig poder acabar, i si voleu que us envii el que vaig fer (no és poc), podeu enviar-me un MP. Si voleu completar-ho amb les estacions que queden, millorar les que ja hi ha i compartir-ho, millor.
Ja m'ha sortit competència :twisted: :twisted:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 10/12/2007 20:49

Tu-tu-tu-tu-rut....!!! xD xD
Pere ha escrit:
U-Bahn ha escrit:A finals d'estiu vaig estar enregistrant megafonies del metro. Per falta de temps no ho vaig poder acabar, i si voleu que us envii el que vaig fer (no és poc), podeu enviar-me un MP. Si voleu completar-ho amb les estacions que queden, millorar les que ja hi ha i compartir-ho, millor.
Ja m'ha sortit competència :twisted: :twisted:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 11/12/2007 9:54

Pere la competencia es bona no pots tenir el monopoli :P



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dijous 13/12/2007 18:38

Pues yo m'estaba fent amb Flash un "iris" de megafonies...



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 17/12/2007 13:59

l'altre dia, a un 1100 a la L4, entre Alfons X i Guinardó

Di-di-ding.....i res més, i aleshores va tornar-hi Di-did-ing-proxima estació Maragall, correspondència amb Línia 5, i al cap de 20 segons altre cop Di-di-ding....res, di-di-ding...proxima estació maragall
van baixar com 15 persones que van tornar a pujar al tren d'un salt en veure que no estaven a maragall :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 17/12/2007 18:52

Mortadel·lo ha escrit:l'altre dia, a un 1100 a la L4, entre Alfons X i Guinardó

Di-di-ding.....i res més, i aleshores va tornar-hi Di-did-ing-proxima estació Maragall, correspondència amb Línia 5, i al cap de 20 segons altre cop Di-di-ding....res, di-di-ding...proxima estació maragall
van baixar com 15 persones que van tornar a pujar al tren d'un salt en veure que no estaven a maragall :x
A mi em va passar exactament el mateix, el dissabte, si bé després de la primera campaneta, va sonar campaneta + "pròxima estació Maragall, enllaç amb L5" i ja no va repetir-se un altre cop.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dilluns 17/12/2007 20:40

I no se si es cosa meva pero sempre que vaig fins a Trinitat nova sento: proxima estació Trinitat Noca enllaç amb linia 12 ES cosa meva o realmet es aixi.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 18/12/2007 20:12

pol ha escrit:I no se si es cosa meva pero sempre que vaig fins a Trinitat nova sento: proxima estació Trinitat Noca enllaç amb linia 12 ES cosa meva o realmet es aixi.
La pronunciació d'onze i dotze és molt semblant i amb la música de fons del 1100 encara ho destaca més.
A l'antiga megafonia dels 1100 deien Güinardó, ara ho han corregit.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 19/12/2007 9:50

Per cert, parlant de la megafonia dels 1100, us heu fixat que diu "Alfons deu", i s'hauria de dir "Alfons desè"[/i]


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 19/12/2007 14:06

A partir de deu es por fer servir el cardinal.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 19/12/2007 22:04

U-Bahn ha escrit:A partir de deu es por fer servir el cardinal.
No ho sabia pas...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”