Vist antic Tramvia de Barcelona, per l'autopista de Girona.

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Vist antic Tramvia de Barcelona, per l'autopista de Girona.

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 06/10/2006 21:29

Hola!

Un amic meu i company de l'Oreneta ahir Dijous 5 d'Octubre va veure per l'autopista de Girona un camió amb un tramvia de BCN podrit (tramvia antic), en direcció Barcelona.

Salut!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 06/10/2006 21:32

Suposo que serà de Castellar de n'Hug. Com que dius "podrit" crec que et refereixes que es de fusta, no?, perque si no, podría ser el 500 o el 800 per al Trambaix :P
Com m'agradaría veure tranvies nous al blau, que no siguin tots iguals o com la jardinera... Percert, veig que arriba molt material, pero, no s'esta fent res respecte al museu del transport de Sagrera



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 06/10/2006 21:37

Jo tambe pensu que be de Castellar de Nug, ara que allà tambe i ha algun tramvia de ferro, com algun Washintong "o com sescrigi".


PD, el ferro tambe es podreix.....



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 06/10/2006 21:39

Segons tinc entès, el ferro s'oxida facilment, pero es podreix segons el meterial i l'ample. Un paper d'alumini (Alval, com diuen alguns) es podreix i es descomposa als quinze anys, pero s'oxida abans, segons el contacte que tingui amb l'oxigen...



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 06/10/2006 21:45

Si pero tambe es pudreix, i ja et dic jo que els tramvies de ferro que hi han a Castellar de Nug, estan podrits, perque els e vist, mi e pasejat per dins, i els i e fet fotus.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 07/10/2006 13:58

Doncs també són ganes de fer-lo baixar per l'AP-7... la carretera de Castellar de n'Hug a Campdevànol no és cap meravella, i després en lloc de baixar per la C-17 anar a trobar l'AP-7 creuant les Guilleries també té nassos.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”