Queixa sobre una motorista a la L2 amb el 9000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Queixa sobre una motorista a la L2 amb el 9000

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 19/10/2006 18:05

Hola a tots!

Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.

Doncs bé, resulta que ha posat el mode ATP no se perquè, pero un cop ha sobrepassat el limit de velocitat (70 km/h) ha desactivat el ATP i ha deixat el tren sense cap mena de sistema de seguretat, i és clar si no té cap sistema de seguretat s'apliquen els frens d'urgència, doncs això ha passat en mig del túnel, i pel colmo el què més m'ha enfadat es que pel que sembla li ha fet molta gràcia.

A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal :( , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.

A veure vosaltres que opineu :evil: :evil:

PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren

Salutacions.
Óscar


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/10/2006 18:35

Hola!
pokeroms ha escrit:Avui a les 5 i cuart aproximadament m'he pujat a un 9000 amb el torn 205 a l'estació de Paral·lel.

Doncs bé, resulta que ha posat el mode ATP no se perquè, pero un cop ha sobrepassat el limit de velocitat (70 km/h) ha desactivat el ATP i ha deixat el tren sense cap mena de sistema de seguretat, i és clar si no té cap sistema de seguretat s'apliquen els frens d'urgència, doncs això ha passat en mig del túnel, i pel colmo el què més m'ha enfadat es que pel que sembla li ha fet molta gràcia.
Una mica estrany que a la L2 del FMB es condueixi en mode ATP, crec. Espero que sigui un fet obligat per part dels de circul·lació i no pas un caprici del motorista en qüestió, perquè en aquest cas... >:(
pokeroms ha escrit:A mi no em fa cap mena de gràcia fer això i a més quan hi ha passatgers en un tren, si passa això en una corva molt tancada algú es podria fer mal :( , si fos en un tren de proves doncs sí, pero fer això en plena hora punta no fa cap gràcia.
Vols un consell? Vés a Atenció al Client demà amb totes les dades del succès: data, hora, línia, tren, torn, etc. I fes una reclamació. Ja se que és poc però és més que res. Això és intolerable, ja no pel fet que s'activi la frenada d'emergència a 70 km/h sinó perquè al motorista li fa gràcia... :x
pokeroms ha escrit:A veure vosaltres que opineu :evil: :evil:
Doncs que em sembla insultant. A aquest paio caldria afegir-lo al grup de malparits tipus "conductor d'autobús que no sap que transporta passatge i no pas bestiar"... :evil:
pokeroms ha escrit:PD: No hi havia cap tècnic d' Alstom dins del tren
Suposo que als meus companys no els haguès fet gràcia com al paio aquest...A més el tren està en proves i per tant qualsevol cosa que li passès, seria negativa per la companyia. Oh, my God! Que hi he de treballar el mes que ve! :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 19/10/2006 19:53

Alstomitis aguda sense cura... xD



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 19/10/2006 20:07

Alstomitis a banda crec que és intolerable el comportament d'aquest motorista del Metro i que val la pena posar la reclamació corresponent encara que no serveixi potser de gaire :roll:



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 19/10/2006 20:25

A tot això, es dedueix que sobre les 17h hi ha el 9000 circulant, oi? :D

Vox



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 19/10/2006 21:50

Per cert, que al títol posa "...una motorista", no un...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 19/10/2006 23:39

Ja parlant de "motoristas", que no motoristes, el dimarts vaig veure una situació de marujeo en un 5000 a la L3. Les dues estàven parlant amb veu alte de temes quotidians, però per això no hi ha cap tipus de problema. El problema va venir quan es va ficar a parlar pel mòbil particular a l'altura de la bifurcació d'Aragó. Alguns passatgers ( els que estàvem mirant la conversació ho van mirar malament...Això si, ATP connectat.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 19/10/2006 23:52

Jordilar ha escrit:Ja parlant de "motoristas", que no motoristes, el dimarts vaig veure una situació de marujeo en un 5000 a la L3. Les dues estàven parlant amb veu alte de temes quotidians, però per això no hi ha cap tipus de problema. El problema va venir quan es va ficar a parlar pel mòbil particular a l'altura de la bifurcació d'Aragó. Alguns passatgers ( els que estàvem mirant la conversació ho van mirar malament...Això si, ATP connectat.
:o :o Quants punts li poden caure?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/10/2006 9:56

Ostres, frenar a 70, devia ser una bona setsejada per al passatge...



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 20/10/2006 12:09

aarongilp ha escrit:Per cert, que al títol posa "...una motorista", no un...
Bé, pel cas és el mateix. Jo parlava de motorista com a concepte "genèric" ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/10/2006 13:21

Aquest dijous el 9000 (el primer cop que el prenia, i anava amb pressa!) es va menjar un bon tros d'Universitat, quedant-se bona part del primer cotxe dins del túnel. Deurien ser quarts d'onze. El maquinista, però, va optar per obrir portes i demanar a la gent per megafonia interna que retrocedissin fins trobar una porta amb andana. Encara bo que té passadís entre cotxes...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”